Onko palstalla muita naisia, jotka tuntee vetoa naiseksi pukeutuneisiin heteromiehiin?
Tuli vain mieleen tuosta Piukat paikat -leffasta. Olen jo vuosia sitten tajunnut viehättyväni heteromiehistä jotka tykkäävät välillä pukeutua naiseksi. Mistähän tällainen viehättyminen voisi johtua? Vai onko tämä edes niin harvinaista? Miten itse koet miehet jotka tykkäävät pukeutua välillä naiseksi?
Kommentit (11)
Ei, koska he yleensä tekevät sen pelleillen ja leikkivät idioottia. Lähinnä rasittavaa esittämistä.
Kyllä, mulla on aina ollut näin. Tosin iän myötä olen alkanut tykätä myös yhä enemmän oikeista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Markus Kuotesaho on ihan söpö :D
Näköjään meille molemmille tuli ketjusta sama mies heti mieleen :D
skotit pukeutuvat mekkon niin kuin naiet. eiköhän mekkon pukeutuvat miehet naisia kiinnosta kun eivät ole vielä sukupuuttoon kuolleet.
Eli tranvestiiteista? Mulle tulee niistä mieleen Psykon sairas poika pukeutuneena äidikseen. Creepyä.
Vierailija kirjoitti:
skotit pukeutuvat mekkon niin kuin naiet. eiköhän mekkon pukeutuvat miehet naisia kiinnosta kun eivät ole vielä sukupuuttoon kuolleet.
Skotit pukeutuvat KILTTIIN ja vaikka se periaatteessa kyllä onkin 'hame' niin se on siellä kyllä pääsääntöisesti miehen asu.
Jos miehestä kiinnostun ja saan tietää että hän tuollaista harrastaa, ei se ole millään lailla turn off. Mitenkään erityisesti en kuitenkaan tunne vetoa juuri heihin eikä mies varmastikaan herättäisi alkukiinnostustani naiseksi laittautuneena.
Minusta oli ihan huikeaa, kun mieheni kerran pukeutui mekkoon ja korkkareihin. Tämä tapahtui vain kerran, eikä kuulema tee sitä enää toiste. Hän piti kuitenkin innostistani söpönä ja hassuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska he yleensä tekevät sen pelleillen ja leikkivät idioottia. Lähinnä rasittavaa esittämistä.
No tunnettu tosiasia on, että kyllä jotkut julkisuuden naisetkin sen oman roolinsa vetää vähän överiksi elkeillään ja ilmeillään ja yleensähän 'drag-show'ssa' pilaa tehdään (jos tehdään) juuri noista tuollaisista julkisuuden naisista, eikä niinkään mistään arkipäivän tavallisista 'Liisoista ja Maijoista', eli siis ns. tavisnaisista.
Markus Kuotesaho on ihan söpö :D