Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko laatikko viiniä ja litra teräviä yhdelle paljon

Vierailija
01.12.2019 |

2 illan aikana.
Kävin miettimään kun nyt näin määrän jonka mies normisti juo

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi annos jos on tottunut, mulla menee paljon enemmän. Olen nainen.

Ei ole millään mittarilla normi annos, vaan ihan selkeästi aivan liikaa, kuten varmasti alkoholistina itsekin tiedät, vaiko jo olet aivosi juomalla noin reippaasti tuhonnut?

Niin kuin sanoin normi annos, jos on tottunut. Jos haluat alkoholistiksi kutsua niin siitä vaan. Kummallakohan meistä ne aivosolut on tuhoutuneet? Minulla on ainakin käytöstavat enkä riehu netissä.

Vierailija
22/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen syyllisyyttä kun juon pe iltana yhden 0,75 pullon viiniä.

å

Miksi tunnet syyllisyyttä, tuohan on naurettavan vähän. Rahan menoo harmittaa. Ite oon tällä viikolla juonu harvinaisen paljon, vitutukseen ja masennukseen. Vähintään neljä kaljaa per päivä. Eilen illalla otin noin 12 pulloa, heräsin klo 8 virkeänä ja hyvätuulisena. Eikä harmita mikään. Seuraavan kerran juon 5.12,jos kestän selvinpäin sinne asti. Jos vitutuskäyrä alkaa nousemaan, otan jo aiemmin. Tosin jossain vaiheessa ensi vuonna aion pitää pitemmän tauon juomisessa. Vähä pelkää maksan takia, vaikka maksa arvot on tähän asti olleet normaalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi annos jos on tottunut, mulla menee paljon enemmän. Olen nainen.

Ei ole millään mittarilla normi annos, vaan ihan selkeästi aivan liikaa, kuten varmasti alkoholistina itsekin tiedät, vaiko jo olet aivosi juomalla noin reippaasti tuhonnut?

Niin kuin sanoin normi annos, jos on tottunut. Jos haluat alkoholistiksi kutsua niin siitä vaan. Kummallakohan meistä ne aivosolut on tuhoutuneet? Minulla on ainakin käytöstavat enkä riehu netissä.

Mutta eihän tottumisella ole mitään tekemistä tämän kanssa, liika on liikaa vaikka olisi kuin tottunut. Netistähän kyllä löytyy näitä määriä, mitkä ovat normaaleja.

Ja aivosoluihin, molemmilla, ihan varmasti.