Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaas mulle vihjeitä kuinka voisin blogiani parantaa eli kaipaan kriitisiä risuja mutta myös ruusuja saa antaa.

Maaku
02.12.2019 |

Yritän olla täysin avoin blogissani vaikken tiettyjen ihmisten nimiä mainitsekkaan ja kerron itselleni tapahtuvista dramaattisista asioista joita olen vyuosien varrella käynyt useampiakin. Nyt kaipaisin uutta piristystä kirjoittamiseen ja mikä on sen parempi kuin vauva.fi. Kiitos kaikille jo etukäteen. Tässä on linkki kyseiselle sivustolle:

https://markussarlin.blogspot.com/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lyhyesti tutustumassa sun blogiin. Yksi parannusehdotus olisi: saavuin sun sivuille, ja jouduin aika pitkään selvittelemään mistä tämä blogi kertoo. Liian pitkään. Otsikot tai ulkoasu ei tarjoa mitään vinkkiä millaista sisältöä ja kenen kirjoittamana on odotettavissa. Normaalitilanteessa jossa mua ei kiinistaisi antaa tällaista analyysiä, vaan olisin vain eksynyt blogiin muuta kautta, lähtisin todenäköisesti melko pian pois, koska en jaksaisi selvittää mistä on kysymys. Jos taas olisin jo heti otsikoista/nimestä/ulkoasusta huomannut blogin olevan miehen kirjoittama henkilökohtainen huumekokemuspäiväkirja, olisin jaksanut paremmin alkaa lukemaan itse postauksia. Siis sillä edellytyksellä että huumekokemukset kuuluis mun mielenkiinnon kohteisiin.

Vierailija
2/2 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä:

Elikkä mä oon tosi visuaalinen henkilö niin katson sitten tietenkin usein siltä kannalta.

Sun blogissa ei vissiin hirveästi oo kuvia. Mä ehdottaisin, että lisää tekstin oheen kuvia ihan sun arkielämästä. Ei tarttis olla mitään hienoja harkittuja mestariotoksia, vaan ihan yhtä raadollisen realistisia kun on tuo sun tekstisikin. Kuvia sun asunnosta, sun työpöydästä, katosta, siitä mitä sä sielä näet. Jos tuola olis kuvia niin saattaisin jopa ryhtyä lukijaksi vaikka itse blogin aihe ei varsinaisesti kiinosta mua.

Kävin facebookista vilkaisemassa sun profiilia ja totesin että saattaisin alkaa sun lukijaksi vain pelkästään sun ulkonäön perusteella. Sulla on mukavan näköiset kasvot ja oot aika aidon oloinen. Aitous kiinostaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla