Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te joilla on/on ollut Samsung Galaxy-puhelin!!

Vierailija
01.12.2019 |

Eli siis semmonen jossa akku on itse vaihdettavissa ja jos haluaa laittaa suojakuoren, niin puhelimen takakuori on otettava pois. Ja silloin suojakuori on ns kosketuksissa akkuun..

Kaksi akkua vaihdettu, kun loppuu ihan rytinällä. Mietin että mitä ihmettä, miten voi uusi akku loppua ihan pikavauhtia (kaikki sijainnit, 4g:t sovellukset pois päältä jne) ja otin sitten suojakuoret pois ja laitoin normaalin kuoren päälle... eipä lopukkaan akku enää!!

Kuoret tilattu jostain kiinasta..! Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa Kiinasta MITÄÄN. Noin siinä käy.

Vierailija
2/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuoret tulevat Kiinasta. Myös ne jotka myydään 300% katteella suomalaisissa kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puna-viher-elitistiset Muji-romppeetkin tulevat pitkälti Kiinasta.

Vierailija
4/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit siis roskaa. Minulla on viitisen vuotta vanha Galaxy, johon olen nyt hankkimassa uutta akkua. Tarjolla on juuri noita akku ja kuoret -yhdistelmiä, joita en halua. Onneksi akkuja myydään myös ilman noita hinnantuplaajia.

Vierailija
5/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Galaxy s5 ja ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Toinen akku nyt menossa ja suunnittelen uuden hankkimista piakkoin. Mitään erityisiä suojakuoria mulla ei kyllä ole koskaan ollut, vaan ihan ne alkuperäiset kuoret. Tästä puhelimesta en aio luopua ennen kuin se lahoaa kokonaan. Tosi hyvä puhelin minusta ja todellakin arvostan sitä mahdollisuutta vaihtaa itse akkua.

Vierailija
6/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt kyllä oikein keksi, miten suojakuori voisi vaikuttaa akun kulumiseen. Sen olen kylläkin huomannut, että on vaikea löytää kelpoja akkuja näihin vanhempiin luureihin, kun ne ns. uudet samsung-akutkin on jo vuosia vanhoja jotka vaan maanneet jossain varaston hyllyssä happanemassa eivätkä pidä virtaa enää kuin uutena. Oma alkup. akku on valmistettu vuonna 2015 ja tilasin uuden hyvänä pidetyn merkkisen (polarcell) ja se kesti jopa heikommin kuin tuo alkuperäinen.

Vierailija
7/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upota se veteen hetkeksi. Liika pöly voi tukkia mikropiirit mutta noin se puhdistuu kätevästi hankaamatta.

Vierailija
8/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Mulla on Galaxy s5 ja ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Toinen akku nyt menossa ja suunnittelen uuden hankkimista piakkoin. Mitään erityisiä suojakuoria mulla ei kyllä ole koskaan ollut, vaan ihan ne alkuperäiset kuoret. Tästä puhelimesta en aio luopua ennen kuin se lahoaa kokonaan. Tosi hyvä puhelin minusta ja todellakin arvostan sitä mahdollisuutta vaihtaa itse akkua.

Vaikuttaisiko lämpenemiseen? Alkuperäinen takakansi suunniteltu niin ettei akku pääse lämpenemään, nämä suojakuoret eivät päästä akkua jäähtymään tarpeeksi?

Vierailija
9/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä yhtään mitään. Miksi takakansi pitää ottaa pois, jos laittaa suojakuoren? 

Vierailija
10/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuoret tulevat Kiinasta. Myös ne jotka myydään 300% katteella suomalaisissa kaupoissa.

Joo mut ne kato muuttuu salaperäisesti ihan eri tuotteeksi, kun myyjänä on suomalainen kivijalkakauppa ja hintaa moninkertaisesti enemmän.

Vierailija
11/11 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä yhtään mitään. Miksi takakansi pitää ottaa pois, jos laittaa suojakuoren? 

Tuota minäkin ihmettelin kunnes googletin. On siis niitä tavallisia läppämalleja joihin puhelin laitetaaan sellaisenaan. Sitten on olemassa sellaisia silikonisia "sukkia" joita käyttäessä puhelimen suojakuori on tarkoitus poistaa(?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän