Onko orpo oikeasti tyhmä?
Kommentit (15)
No on. Ei kai se muuten olisi poliitikko. Toinen vakiovaruste on jatkuva pashan puhuminen.
Se on vaan hädissään kun kokoomus on taantunut Persujen apupuolueeksi. :D
OrPon kannattaisi vaihtaa ne alt.right-ajatuspieremökonsultit uusiin.
Vois lähettää marssiin. Ärsyttävä.
Palstapersu kirjoitti:
Luultavasti vain toteuttaa Euroopan herroilta saamiaan pròpagandaohjeita, mutta tyhmä tai ei, niin Orpokin on vielä jonain päivänä median pyöriteltävänä viime vuosien lausunnoistaan. Hänen mielestäänhän turhàpaíkanhakijoiden motiivien epäileminen on rasísmia.😂😂😂 Ja media ei haastanut häntä lainkaan tuosta erikoisesta määritelmästä. Sitä Orpo vielä joutuu selittelemään tulevaisuudessa.🤣🤣🤣
Näin se vain on! Ensi vaalien jälkeen me pannaan kokoomuszüwagitkin konttaamaan ja anelemaan armoa!
Tyhmä taitaa olla vastaväittäjäkin. Kaukoidän kasvava saastutus johtuu siitä, että länsi teettää Blackfriday-roinansa siellä, joka paitsi saastuttaa suoraan ja myös lisää vaurautta siellä, joka johtaa sielläkin tuhlauskulttuuriin. Sairasta totuuden pimittämistä koko touhu.
Nimet (SUBSTANTIIVIT ELI NIMISANAT)kirjoitetaan AINA isolla alkukirjaimella !
En tiedä onko Orpo tyhmä vai ei, mutta ainakin se sellaista uskottavasti esittää.
Petteri Orpoa voi kuvata yhdellä sanalla: Liero.
Olen 80 000 vuodessa ansaitseva akateeminen sivistynyt mies. Vanhempani olivat tehdastyöläisiä Etelä-Pohjanmaalla. Olen palkansaaja työläiskodista, joten ymmärrän että minulla ei ole mitään syytä äänestää kokoomuslaisia.
Lainoppinut kirjoitti:
Petteri Orpoa voi kuvata yhdellä sanalla: Liero.
Olen 80 000 vuodessa ansaitseva akateeminen sivistynyt mies. Vanhempani olivat tehdastyöläisiä Etelä-Pohjanmaalla. Olen palkansaaja työläiskodista, joten ymmärrän että minulla ei ole mitään syytä äänestää kokoomuslaisia.
Sossupummi sinä olet.
Orpo on paskassa raossa harjoittamansa populismin kanssa, kuten kaikilla muillakin populistisilla opportunisti urapoliitikolla, hänellä on ongelmia substanssin kanssa. Retorisella kikkailulla tuossakin haastattelussa antoi käytännössä vastauksia, jotka nollasivat itsensä. Puhui jatkuvasti ei-mitään ylimielisellä virnuilulla höystettynä. Heikossa on siis antimet näillä suoraan ja faktoilla puhuvaa Halla-ahoa vastaan, eivät käytännössä voi voittaa niin kauan kuin jatkavat tuota kummallista paskajauhantaa.
Orpon lähivuotinen epärehellinen populismi on haitaksi kaikille muille paitsi persuille. Kyseessä oleva empatianpuute voidaan laskea tunneälylliseksi tyhmyydeksi.
Ei ole