Mikä minua vaivaa?
Olen alkanut miettimään ihan järjettömän paljon ekaa eksääni. Tiedän että hän on miettinyt myös minua, koska hän on kertonut katsoneensa someprofiilejani. Yksi yhteinen tuttu (jonka kanssa olen säätänyt aikoinaan) on myös (lisäkseni) epäillyt, että eksällä on tunteita. En tajua itseäni, miksi yhtäkkiä vaikuttaa kuin minullakin olisi tunteita?! Vaikka muistan kyllä meidän suhteemme... Vaikka erosta on vuooooosikausia aikaa. Muistan kyllä miksi en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin eron.
Kommentit (26)
Jaa-a. Tutustukaa uudelleen.
Ehkä
olette muuttuneet.
Eihän tuota tarvitse etukäteen päättää.
Kun kerran tiedät eronne syyt, niin ovatko ne edelleen olemassa?
Puhukaa. Puhukaa. Mitä menetettävää?
Nyt kannattaa olla todella rehellinen sekä toiselle että itselleen.
Voi olla, että aika on kullannut muistot. Sen näkee, jos uskallatte tai haluatte kokeilla näillä eväillä, mitä teilllä nyt on.
Jos eron syyt -asiat- on muuttuneet?
Yritä ajatella järjellä. Eroonne oli tosiaan syynsä.
Ootko ihastunut tunteeseesi, kun ex "välittää". Ja miksi on ex ?
Mun exä ei sopinut mulle kumppaniksi, koska ei uskaltanut puhua asioita vaan peitteli.
Oli ihan vanhempiensa tossun alla. Silloin.
Haaveilet. Haaveilen vanhasta vai muuttuneesta tilanteesta?
Mitä sinä yllä hetkellä haluat?
Oletko muuttunut?
Ovatko asiat muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihastunut tunteeseesi, kun ex "välittää". Ja miksi on ex ?
Mistäs minä tiedän. Onhan se mielenkiintoista että miksi hän käyttäytyy miten käyttäytyy (en nyt jaksa kaikkea selostaa tänne.) Ehkä sellainen tietynlainen jännite on ilmassa. Tulee välillä käytyä eksän työpaikalla.
Ehkä (huom. Ehkä) toivoisin, etten olisi silloin luovuttanut, mutta toisaalta... Minulla oli hyvät syyt. Ei siitä pääse mihinkään. Eikä siinä tilanteessa voinut odottaa mitään kamalan aikuismaista keskustelua ja ongelmien pitkäjänteistä ratkomista, kun olin niiin nuori ja suhde ensimmäiseni.
Menneitä nyt haikailee kaikki. Ei kun uutta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Menneitä nyt haikailee kaikki. Ei kun uutta putkeen.
Tässä ei nyt ole kyseessä muutama vuosi, vaan aika hiton pitkä aika.
Up