Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuollainen narina on noloa. Tavallisen näköinen mimmi joka on ilmeisesti superrakastunut itseensä.

Vierailija
22/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/55 kirjoitti:

Luulen että vikaa on ennemminkin Jennin lähipiirissä, jotkut ihmiset kun nyt vaan tuppaa olemaan katkeria ja kateellisia ja itseensä epätyytymättömiä, ja purkaa sitä ympärillä oleviin noin. 

Itse olen myös hoikka ja aina ollut. Kauneuteen en ota kantaa, mutta pidän kyllä huolta itsestäni ja tyyli on naisellinen. Noita "söisit enemmän ettet kuihdu" kommentteja sain kyllä teini-iässä. Nyt kun olen 30v ja kahden lapsen YH äiti, niin ei kukaan ole minun ulkomuotoa negatiivisesti kommentoinut enää aikoihin. Jopa päinvastoin. Enkä ole huomannut aiheuttavani yleistä pahennustakaan missään, viime kesänä sain oikeastaan enemmän huomiota kuin koskaan aiemmin elämässäni, vaikka minulla oli ne lapsetkin messissä :D Se huomio oli toki miehiltä, mutta ei minua missään äitipiireissäkään ole sorsittu. 

Sellainen on toki ihmisten mielestä ärsyttävää jos kovin korostaa sitä miten "äitikin voi olla hoikka/timmi/kunnossa ja ristiäisissä olin jo kaikki kilot pudottanut ja ei pidä jäädä sohvannurkkaan mussuttamaan suklaata ja ne on vaan tekosyitä ja plaaplaaplaa". Olen nähnyt että osa meistä hoikista äideistä sortuu tuollaiseen jopa somessa ja julkisesti, saatikka sitten mitä puhelevat tuolla ympäriinsä muuten... tottakai sellainen ärsyttää monia. Minuakin. 

"Katkeria ja EPÄTYYTYMÄTTÖMIÄ" 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoinkin jo tuohon toiseen saman aiheen ketjuun, että sääliksi käy Helena karihtalaa, Suvi tiilikaista, Leena harkimoa jne oikeasti hyvännäköisiä äitejä. Elämä varmaan ollut helvettiä, kun kaikki paheksuvat näiden äitien ulkonäköä!

Itse entisenä mallina ihmettelen noita poseerauksia. Asennon ei ikinä, ikinä pitäisi näyttää epämukavalta vaikka se oikeasti sitä olisikin. Toi sohvaposeraus on aivan huippu. Ei voi olla malli.

Vierailija
24/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Välillä Jenni aistii muista ihmisistä, ettei seksikkyys ole äidille sallittua ainakaan, jos on lasten kanssa liikkeellä.” Siis mitä ihmettä? Kertoo enemmän omasta itsetunnosta kuin muista ihmisistä jos yrittää keskittyä aistimaan mitä toisten päissä liikkuu. Todennäköisesti ei liiku yhtään sitä mitä itse ajattelee.

Ihmeellistä myös että tunnen oikeasti hyvännäköisiä ja hoikkia äitejä enkä ole ikinä kuullut heidän valittavan, että saisivat sen vuoksi kuraa niskaan.

Minulla pitkä hoikka ruoti ja lauma lapsia. Olen varmaankin kaunis, kun sillä opiskelurahani tienasin, mutta kukaan ei ole koska kommentoinut painoani vaikka pukeudun kesällä lyhyisiin mekkoihin.

Vierailija
25/26 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on omannäköinen. Jokaisella on vain yksi vartalo ja ulkonäkö, jokainen on omankokoisensa ja jokaiselle rakentuu jonkinlainen itsetunto. Minulle on rakentunut kotikasvatuksen tuloksena vahva itsetunto, mutta toisten kommentit ärsyttävät välillä silti. Kenenkään kehon arvostelu ei ole minusta hyväksyttävää."

Ihanan kliseisiä nämä voimalauseet. Missä vaiheessa näitä alettiin viljellä mediassa? Saiko nämä alkunsa instagramista, jossa joku keksi selitellä paljastavan kuvan alla, että tätä kuvaa ei julkaistu huomion takia vaan koska taustalla on joku suuri viisaus "kehopositiivisuudesta" ja "erilaisten vartaloiden esilletuomisesta OPETUSMIELESSÄ" 😄😄😄

Vierailija
26/26 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillakin ongelmat, millä jaksaa päätänsä vaivata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi