Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin mennä pikkujouluihin, mutta matka maksaisi yli 50 euroa :(

Vierailija
30.11.2019 |

Ei kai kannata muutaman tunnin takia lähteä. Harmittaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä pikkujoulut ne ovat? 46-vuotiaitten monisairaitten kotirouvien yhdistyksen pippalot, joissa voi pitää hauskaa?

Ei suinkaan, vaan nuorten työttömien, mielenterveys- ja moniongelmaisten pikkujoulut, joissa ilmaista ruokaa, juomaa ja pääsee pukin polvelle istumaan.

Vierailija
22/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes ottaa taksia jos se maksaa noin paljon? Eikö hotelliin pääse jollain satasella yöksi ja aamiainen tulee kaupan päälle? Aamusella sitten bussilla kotiin.

No näistä pikkujouluista on 20km lähimpään hotelliin, että sinne pitäis kuitenkin mennä taksilla. Ap

Missä pikkujoulut pidetään? Onpa tosiaan pitkä matka.

En kai mä nyt tänne osoitetta laita :D pitkän matkan päässä kyllä, meiltä 35 km ja lähimpiin kyliin 20 km. Olis voinu mennä toiseen kaupunkiin junalla ja lopun matkaa taksilla, mutta juna + taksi + sisäänpääsyliput olis tehny jo yli 70 e. Se kirpasee liikaa! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan joka kk hummauskassaan 20 euroa.

Tänä vuonna olen käyttänyt 15 euroa.

Kysy naapurustosta, jos joku voisi hakea sinut.

Itse lähden viimeistään vikalla bussilla. Aikaisin, kun aloitetaan, kerkee yöksi kotiin.

Vierailija
24/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes ottaa taksia jos se maksaa noin paljon? Eikö hotelliin pääse jollain satasella yöksi ja aamiainen tulee kaupan päälle? Aamusella sitten bussilla kotiin.

No näistä pikkujouluista on 20km lähimpään hotelliin, että sinne pitäis kuitenkin mennä taksilla. Ap

En kai mä nyt tänne osoitetta laita :D pitkän matkan päässä kyllä, meiltä 35 km ja lähimpiin kyliin 20 km. Olis voinu mennä toiseen kaupunkiin junalla ja lopun matkaa taksilla, mutta juna + taksi + sisäänpääsyliput olis tehny jo yli 70 e. Se kirpasee liikaa! Ap

En minä osoitetta kysynytkään, tarkoitin että onko jossain mökissä maaseudulla tms. ja että miten muut sinne pääsee.. jos vaikka jonkun kyytiin olisit sopinut.

Vierailija
25/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä osoitetta kysynytkään, tarkoitin että onko jossain mökissä maaseudulla tms. ja että miten muut sinne pääsee.. jos vaikka jonkun kyytiin olisit sopinut.

Aa, joo. Muut asuu siinä lähellä enimmäkseen niin pitäis hakee meidät pitkän matkan takaa. Eikä suurin osa niistä ole niin tuttuja et olisi voinut kysyä kauheen suurta palvelusta. Yks hyvä tuttu sanoi että hän ei tällä kertaa pysty kun pitää olla siellä auttamassa ensin tms. Ap

Vierailija
26/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pitäny vaan pulittaa. Aina kotona nykyisin! Ap