Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko itsestäsi helposti että olet nuorempi kuin ikäsi? Esim että olet 75 vuotta mutta ajattelet että olet vielä 55v.

Vierailija
02.12.2019 |

Onks näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tunnen itseni taas nuoreksi ja sit katse peiliin ja tajuan todellisuuden. Vertaan toisaalta itseäni 30 vuotta nuorempaan naapuriin ja vähän kilpailen hänen kanssaan.

Vierailija
2/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en! Järki toimii ainakin vielä ihan hyvin, eli tajuan ja ajattelen olevani sen ikäinen mikä oikeesti olen. Pelottavaa jos harhaisena luulisi olevansa 35 kun on 55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvemmin edes ajattelen ikääni, mutta joo kyllä pitää usein hetki miettiä, kun joku sitä kysyy. Olen siis 23v, mutta jotenkin aivot on jääneet sellaiseen ajatukseen, että olisin edelleen 17v ja tuo tuntuu jo olevan ihan hirveän kauan aikaa sitten ja meinaa tulla pieni ikäkriisi, jos sitä alkaa ajattelemaan :D

Vierailija
4/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen tän ikäinen kuin olen.

Vierailija
5/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40, mutta jotenkin aina kun haukutaan nykynuoria, nousee karvat pystyyn..."en minä ole tuollainen". Sitten tajuan, ettei minua enää lasketakaan nuoreksi. Sielultani olen joku kolmikymppinen.

Vierailija
6/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä olen sinut ikäni kanssa. Olen kans yli 40 vuotta ja ei ole musta kamalaa.

Vierailija
7/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen 15!

Vierailija
8/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 40, mutta jotenkin aina kun haukutaan nykynuoria, nousee karvat pystyyn..."en minä ole tuollainen". Sitten tajuan, ettei minua enää lasketakaan nuoreksi. Sielultani olen joku kolmikymppinen.

Sama! Kolmekymppiseksi miellän itseni vaikka ikää 43...

Vierailija
9/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias, mutta ajatuksissani olen edelleen parikymppinen. Esim. jos nuorten aikuisten tekemisistä uutisoidaan, tai julkaistaan tutkimuksia parikymppisten elämästä, jotenkin ajattelen että ne olisivat ajankohtaisia minulle kunnes muistan että oma ikä on lähempänä neljää kuin kahtakymmentä.

En mitenkään, ainakaan tietoisesti, haikaile nuoruuttani. Jotenkin jäänyt vaan levy päälle.

Vierailija
10/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin just 34, mutta yleensä leffoissa samaistun eniten tällaisiin early twenties-hahmoihin, kunnes tajuan, että olen iällisesti paljon lähempänä noiden hahmojen vanhempien näyttelijöitä. Äääk. 

Vierailija
11/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ei hallituspuolueet uskalla riskeerata uusia vaaleja, koska persut pyyhkisi niillä pöytää.

Vierailija
12/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla kyllä. Olen lähes 40 mutta en ole saavuttanut samoja asioita kuin useimmat muut ikäiseni. Viimeiset parikymmentä vuotta ovat hurahtaneet todella nopeasti, ja tuntuu, etten ole saanut mitään aikaan.

Jostain syystä minua myös usein luullaan ikääni nuoremmaksi, tosin itse en ihan hahmota, miksi näin on. 

Vierailija
13/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Olen 60+ ja en miellä itseäni näin vanhaksi, paitsi katsoessani peiliin. Useimmiten tunnen itseni n. 50-vuotiaaksi tai vähän sen yli. Ei nyt iso ongelma, mutta nuo silmänaluset (jäiks!).

Vierailija
14/14 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viimeiset 20 vuotta ovat menneet niin nopeasti, että ei oikein tajuakaan. Vastahan juhlittiin vuosituhannen vaihtumista ja kanniskelin sylissäni yksivuotiasta poikaani. Olin silloin 37v, mielestäni nuori äiti ja nyt tajuan, että kahden vuoden päästä täytän 60 vuotta. En todellakaan tunne itseäni sen ikäiseksi vaan nelikymppiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä