Miksi ihmiset kritisoivat Pekka Haaviston toimintaa?
Minun mielestä hän teki oikein kun ajatteli lapsiparkojen parasta! Enemmän turvaa he täällä saavat kuin jossain aavikolla sotien keskellä!
Miksi ihmiset suhtautuvat niin negatiivisesti Haaviston toimintaan? Mitä mieltä sinä olet asiasta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
On se trumppikin välillä sekoillut mutt kuitenkin saanut jatkaa pestissään!!! Epäreilua jos muka ministereiden pitää erota pienien mokien takia!! Heillä on kuitenkin jatkiva paine päällä, miettikää sitä VASTUUN määrää!!!
Voi kamala tosiaan sitä VASTUUN määrää, jonka kaikkien viherikköjen oi-niin-ihana-Pekka yrittikin tässä juuri laittaa virkamiehen niskaan. Kun ei näemmä itse kestänyt sitä "jatkivaa" painetta ja VASTUUN määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein, että ministeri määrää virkamkestä rikkomaan lakia ja ottamaan siitä syyt niskoilleen potkujen uhalla.
Lakeja pitää noudattaa! Jos laki on huono, eduskunta säätää uuden lain. Nyt ministeri toimi väärin. Suomi on demokratia.
tässä oli vielä ongelmana kansainväliset sopimukset, ei vain Suomen laki. Ne lapset ja äidit ei tällä hetkellä ole Suomen oikeuden piirissä.
Pikkulapset ilman oman äidin rakkautta ja läsnäoloa kasvavat tilastojen valossa pieleen. Lastenkodissa vietetty varhaislapsuus on huono ennuste. Asia tulee ilmi sitten kun oma lapsi on pieni ja tarvitsee äidin turvaa. Onneksi heistäkin aina osa pärjää aikuisena, mutta ennuste on huone. Se tiedetään. Äidin ja lapsen suhde on aivan erityislaatuinen. Turvaa lisää tietenkin vielä iso rakastava lähipiiri . Äidiltä saa parhaan turvan ja lohdun jopa sodassa. Äidit huolehtivat myös aikuisista lapsista ja heidän lapsistaan. Ehkä vain äidit ymmärtävät sen.
Pekka on kova poika, sanoo Antonio
Eivät lapset ole traumatisoituneita eikä sairaita tai aivopestyjä.. Lapsia ei voi aivopestä, ei lapset analysoi mitään loputtomasti, lapsi on vain lojaali sille joka häntä ruokkii ja tuo turvaa. Lapsilla ei yleensä ole varaa olla eri mieltä mistään , hän haluaavaan olla lojaali. Se on lapsella henkiinjäämisen ehto noissa maissa. Olen itse jäänyt puoliorvoksi 1-vuotiaana ja meitä oli perheessä muitakin taaperoita.
Hohhoijaa tottakai HS, IS jne tekevät asiasta "omia selvityksiä". Eli kertovat totuuden vain henkilöistä jotka halutaan pois vallasta. Kokoomus edustajineen on turvassa koska he omistavat lehdistön.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksikö? Olisko sinusta oikein, että sun pomo vaatisi sua tekemään jotakin laitonta ja ihan omissa nimissäsi? Ja jos et suostuisi, saat potkut.
Ei tuo nyt niin harvinaista ole.
T: Lähihoitaja.
Saitteko eilen suoraa vastausta eilisestä haastattelusta siihen, yllyttikö rikokseen?
Puhui paljon lapsista ja operaatioista, mutta varsinaista asiaa ei kommentoinut?
Vierailija kirjoitti:
Voiko kysyä noin tyhmää.
VIHREÄ VOI, EIKÄ TEE TIUKKAA.
Vierailija kirjoitti:
Eivät lapset ole traumatisoituneita eikä sairaita tai aivopestyjä.. Lapsia ei voi aivopestä, ei lapset analysoi mitään loputtomasti, lapsi on vain lojaali sille joka häntä ruokkii ja tuo turvaa. Lapsilla ei yleensä ole varaa olla eri mieltä mistään , hän haluaavaan olla lojaali. Se on lapsella henkiinjäämisen ehto noissa maissa. Olen itse jäänyt puoliorvoksi 1-vuotiaana ja meitä oli perheessä muitakin taaperoita.
Aloitko ampumaan alta 10-vuotiaana ihmisiä päähän?
Hyvä esimies jakaa vastuuta alaisilleen, tässä Haavisto oli antamassa vastuuta mutta ei kelvannut
Vierailija kirjoitti:
Ä ä r i o i k e i s t o on aina nauttinut lapsien kärsimyksestä. Miksei siis nytkin. Koska he eivät pääse suoraan käsiksi l e i r i l l ä oleviin lapsiin, toiseksi paras vaihtoehto on hyökätä niitä vastaan jotka pyrkivät p a l a u t t a m a a n heidät kotimaahansa.
Älä leimaa ääri -liitteellä. Eikä kukaan mitään nauti kenenkään kärsimyksestä, varsinkaan lapsen.
Kyllä syypäitä ovat nuo äidit, jotka ovat lapsensa vieneet mielipuoliseen sotaan, eivät he mitään syyntakeettomia ole. He ovat vastuussa. Homman ratkaiseminen ei ole yksinkertaista.
Jos haluaa uskonnollista tai maallista vallankumousta ja vie väkisin myös lapsensa hulluuteen mukaan, pitää löytyä myös kovuutta tappion hetkellä ja vastuunkantoa hoitaa ongelmansa itse. Ensin tartutaan asteisiin, ja sitten kun tulee pataan, aletaan vinkua länsimaista oikeutta, juuri sitä mitä oltiin äsken asein kaatamassa.
toivon itse että ainakin HS selvittää tätä vielä kunnolla.