Aikuisten joulukalenterit on ilmastorikos
Kauheeta määrä turhaa krääsää joiden valmistamiseen menee turhaa energiaa ja joiden krääsä jää suurimmaksi osaksi roskaksi.
Ihan naurettavaa aikuisten kulutuspelleilyä.
Kommentit (38)
Meillä on miehen kanssa puinen kestokalenteri, jota en pidä minään ilmastorikoksena. Paljon riippuu kalenterista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään miestä joka olis kalenterin omasta tahdostaan ostanut.
Sinä et tiedä, mutta minä tiedän lukuisia. Esim. minun mieheni rakastaa jäätelöä, joten hän osti jäätelöjoulukalenterin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä, mutta minä tiedän lukuisia. Esim. minun mieheni rakastaa jäätelöä, joten hän osti jäätelöjoulukalenterin.
Ei sentään sen takia ostanut että naapurillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama meillä! Meillä on miehen kanssa molemmilla omat jäätelöjoulukalenterit.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla sellainen ilmastokalenteri. Joka luukusta aukeaisi uusi ahdistuksen aihe.
😂😂😂
Mulla on kolme kalenteria, saatu suklaakalenteri, kaverin lapselta pakko-ostettu partiolaisten kalenteri ja veikkauksen kalenteriarpa.
Minä ilmastorikollinen olen jättänyt lapset hankkimatta, en ole koskaan ajanut autoa ja lentokoneessa olen ollut viime vuosituhannella viimeksi.
Mulla veikkauksen joulukalenteri. Jos tämä yksi arpa vuodessa on ilmastorikos, niin sitten on.
Eniten järkyttää kun aikuiset ostelee jotain suklaakalentereita, sekä se, että lapsillekkaan ei nykyään riitä 1 kalenteri vaan jokaisella on vähintään 2, parhaimmillaan jopa 4-5. Kukkuu oikeasti?
Pöh, mulla ainakin on vain tavallinen kuvakalenteri. Egologisesti jo toista kertaa käytössä.
Juu, samaa mieltä. Suuri osa niistä esim. kosmetiikkakalentereiden lahjoista on saajalleen turhia. Samoin vailla järkeä ovat kaikki tällaiset jutut, joissa tilataan kuukausittainen yllärikosmetiikkaboksi.
Lasten osaltakin saisi lailla kieltää kaikki yllärileluhommat - ei oo mitään perustetta, miksi ostettava lelu pitäisi olla yllätys, ja valtava määrä pakkausmateriaalia ja muovia menee kuoreen, esim. LOL surpriset.
Lisäksi saisi lailla kieltää kaupanpäälliset, jotka eivät millään tavalla liity ostettavaan tuotteeseen. Ne ovat lähes järjestään ihan tarpeetonta halpaa krääsää, jotka lähes jokainen varmaan heittää ekan käytön jälkeen roskiin kun huomaavat, miten huonoja ne oli. Itse olen ollut töissä apteekissa, esim. Rela-tableteilla on tällaisia aivan tarpeettomia krääsäkampanjoita.
Vierailija kirjoitti:
Juu, samaa mieltä. Suuri osa niistä esim. kosmetiikkakalentereiden lahjoista on saajalleen turhia. Samoin vailla järkeä ovat kaikki tällaiset jutut, joissa tilataan kuukausittainen yllärikosmetiikkaboksi.
Lasten osaltakin saisi lailla kieltää kaikki yllärileluhommat - ei oo mitään perustetta, miksi ostettava lelu pitäisi olla yllätys, ja valtava määrä pakkausmateriaalia ja muovia menee kuoreen, esim. LOL surpriset.
Lisäksi saisi lailla kieltää kaupanpäälliset, jotka eivät millään tavalla liity ostettavaan tuotteeseen. Ne ovat lähes järjestään ihan tarpeetonta halpaa krääsää, jotka lähes jokainen varmaan heittää ekan käytön jälkeen roskiin kun huomaavat, miten huonoja ne oli. Itse olen ollut töissä apteekissa, esim. Rela-tableteilla on tällaisia aivan tarpeettomia krääsäkampanjoita.
Luin nopeasti, että Rela-tabletilla on joulukalenteri. Tässä voisi olla ideaa, vuoroin maitohappokapseleita, ummetuslääkkeitä ja närästyslääkkeitä joulunajan itse aiheutettujen ruoansulatusvaivojen hoitoon. Pitäisi olla 31 luukkua ja bonusluukussa joku laihdutusvalmiste kun 1.1. alkaa taas uusi elämä.
Itse haluaisin kosmetiikkakalenterin. Myös miehille oli omansa miesten tuotteilla. Teekalentereita on lukuisia ja jotain pieniä alkoholeja.
Myös kissoille ja koirille olen nähnyt.
Mikä on turhaa? Kyseessä on adventin aika ja joulun odotus. Uskonnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään sen takia ostanut että naapurillakin on.
Kuka ostaa tuosta syystä? Se on eri asia, jos olet jollain naapurilla tai kaverilla olet moisen nähnyt ja ostat, koska olet tykästynyt siihen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla veikkauksen joulukalenteri. Jos tämä yksi arpa vuodessa on ilmastorikos, niin sitten on.
Eniten järkyttää kun aikuiset ostelee jotain suklaakalentereita, sekä se, että lapsillekkaan ei nykyään riitä 1 kalenteri vaan jokaisella on vähintään 2, parhaimmillaan jopa 4-5. Kukkuu oikeasti?
Mitä pahaa on aikuisten suklaakalentereissa?
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin kosmetiikkakalenterin. Myös miehille oli omansa miesten tuotteilla. Teekalentereita on lukuisia ja jotain pieniä alkoholeja.
Myös kissoille ja koirille olen nähnyt.Mikä on turhaa? Kyseessä on adventin aika ja joulun odotus. Uskonnollinen asia.
Et kai ihan tosissasi väitä että nuo kaikki krääsät liittyy jotenkin joulun uskonnolliseen sanomaan. Taitaisi joulun Herra ajaa kaikki kalenterikauppiaat hevon mäkeen kuten kuunoin jostain temppelistä ne kaupustelijat.
Kyllä markkinahenkilöt osaa myydä vaikka paskakalenterin kun sen vaan oikein hyvin markkinoi.
Kiinalaisten ilmastopropagandan levittäminen länsimaisen talouden romuttamiseksi on silkkaa maanpetturuutta
Nuo kalenterithan on itse asiassa pelkkää mainontaa. Saadaan tuolla lailla ihmiset ostamaan ja kokeileman tuotteita joita eivät muutoin ostaisi. Sitten aina tietty määrä ostaa niitä uudestaan kokeiltuaan.
Hihihi oletpa nokkela. Epäselvää on miksi sitten naisetkin ostavat itselleen miesten kalentereita?