Neuvoja kaivataan, tunteita harrastuskaveria kohtaan
Olen pitkään salaa ihaillut harrastuskaveriani. En olisi uskonut sen olevan mahdollista, koska en ole kiinnostunut kenestäkään ikuisuuksiin. Meillä on paljon kahdenkeskeisiä vitsejä, joita muut eivät ymmärrä, kiusoittelemme toisiamme ja meillä on aina hauskaa yhdessä. Välillämme on ymmärrys. Nyt yhteisissä pikkujouluissa tuntui, että jotain voisi olla välillämme - muutakin kuin ystävyyttä. Kaikki meni hyvin niin kauan, kunnes erehdyin kertomaan tästä tunteesta toiselle ryhmän jäsenelle. Hän päätti mennä puhumaan tälle miehelle, minkä jälkeen mies oli täysin kylmä minua kohtaan. En yhtään tiedä mitä hänelle on sanottu ja voivatko välimme enää palata normaaleiksi? Sain vielä kaiken huipuksi myöhemmin tietää, että tämä henkilö joka meni juttelemaan miehelle, on itse ollut hänestä kiinnostunut. Olenko vainoharhainen jos kuvittelen, että hän sabotoi koko jutun? Asia vaivaa minua todella paljon. Pelkään, että emme voi enää olla yhdessä samanlaisia kuin ennen. Meillä ei ole juuri mitään yhteyttä toisiimme harrastuksen ulkopuolella, joten en tiedä miten saisin kaiken kuntoon tekemättä yhtään lisää virheitä. Pitäisikö minun vain unohtaa koko homma?