Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kehdannut kertoa kellekkään paljonko tienaan

Vierailija
29.11.2019 |

En ole kehdannut kertoa kellekkään paljonko tienaan, kaikki aina valittaa, että on tiukkaa ja mihinkään ei ole rahaa. Tiukkaa on ollut meilläkin aika pitkään, nyt vähän vähemmän. Valmistuin noin 5v sitten ja vaihdoin työtä pariin otteeseen. Edes vaimo ei oikeen noteerannut asiaa kavereista puhumattakaan. Jatkettiin vaan samaa rataa. Nyt aloin avovaimolle haaveilla, että jos ostettaisi kämppä. "huoh, millähän rahalla?". No on mulla säästöjä reilu parikymmentä tuhatta. "Mitä V*TT*A? ja täällä ollaan syöty nuudeleita...."
Nyt se on sitten kaakattanut ympäri kylää, että meijän ukolla on rahaa niin pirusti, mutta on pantannut tilillä ja pitänyt lapset nälässä. Kaverit kattoo kateellisena.
Ois taas pitäny olla hiljaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokoneestahan sen kaikki näkee mitä mä tienaan. Ihan sama.

Vierailija
2/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä ei riitä mihinkään asuntoa ostaessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilta on säästössä 80 000 euroa. Aloitti samassa työpaikassa samassa työssä kuin minä lähes samaan aikaan. Aina ollut myös lähes sama palkka.

Mut se on elänyt tosi nuukasti ja ollut välillä paljon ylitöitä. Peruspalkka nykyään molemmilla noin 3500.

Vierailija
4/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tileilläni yhteensä 69 tonnia. Muuta helposti realisoitavissa olevaa arvo-omaisuutta on n. 30 tonnin edestä.

Asun vuokralla, autoa ei ole ja kuljen 5-15 v. vanhoissa kuteissa. Bruttopalkkani on n. 2500e/kk. En kerro treffikumppaneilleni enkä duunikavereilleni säästöistäni., mutta palkkani ei ole salaisuus.

Mulla menee vuokraan, ruokaan ja satunnaisiin menoihin yhteensä n. 1200 euroa kuussa eli en ole erityisen säästäväinen.

Vierailija
5/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkkä ei ois kannattanu pitää lapsia nälässä.

Vierailija
6/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverilta on säästössä 80 000 euroa. Aloitti samassa työpaikassa samassa työssä kuin minä lähes samaan aikaan. Aina ollut myös lähes sama palkka.

Mut se on elänyt tosi nuukasti ja ollut välillä paljon ylitöitä. Peruspalkka nykyään molemmilla noin 3500.

Sullahan on melko hyvä palkka! Saako kysyä, mitä teet työksesi?

Vierailija
7/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut jossain muualla kuin pk-seudulla niin 20te on ihan hyvä alkupääoma asunnon ostoon.

Mutta pk-seudulla et saa edes aso-kämppää sillä rahalla.

Vierailija
8/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko susta 20k säästöjä jotenkin paljon??

Vierailija
9/9 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tileilläni yhteensä 69 tonnia. Muuta helposti realisoitavissa olevaa arvo-omaisuutta on n. 30 tonnin edestä.

Asun vuokralla, autoa ei ole ja kuljen 5-15 v. vanhoissa kuteissa. Bruttopalkkani on n. 2500e/kk. En kerro treffikumppaneilleni enkä duunikavereilleni säästöistäni., mutta palkkani ei ole salaisuus.

Mulla menee vuokraan, ruokaan ja satunnaisiin menoihin yhteensä n. 1200 euroa kuussa eli en ole erityisen säästäväinen.

Miten määrittelet "treffikumppanit"? Kerrotko, jos suhde vakavoituu? Minä en ole kertonut vuoden seurustelun jälkeenkään. Jotenkin kun en kertonut heti ja toinen on avautunut ajoittaista rahavaikeuksistaan (yrittäjän rahavirta ei ole tasainen ) niin olisi noloa kertoa nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän