Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet ylpeä?

Vierailija
30.11.2019 |

Kerro itsestäsi yksi asia, josta olet ylpeä.
Ei dissausta tai vänkäämistä tässä ketjussa kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, bmi 19.

Vierailija
2/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, bmi 19.

Olen vieläkin hoikempi , BMI 18.5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut paljon ja asunut monessa eri maassa. Tutustunut eri kulttuureihin.

Vierailija
4/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUkulaisita hyvin ylpeä. Kuinka esiim yksi suunnittelee yliopiston lopputyönää sellaisen tuotteen ja velii teknisestä korkeakoulusta suuunnittelee sen teknisen toteutuksen ja heidän ystävä kaupalllistaa sen. Pojista oliisi voinut tulla miljardöörejä ja pitiväät päänsä etteivät myyneeet tuotetta ulkomaille. Nokian yliintä johtoa ja fsecuren perustajaaa myöten sijoittajiaa.

Vierailija
5/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUkulaisita hyvin ylpeä. Kuinka esiim yksi suunnittelee yliopiston lopputyönää sellaisen tuotteen ja velii teknisestä korkeakoulusta suuunnittelee sen teknisen toteutuksen ja heidän ystävä kaupalllistaa sen. Pojista oliisi voinut tulla miljardöörejä ja pitiväät päänsä etteivät myyneeet tuotetta ulkomaille. Nokian yliintä johtoa ja fsecuren perustajaaa myöten sijoittajiaa.

Vähää kuin facebook.

Vierailija
6/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsestäni. Kaikki kunnia kuuluu Jumalalle.

Vierailija
7/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni. Kaikki kunnia kuuluu itselleni.

Vierailija
8/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä suuntavaisto.

Vierailija
9/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella hyvät mielikuvitus ja muisti.

Vierailija
10/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen saanut kovalla työllä hyvän uran, josta nautin päivittäin.

- Olen uskaltanut tehdä lapset, jaksanut hoitaa ne ja kasvattaa reippaiksi ja fiksuiksi. Nyt lähemmäs nelikymppisenä saa vain nauttia, kun lapset on jo helppoja ja iloisia koululaisia.

- Olen saanut kestävän ja hyvän avioliiton, enkä ole eronnut vaikka välillä on ollut tosi vaikeaa.

- Kaikki edellä mainitut on vaatineet kovaa ja pitkäjänteistä työtä ja jaksamista, mutta sitä enemmän ne palkitsevat! Nyt olen siinä tilanteessa että nautin 100% elämästäni, hyvästä taloudellisesta tilanteesta, rakkaasta perheestä ja elämä on muutenkin lähes täydellistä.

Vierailija
11/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi olisin ylpeä.

En tunne semmosta.

Mut mun hyviä puolia on tarkkuus, herkkä vaisto, kielitaito, luovuus, oikeudentaju, arviointikyky, rehellisyys ja tietynlainen rohkeus.

Olen hyvä kokki.

Vierailija
12/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolehtinut muistisairaasta äidistäni viimeiset 2,5 vuotta ilman korvausta ja olen vielä hengissä.

Vierailija
13/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut omaa polkua koko elämäni. En ole siis elänyt normien ja tapojen mukaan vaan niin kuin itse parhaaksi koen.

Vierailija
14/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä selviytymään. Siis vaikka luonnossa. Ala-asteella kerran eksyin metsän siimekseen, mutta löysin pois tarkkailemalla puita, että missä suunnassa on etelä. Tiesin missä suunnassa kotini on. En mennyt paniikkiin vaan löysin tieni. Osaan muitakin erätaitoja kiitos isäni.

Vierailija
15/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä ajattelutavastani/asenteestani.

Vierailija
16/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asiako vain?

Olen ylpeä itsestäni, minusta, koska olen saanut paljon aikaan eli tehnyt työlläni monet onnellisiksi, selvinnyt hyvin yksinhuoltajana 15 vuotta ja kasvattanut hienon nuoren antaen hänelle mahdollisuuden harrastuksiin, ulkomaanmatkoihin, hyvään peruselämään.

Aika kurjaa, jos ylpeyden ykkösaihe on BMI.

Vierailija
17/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suoritettua tutkinnon loppuun asti, vaikka välissä meinasi usko loppua.

Vierailija
18/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan tehdä asioita. Uskallan harrastaa harrastuksia, joissa on läsnä tapaturmariski, mutta uskallan myös sanoa ihmisille tarvittaessa sellaisiakin asioita, joita he eivät halua kuulla. En siis tee tätä jatkuvasti enkä pikkuasioiden kohdalla, vaan silloin, jos on vähän isommasta asiasta kyse.

Vierailija
19/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolehtinut muistisairaasta äidistäni viimeiset 2,5 vuotta ilman korvausta ja olen vielä hengissä.

Siis mitä korvausta?

Mä huolehdin vuosikymmeniä mummini ja äitini eduista. Äiti eli dementoituneena 25 vuotta.

En ole tästä ylpeä, vaan väsynyt ja surullinen.

2,5 vuotta on lyhyt aika.

Keskimäärin alzheimerikko elää diagnoosista 10 vuotta.

Pidä huoli omasta elämästäsi ettei se mene ohi.

Onko sulla edes vertaistukea?

Vierailija
20/25 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ylpeitä siitä, että olette te.

Ihan vaan sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi