Innovatiivinen ajatus makuuhuoneeseen!
Hei, minulla on innovatiivisia ajatuksia käytettäväksi pariskunnille, jotka haluavat apua ajatuksiin esimerkiksi hillitä hivenen agressiivista tai hullusti käyttäytyvää puolisoa.
Kyseessä on ruostumattomasta teräksestä vamistettu tukeva, mutta aivan korumaisen kaunis kaulaan tuleva rengas. Se on koristeltu upotetuilla, kookkailla zirkoneilla ja on pinnaltaan himmeän hohtava, muistuttaen valkokultaa. Noin 20mm leveä, koneistettua harjattua ruostumatonta terästä, Ja siis todella kaunis. Sisäpuolelle voi kaivertaa myös esimerkiksi nimen.
Se mikä tässä on erikoista on innovatiivinen lukitusmekanismi, joka on osana kokonaisuutta. Huomaamaton, ja silti tukeva, samoin tähän voi liittää ketjun, jonka voi edelleen kytkeä esimerkiksi seinään kiinnitettyyn lenkkiin, ja niin edelleen. .. .. ...
Olen mahdollisesti hakemassa patenttia ja mallisuojaa laitteelle, siis ajattelin tuoda tuota markkinoille.
(Kyseessä siis tuotteen kaupallistaminen, olen insinoori).
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Patenttia ja mallisuojaa sellaiselle, mikä oli olemassa jo keskiajalla?
Tämä täytää varmasti uutuuden vaatimukset. Mekanismi on siis keksinnöllinen.
Toisaalta mallisuojan saa myös muotoilusta, ja tuota voisi halutessaan käyttää kuin koruna. Voisin ajatella sen vaikka celebritylle asti! Toki siihen voi lisätä jopa timantteja. Silloin joudun kuitenkin laskuttamaan jo tilatessa! Ei tässä ole rajoitusta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä täytää varmasti uutuuden vaatimukset. Mekanismi on siis keksinnöllinen.
Toisaalta mallisuojan saa myös muotoilusta, ja tuota voisi halutessaan käyttää kuin koruna. Voisin ajatella sen vaikka celebritylle asti! Toki siihen voi lisätä jopa timantteja. Silloin joudun kuitenkin laskuttamaan jo tilatessa! Ei tässä ole rajoitusta.
-ap
Hoh hoijaa.
Mekanismi keksinnöllinen :D Kaikkea sitä lukee :D
Vierailija kirjoitti:
Mekanismi keksinnöllinen :D Kaikkea sitä lukee :D
Niin. Kai tuon saa sanoa. Olen edelleen varma, että keksinnöllisyys toteutuu. Lukijalle huomauttaisin, että esimerkiksi hissien (turva)jarruja!! Eli tarraajia on varmasti 100 erilaista, ja miltei kaikki on suojattu patentilla...
Siis.
Se miten se lukittuu paikalleen on tuossa keksinnöllistä, avataksesi sen.... .. tarvit pienen työkalun..... Samoin sen lenkin, johon ketju kiinnittyy voi jättää halutessaan pois..... Silloin tuo jää täysin sileäksi (korukiviä lukuunottamatta). .. . .
-ap
Just ja joo. Peräkammarin Pertti toteuttanut fantasiansa faijansa autotallissa nikkaroiden. Nyt sitten vain pitäisi saada massatuotantoon että Pera rikastuisi. Niillä rahoilla voisi ostaa itselleen postimyyntimorsmaikun. Että Perakin joskus saisi makkarin puolella heittäytyä innovatiiviseen kanssakäymiseen.
Että Perakin joskus saisi makkarin puolella heittäytyä innovatiiviseen kanssakäymiseen.
Tämä!!
-ap-
awwww
AWWWWW
Role play
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWW