Voiko mikään olla hassumpaa, kuin pari, jossa nainen on miestä pidempi?
Näin tuollaisen nuoren parin jokin aika sitten. Kävelivät käsi kädessä ja näytti, että yhdessä vaiheessa puristivat vielä tiukemmin toistensa kättä, ihan niin kuin ettei kenellekkään varmasti jää mitään epäselväksi.
Mutta voiko oikeasti olla mitään hassumpaa ja hassummannäköistä, kuin tuollainen pari, jossa nainen on miestä pidempi? Sellainen ei vain sovi yhteen. Kyllä minua itsekseni nauratti sen jälkeen, kun olin sellaisen parin nähnyt.
Kommentit (32)
Minua huvittaa sellaiset parit joissa mies on akateeminen ja nainen työväenluokkainen. Nauran aina ääneen jos näen sellaisen kaupassa.
Voi, sellainen, joka kiinnittää asiaan huomiota ja löytää asiata huumoriarvoa. Vaikka provohan tämä oli, vanha sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa sellaiset parit joissa mies on akateeminen ja nainen työväenluokkainen. Nauran aina ääneen jos näen sellaisen kaupassa.
Koska sehän näkyy päälle.
Voi. Pari jossa nainen on tasapaksu pötikkä ja mies tikkulaiha. Hupaisa näky.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit tietää näöltä ihmisen akateemisuuden tai työväenluokkaisuuden? Se ei näy päälle päin, toisin kuin esimerkiksi pituus.
Kaveripariskunta on tälläinen. Mies on alle 170cm ja roteva, muttei lihava. Nainen on päätä pidempi ja lihava kuin mikä. Hän näyttää mieheni mielestä "saksalaiselta kuulantyöntäjältä". Sen oloinenkin on, ei puhu juuri mitään, seisoo vain kaapin lailla aina miehensä vieressä kuin vartijana kun heitä näkee jossakin.
Paljon näkee pareja, joissa mies on tikkulaiha kuivan kesän käppänärava ja emännällä on vähintään neljä kertaa leveämpi ahteri plus miehen vartalon levyiset reidet, iso maha ja giganttiset roikkudaisarit. Tämä jos mikä on... jos ei huvittavaa, niin ainakin vastenmielistä.
Hauskempi näky on omenavartaloinen ja persjalkainen pallo, joka on tällainen taskuvenus, kihihii samanpainoisen, mutta 30 cm pidemmän miehensä kanssa jossain.
Siis *käppänäORAVA" piti kirjoittamani.
Mukavaa, että pystyn mieheni kanssa levittämään naurua ja hyväntuulisuutta näinkin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa ylipäänsä jos näen työväenluokkaisen naisen. Oli sitten millainen mies tahansa mukana tai ei miestä ollenkaan. Varsinkin jos on vielä hörökorvat niin silloin on vaara että kuolen nauruun. :D :D
Keksin aika montakin hassumpaa asiaa, mutta jokaisella toki on omanlaisensa huumorintaju...
Hullulla on halvat huvit.
Lähipiiristä löytyy muuten yksi pari jossa mies on 193cm ja nainen 197cm. Voi mies parkaa kun on tuollainen tappi :), kehtaako edes ulkona kävellä?
En tiedä onko se niinkään hassua mutta omituista se on jos joku naureskelee itsekseen..
Ajatella jos en olisi mennyt mieheni kanssa naimisiin koska olen pidempi. Yhdessä jo 35 v. ja ei paremmin elämä voisi olla. Hullua että jotkut luulee että hyvä parisuhde ja avioliitto perustuu ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Hauskempi näky on omenavartaloinen ja persjalkainen pallo, joka on tällainen taskuvenus, kihihii samanpainoisen, mutta 30 cm pidemmän miehensä kanssa jossain.
omenavartaloinen ei ole persjalkainen.
Ethän sä tiedä yhtään mitään!
Naureskeletkos sillekin jos mies on pyörätuolissa ja pitkä nainen sitä työntää?
Hullulla on halvat huvit. Pitääkin lähteä miehen kanssa kävelylle. Puen korkosaappaat vielä, niin on kunnon näky.