Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi välttelet lääkäriä?

Vierailija
29.11.2019 |

Itse välttelen maksa-arvojen vuoksi. Viimeksi th ryhtyi niistä huomauttelemaan ja oli laittanut koetuloksiin huutomerkkejä lääkärille tiedoksi. Lääkäri oli että ”yhymm, jaa, yhm”. Silti ei huvita mennä enää kummankaan vastaanotolle vaikka taas alkuvuodesta pitäisi. Ehkä olen taas sairaana omalla ilmoituksella juuri silloin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä keksinyt syytä, miksi lääkärissä pitäisi alvariinsa ravata? Olen yli viisikymppinen ja käynyt lääkärissä viimeksi parikymmentä vuotta sitten, silloin olin pienessä auto-onnettomuudessa ja vakuutuksen takia piti varalta käydä. Mitä tuttuja seuraan, niin sitä sairaampiahan nuo ovat, mitä enemmän lääkärissä ramppaavat. Ensin saavat yhtä lääkettä johonkin mitättömään vaivaan ja lääkkeistä kun on aina haittoja, niin kohta on jo seuraavan lääkkeen vuoro ja sitten kolmannen jnejne. Kukaan ei tiedä, mitä lääkkeet kenellekin aiheuttaa, varsinkaan jatkuvalla käytöllä ja vielä monen lääkkeen coctailina. Melko uskalikkoja ovat lääkärissä ravaajat. Eletään se mitä eletään ja kuollaan pois luonnollisesti, niin on hyvä. Ja tehdään lapsia, jotka sitten jatkaa täällä elämää. 

Vierailija
22/23 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen läski, ja pelkään että kaikki vaivani johtuvat siitä. Mulla on jokin krooninen ihottuma, joka leviää yhä pahemmin ympäri kroppaa, mutta eiköhän sekin johdu lihavuudesta. En halua mennä haukuttavaksi lääkäriin. Ajattelin, että jos joskus saan painoa pudotettua ja ihottuma on yhä, niin menen sitten. Ennen sitä en kertakaikkiaan kehtaa. Trauma sai alkunsa, kun äitiysneuvolassa motkotettiin ja nöyryytettiin jokaisesta sadasta grammasta. En mene lähellekään terveydenhuollon toimipisteitä jollei ole absoluuttinen pakko.

Voi ei. En ole terveysalan ihminen, mutta ei ne nyt noin mulkkuja voi olla. Ihottumalla ei ole mitään tekemistä ylipainon kanssa. Tsemppiä sulle ja mene lääkäriin ja terveydenhoitajalle. T. Atoopikko

No tavallaan ylipanolla ja ihottumalla on yhteys, molemmat johtuvat sopimattomasta ravinnosta. Atopia on autoimmuunisairaus, jonka aiheuttaja on väärä ravinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lääkäri on aina passittamassa mua saikulle ja/tai fysioterapiaan. En halua kumpaakaan. Mulla ei ole varaa pitkiin saikkuihin ja inhoan meidän työfysioterapeuttia. Yritän pärjätä työelämässä itse laatimani venyttelyrutiinin ja työpisteliikunnan turvin.

Kaksi vuotta sitten sain lääkäriltä reseptin leikkauksen jälkeiseen särkyyn. Tiesin ennalta, että se lääke tepsii hyvin toiseen vaivaani, koska mulla on samaa lääkettä ollut ennenkin. Söin leikkauksen jälkeen buranaa ja säästin ne lääkärin määräämät tropit siihen toiseen vaivaan lievittämään pahimpia kipuhuippuja aina tarpeen mukaan. Ne on kohta loppu. Alkuvuodesta on pakollinen työterveystarkastus. Jospa silloin ottais koko hoidon lääkäreineen, labroineen, fysioterapeutteineen ja pyytäis lekurilta uuden kuurin, kun kerta pakko joka tapauksessa on siellä käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan