Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulupukkien JÄRKYTTÄVÄT hinnat!

Vierailija
29.11.2019 |

Eli olemme kilpailuttaneet 5 eri joulupukkia. Halvinkin ottaa 50 € yhdestä käynnistä! Suututtaa niin, että meinaa suoni katketa päästä! 😠😠😠 Eikö joulupukeilla ole mitään häpyä? Aivan JÄRJETÖNTÄ lapsiperheiden RIISTOA!

Tuohtunut äiti

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e on kohtuullinen hinta, ei ole ikinä kirpaissut maksaa ja hyvä pukki on ollut.

Vierailija
22/32 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pukki käy ilmaiseksi. Vastaavasti autetaan naapurin mummoa pari kertaa vuodessa ja hän "tarjoaa" poikansa meille 15 min ajaksi jakamaan lapsille lahjoja.

Tätä kutsutaan verkostoitumiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostetaan tonneilla lahjoja ja ruokiin ynnä muuhun toiset tonnit. Sitten suoni katkeaa viidenkympin pukista.

Vierailija
24/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on 💯 % oikeassa!

Vierailija
25/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veloitan pukkeilusta 3 000 eur/käynti mutta käynkin vain ns. paremmissa piireissä, joille raha ei ole ongelma.

Vierailija
26/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin aikoinaan pitkän pennin joulupukeista, kun lapsi oli pieni. Onneksi tuokin rajanmeno on jo loppunut. Sukulaisista kukaan halunnut esiintyä pukkina sen muutaman minuutin, kun pyydettiin.

Vierailija
27/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mennyttä on ne vanhat hyvät ajat, kun viinalta haisevalle pukille kelpasi palkaksi viinapullo. Nykyään ne on raittiita ja kylmä bisnes vaan mieleasä.

Vierailija
28/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiä lasten ilosta. Riistoa ja hävytöntä!!! Seitsemänkymppiä liimasta jota tungetaan silmiin. Ihanan edullista ja ansaittua!!

Vierailija
29/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei lapsena käynyt pukki kotona, ja itse asiassa vanhempamme kertoivat aina, että joulupukki on vain satua. Ei jäänyt traumoja, päinvastoin. Eli siinäpä vinkkini mukavaan jouluun - kerrot että äiti on hankkinut lahjat - hinta 0 euroa. Ole hyvä.

Rikot lapsilta joulun taian. Sellaista en koskaan itse tekisi. Saisit tulla meille ilmaiseksi joulupukiksi, mokoma.

Oikea hinta joulupukille on muuten kymppi käynnistä. Toisten joulumieltä on alhaista käyttää riistoon.

AP

Vierailija
30/32 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä menisin mutta olen hintelä 150cm nainen, aika halvalla pitäis mennä että kenellekään kelpais. Jos olisin mies niin todellakin menisin.

Vierailija
31/32 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/32 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu