Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä jotka ei sano koskaan kenellekkään ei?

Vierailija
02.12.2019 |

Mieheni on tällainen ja alkaa olemaan ihan lopussa. Silti vaan juoksee apuun aina kun joku soittaa ja pyytää jotain, ja niitä pyytelijöitä kyllä sitten riittää kun kaikki tietää että hän tulee aina. Miten tuollaisesta oppii pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti on tällainen - hyväksikäytetty.

Vierailija
2/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu välillä että olen aivan yksinhuoltaja kun miehellä on sata kaveria ja sukulaista joiden asioita pitää olla toimittelemassa. Todennäköisesti lainailee myös rahaa näille jos ovat tajunneet pyytää. Eikä varmasti kysy takaisin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea sanoa ei, yleensä onnistutaan taivuttelemaan mihin tahansa. Sen takia olen hyväksikäytetty.

Vierailija
4/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää suunnattomasti tuollainen tossukka-luonne. Ystäväni on tuollainen eikä osaa pitää puoliaan, joten minä jouduin kerran puuttumaan peliin, kun en jaksanut enää katella miten suostuu kaikkeen hyväksikäyttöön.

Kun olisi sen miljoonannen kerran joutunut vahtimaan "kaverinsa" lasta (olisko ollut kolmas vkl peräkkäin..), vaikka itsellään olisi ollut suunnitelmia sille illalle eikä uskaltanut kieltäytyä, niin minä otin selville "kaverin" puhelinnumeron ja soitin, et nyt semmonen homma, ettet voi joka viikonloppu sysätä lasta tälle ystävälleni ja parempi että etsii lastenhoitoapua muualtakin. Tämä "kaveri" suuttui tulisesti, mutta hyväksikäyttö loppui siihen ja nyt ystävänikin voi elää omaa elämäänsä.

Kaivakaa ne ns. munat jostain, ei se hyväksikäyttö lopu muuten ikinä. Ja jos siinä sivussa menee jokin "kaveri" suhde, niin sitten voi miettiä oliko oikea kaveri ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin yleensä autan kaveria jos hätä on, mutta en nyt ihan mihin vaan suostu. Ei se ole vaikeaa sanoa ei.

Vierailija
6/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olin naimisissa tuollaisen miehen kanssa.

Koskaan hänen lupauksiinsa ei voinut luottaa.

En tiennyt mitä mieltä hän on mistäkin, kaikki oli vaa "joo".

Lopulta joojoo-tyyppi väsyy miellyttämään, ja

ikävä kyllä ainoa, jolle hän uskaltaa passiivis-aggressiivisesti eli epäsuorasti panna vastaan, on tietysti vaimo.

Saat arvailla, odotella, joustaa ja ymmärtää.

Usko mua, myötätuntoni on sun puolella.

Vierailija
7/7 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini.

Kumartelee, nöyristelee ja myötäilee joka ikistä, eikä vain osaa sanoa ei. Mutta valitettavasti samalla tulee pyllistäneeksi monille. Loppujen lopuksi aiheuttaa megalomaanista ärtymystä ympäristössään, eikä itse tajua miksi ihmiset eivät juurikaan pidä hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan