Miksi ihmiset kritisoivat Pekka Haaviston toimintaa?
Minun mielestä hän teki oikein kun ajatteli lapsiparkojen parasta! Enemmän turvaa he täällä saavat kuin jossain aavikolla sotien keskellä!
Miksi ihmiset suhtautuvat niin negatiivisesti Haaviston toimintaan? Mitä mieltä sinä olet asiasta?
Kommentit (55)
Haavisto voi jäädä virkavapaalle ja muuttaa sinne leirille lasten hoitajaksi.
Minusta on julmaa erottaa lapset äideistään. Äitejä ei taas voi Suomeen ottaa, koska ovat ter. rori. steja. Joten voivat jatkaa Al. lah.in rukoilua siellä leireillään.
haavisto olisi voinut ihan itse mennä pakettiautolla tuonne ja tuota lapsukaiset tänne. rajoilla olisi näyttänyt papereita joissa selviää että on suomalainen ministeri. olisi kiva tietää miksei hän itse hoitanut asiaa, kun kerran oli hänen mielestään niin tärkeä asia.
Mitähän ap itse tykkäisit, jos pomosi vaatisi sinua rikkomaan lakia ja jos kieltäydyt, siirtäisi sinut pois työtehtävistäsi?
Nyt jo virkamiesten ay-liikkeen edustajatkin ovat tarttuneet tähän tapaukseen, kerrankin ammatyiyhdistysliikkeellä on jotain oikeaa tekemistä jäsenistönsä puolesta, suojella pomojen mielivallalta.
Ä ä r i o i k e i s t o on aina nauttinut lapsien kärsimyksestä. Miksei siis nytkin. Koska he eivät pääse suoraan käsiksi l e i r i l l ä oleviin lapsiin, toiseksi paras vaihtoehto on hyökätä niitä vastaan jotka pyrkivät p a l a u t t a m a a n heidät kotimaahansa.
Mihin tuollaisista oloista tulevat lapset ja nuoret voisi sijoittaa. Tarvittaisiin vuodeksi pariksi aivan oma hoitosysteemi. Nehän on täysin traumaisia,aivopestyjä ja varmaan fyysisestikin sairaita.
Olisi halutessaan voinut hakea lapset itse diplomaattipassinsa voimin. Vaatii enemmän rohkeutta rikkoa lakia itse kuin vaatia tätä joltain toiselta tietoisena, että käryn käydessä voi pestä kätensä ja joku muu kantaa rikosoikeudelliset seuraukset.
Vihreät ovat aiemmin olleet todella tarkkoja siitä, ettei mitään kansainvälisiä sopimuksia ja lakeja rikota, mutta tässä tapauksessa se olisi ilmeisesti ollut heidän mielestään ok. Kiehtovaa kaksinaismoralismia. Mikäli asiat ovat oikeasti tapahtuneet niin kuin on uutisoitu, niin Haaviston tulisi ehdottomasti erota ministerin paikalta. Hänen epäillyt sekoilunsa ovat paljon tuomittavampia kuin Paateron pöljäilyt.
Minua hämmästyttää asiassa eniten se, että ollaan suunnilleen valmiina lynkkaamaan henkilö keltaisen lehdistön esittämien todistamattomien väitteiden perusteella.
haavisto varmaan "tarkoitti hyvää", mutta varmaan oli vähän hänellä sellaine kuvittelu, et ne lapset jotain 2 vuotiaita ja ne vaan kivasti napataan mukaan eikä ketään huomaa. mikä laitonta ja sairasta oikeesti. osa "lapsista" varmaan jo radikalisoituneita teinejä, jotka voivat tappaa jo ekan kerran sijoitukses.
on otettava huomioon äidit ,jotka haluavat asua arabimaissa, onko heillä edes halua asua suomes. elelevät nytkin leiris.halusivat väkisin sotaan kielloista huolimatta.olisko parempi et asuvat arabimaas vankilan jälkeen, mitä silmätikkuja tulee oleen yhteisös ja varallisia, saattavat tehdä täälläkin rikoksia, ne naiset on saattanu massamurhata ties kuinka monta. lapset tietysti humaaneista syistä tulisi erottaa ja antaa normaalia kasvatusta ja terapiaa, mut onnistuu varmaan arabimaiskin, kun siellä kansainvälistä humanitääristä toimintaan esim. punainen risti-
nämä äidit ovat kammottavia kriminaaleja jotka nytkin daily mailis jutuis haaveilee rikoksista ihan omal naamal ja nimel, ei mitään kivoja ja normaaleita vauva.fi äitejä
Kommunismi perustuu auktorismiin. Ei kommunismia kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ä ä r i o i k e i s t o on aina nauttinut lapsien kärsimyksestä. Miksei siis nytkin. Koska he eivät pääse suoraan käsiksi l e i r i l l ä oleviin lapsiin, toiseksi paras vaihtoehto on hyökätä niitä vastaan jotka pyrkivät p a l a u t t a m a a n heidät kotimaahansa.
