Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahaolo?

05.06.2006 |

Hei!

Mua huolettaa tää ihmeen hyvä olo! Nyt on menossa 5+4 ja pientä kuvotuksen tunnetta oli viimeeksi pari päivää sitten..Mulla on kahdessa aikasemmassa raskaudessa ( jotka tosin menneet kesken viikolla 7 ja 11 ) alkanut kunnon pahat olot ja oksentelut jo tässä vaiheessa. Voiko nää raskausoireet olla näin erinlaisia?

T:cami33

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kuulla teiltä jo useamman kerran raskaana olleilta onko teidän raskausoireet olleet näin alussa kovinkin erinlaisia?

Mua huolettaa myös esim. se ettei nännien iho ole yhtään tummunut mitä aikasemmissa raskauksissa on tapahtunut..tuulimuna kummittelee mielessä ja olen jo aika epätoivoinen!

T:cami33

Vierailija
2/2 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekassa raskaudessa oireena kipeät rinnat, pieni väsymys ja rasvoittuvat hiukset. Olin elämäni kunnossa koko ajan ja treenasinkin lopuun asti, ei supistuksia ei mitään ikävää.

Tokassa oksensin vk5 alkaen viikolle 13 öitä lukuunottamatta, rinnat kipeät, hitonmoinen väsymys. Pinna kireenä ja koko perhe kärsi hormooniheittelyistä. Sen jälkeen allergiakausi ilman minkäänlaisia lääkkeitä, sitten poskiontelotulehdus (laukaisi pahan astman) eikä meinannut hellittää millään, ennenaikaiset supistukset(sairaslomalla viimeiset 4kk ja lopuksi mentiin vielä täydet 2vk yli ja käynnistykselle.

Nyt kuumeilen vielä yhtä ja mielessä pyörii, että mitäköhän kolmas tois tullessaan.

Onneks tuloksena on molemmissa ollut ihana terve käärö, joten jälkeenpäin voi naureskella noille " vaivoille" .

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla