Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni on liian hyvännäköinen äidiksi

Vierailija
01.12.2019 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee sellainen "hnngghh"-myötähäpeän olo, kun joku selittää tekevänsä "mallintöitä". Ja kyseessä on sitten jotkut autokalenterikuvat tms. Koskaan nämä eivät ole esim. Paparazzin listoilla. Ja no, ei tuolla kropalla ja kasvoilla kyllä peruspulliaisesta eroakaan, joten ne mallinhommat ovat mitä ovat ja kauneuskilpailut tyyliä Miss Nakkilan rallityttö.

Hän ei kyllä ole lähelläkään mallinmittoja ja nuo poseerauksen ovat aika noloja. En usko että on oikeasti malli.

Vierailija
42/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä on facebook täynnä omakuvia :D Profiilikuvana JA kansikuvana kuva itsestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kuvat, vaatteet ja poseeraukset näyttää siltä kuin ne olisi vuodelta 2001?

Vierailija
44/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face täynnä kännykän blurrausominaisuuksilla otettuja selfieitä...

Päällä Jack Daniels-toppi, jooh.

Vierailija
45/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Face täynnä kännykän blurrausominaisuuksilla otettuja selfieitä...

Päällä Jack Daniels-toppi, jooh.

Haiskahtaa wt:lle, sori vaan.

Vierailija
46/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin ketjun otsikosta että tässä puhutaan Jenni Vartiaisesta, mutta sitten kuvassa olikin joku koivukylän peruspirkko. Pyh.

Vierailija
47/47 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka jollekin tullaan "jatkuvasti" kommentoimaan ulkonäöstä? En minäkään lopettanut meikkaamista tai itsestäni huolehtimista vaikka äidiksi tulinkin. Hoikka olen edelleen, rakastan mekkoja, korkokenkiä ja korvakoruja eikä kukaan, siis kukaan ole koskaan pahaa sanaa sanonut. Päinvastoin. Mitä sitten jos olen hellemekossa leikkipuistossa? Ei ketään kiinnosta.

Ja tämän Jennin suunnaton kauneus sitten... no joo. Pienehkö itserakkaus haiskahtaa.