Konsulilain mukaan lapsia ei voi erottaa äideistään. Moniko noista mieltää Suomen kotimaakseen, kun kaikki heistä ei ole edes syntynyt Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää asiassa eniten se, että ollaan suunnilleen valmiina lynkkaamaan henkilö keltaisen lehdistön esittämien todistamattomien väitteiden perusteella.
Ulkoasianvaliokunta on kutsunut Haaviston huomenna kuultavaksi ja tänään illalla astuu median eteen.
Tämä kyllä selvitetään perinpohjaisesti.
Vierailija kirjoitti:
PS-mies kirjoitti:
Niistä lapsista kasvaa kaulankatkojia kun aikuistuvat. Nyt niistä on helpompi päästä eroon kun ovat vielä lapsia.
Persuöyhöttäjä heräsi päiväunilta. Huomenna taas sossuun hakemaan kaljarahaa. Kyllä sullekin koittaa kovat ajat jos ihailemasi puolue on hallituksessa. Loppuu se kaljankittaaminen ja päiväunet.
Nyt taisi pulpahtaa tänne takkutukan ikiomaoma paha päiväuni.
Olisi hienoa jos Haaviston menettelyn puolustelijat eivät olisi samoja henkilöitä, jotka esim. tp-politiikan suhteen jatkuvasti vaativat lakien ja kansainvälisten sopimusten ehdotonta noudattamista.
Toivottavasti myöskään Haaviston menettelyä lakeihin ja kansainvälisiin sopimuksiin vedoten kritisoivat eivät ole toisaalla vaatimassa lakien ja kansainvälisten sopimusten vastaista politiikkaa halutessaan esim. rikollisia nopeasti pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
On se trumppikin välillä sekoillut mutt kuitenkin saanut jatkaa pestissään!!! Epäreilua jos muka ministereiden pitää erota pienien mokien takia!! Heillä on kuitenkin jatkiva paine päällä, miettikää sitä VASTUUN määrää!!!
Juu, hirvee vastuu ja paine vatuloida etuja itselleen.. Nössöjä oman eduntavoittelioita noista 95%...uudet vaalit ja nyt vähän älyä mukaan sinne äänestyskoppiin.. Ja pitäisi myös perustaa laki joka takaisi sen että vaalilupaukset pidetään eikä käännetä heti kelkkaa kun vaalit on ohi.. Eihän tavan tallaajakaan voi työhaastattelussa valehdella ja sitten kun työpaikan on saanut niin todeta vaan että enhän minä näitä hommia osaa mutta ette te olis mua valinnu... Potkut tulis heti.. Joku kuri noillekkin pskiaisille pitää saada ennen kuin täälläkin on sisällissota.. Sen verran on herrat köyhiä ja vähäosaisia nyt kyykyttänyt.. Ensin omien asiat kuntoon ja sitten jos jotain jää niin katotaan niitä pskolaisia ym. Ulkomaiden pohjattomia raha reikiä...
Eikös se oskar schindler ollut mimmonenkin konna kun yritti pelastaa ihmisiä leiriltä.
Kaikki kunnia niille jotka eivät tee muuta kuin nosta palkkaa veronmaksajien selkänahasta
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuollaisista oloista tulevat lapset ja nuoret voisi sijoittaa. Tarvittaisiin vuodeksi pariksi aivan oma hoitosysteemi. Nehän on täysin traumaisia,aivopestyjä ja varmaan fyysisestikin sairaita.
No varmaan jonkun pikkulapsen voisi vielä kuntouttaakin, mutta mietipä jotain 14-vuotiasta. Sen ikäiset pojat on tuolla jo koulutettu tappamaan ja ehkä osallistuneetkin siihen jo, tytöt voi olla naitettuja ja raskaana...
Miten ne olisi meinannut ne "lapset" sieltä oikein kaapata ja roudata tänne. Olisko Pekka yön pimeydessä hiippaillu sinne leiriin ja raahannu sieltä noita kirkuva toisella kymmenellä olevia johonkin pakettiautoon.