Halla-ahon twitterin yhteydessä uskomaton meemikuva SDP:sta: "Meillä taitaa olla sama suunta."
Katsokaa nyt tätä: https://pbs.twimg.com/media/EKh0ouIWsAA-K8e?format=jpg&name=medium
Miten tällaisesta puolueesta tuli Suomen eniten äänestetty puolue? Kuinka se on mahdollista, nyt jälkikäteen ajateltuna? Oliko media pimittämässä asioiden oikeaa laitaa?
Kysynpähän vaan.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siviilielämään tulee, Halla-Ahosta en perusta kun lehtolapsia pettämisellä aikaansaanut mutta poliittisesti viihdyttävä ja suorasukainen
En arvosta miestä, joka haaveilee, että nainen tulee *aiskatuksi jos ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Ihan yhtä pahaa sakkia kuin haukkumansa ääri-mus-li-mit.
Jos pakko kahdesta valita, niin naapurin suvislissun saa minun puolestani rai”skata, jos itse siltä siten säästyisin.
Ymmärrän kyllä että Jussi Halla-Aho pelkää joutuvansa seksuaalisen väkivallan uhriksi. Ei beduiini välttämättä erota mekkoon pukeutunutta Jussia oikeasta naisesta Eiran yössä.
Sinne näköjään otetaan kaikki rikolliset mahan muuttujat. Näkkörikin on saamelainen.
Entäs Rinne yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siviilielämään tulee, Halla-Ahosta en perusta kun lehtolapsia pettämisellä aikaansaanut mutta poliittisesti viihdyttävä ja suorasukainen
En arvosta miestä, joka haaveilee, että nainen tulee *aiskatuksi jos ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Ihan yhtä pahaa sakkia kuin haukkumansa ääri-mus-li-mit.
Näinpä. Nämä sanat henkilöt olisivat räjähtäneet, jos al-Taee olisi kirjoittanut vastaavia....
Jos al-taee olisi valittu eduskuntaan Perussuomalaisten edustajaksi niin kukaan ei pitäisi näitä hänen puheitaan yhtään mitään koska Perussuomalaiset itse puhuvat aivan samanlaisia asioita. Siinä mielessä varsin mielenkiintoista.
Media ja vihervassarit olisivat repineet kappaleiksi al-taeen. Nyt ukko istuu sairasloman jälkeen kuin mitään ei olisi kirjoitellutkaan ja mediakaan ei ole työntämässä mikkiä kurkkuun.
Niinkuin on repinyt Purkosen, Teuvon tai Sebun... älä viitsi naurattaa. Huhtasaari on ainoa joka on saanut vähän enemmän mediassa ja hänkin lähinnä omasta typeryydestään johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen viime vaalejahan tehtiin ihan tilasto siitä minkä puolueen ehdokkaissa on eniten rikostuomioita saaneita. Ja Perussuomalaisissa niitä oli moninkertainen määrä mihinkään muuhun puolueeseen verrattuna.
Joten ehkä olisin hieman varovainen tällaisten meemien tekemisessä sen puolueen suunnalta. Saattaa kyllä kalahtaa omaan nilkkaan.
Tuohan oli nimenomaan ironiaa ja piikki sille, kun persujen ehdokkaista ja heidän tuomioistaan tehdään listauksia. ”Meillä taitaa olla sama suunta”
Vierailija kirjoitti:
Saman suuntaisen meemikuvan saisi myös PS:n edustajista...
Niin saisi, mutta kun kukaan ei sitä tee, koska sellaista ei pidetä sopivana. Persuilla ei näitä rajoituksia sen sijaan ole, vaan he trollaavat minkä ehtivät. Semmoista se on.
Antti Rinne toteaa Ilta-Sanomissa, ettei häntä ole koskaan syytetty, tutkittu tai tuomittu mistään.
IS:n mukaan lehti kertoi 2005, että Antti Rinne oli joutunut aiemmin eroamaan AKT:n lakimiehen paikalta. Hänen kerrottiin laskuttaneen samoista työmatkoista kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi tehdä perussuomalaisista ihan vastaavan listan. Siihenkin Kyllä löytyy henkilöitä. Eduskunnassa istuu Perussuomalaisten ryhmässä ainakin yksi pahoinpitelijä. Sitten on Teuvo Hakkarainen. Ja monet muut.
Siinähän se vitsi onkin, että persuista tämä lista on jo tehty. ”Meillä taitaa olla sama suunta”. Halla-aholta löytyy itseironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Antti Rinne toteaa Ilta-Sanomissa, ettei häntä ole koskaan syytetty, tutkittu tai tuomittu mistään.
IS:n mukaan lehti kertoi 2005, että Antti Rinne oli joutunut aiemmin eroamaan AKT:n lakimiehen paikalta. Hänen kerrottiin laskuttaneen samoista työmatkoista kahteen kertaan.
No, miten häntä sitten tuossa tapauksessa ”syytettiin, tutkittiin tai tuomitttiin”? Ei ainakaan oikeuslaitoksen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
halla aholla on rikostuomio, raiskaaja putkonen, näitä riittää.....
Korjaan: Halla-aholla on poliittisista syistä ajettu ja demlan junailema sananvapausrikostuomio, joista tuli käräjillä ja hovissa vapauttava tuomio. Ja Putkonen oli demariaktiivi yli 20 vuotta raiskaustuomionsa jälkeen. :D
Vain se viimeinen eli voimaan jäänyt merkitsee. Vai tosissaanko persut mainostaa että 66% oikeusistuimista vapautti syytteestä kun se viimeinen antoi tuomion?
Kuvastaa sinänsä persujen tajua siitä miten maailma toimii, sitten nää haluaa väkisin säätämään kansan asioita ministereiksi tällä tietopohjalla.
Kuvastaa sitä, kuinka kaltevalla pohjalla koko tuomio oli. Itse en edusta perussuomalaista puoluetta, joten voit lopettaa yleistämisen mielipiteideni perusteella että persut sitä persut tätä. Sinänsä taidat mutuilla, etten ymmärtäisi lain säätämisestä tai tuomioistuinten toimintaperiaatteista yhtään mitään. Samalla perusteella mutuilen itse että olet narsisti ja paha ihminen ja varastat kaupasta meikkejä. Olemme sujut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Antilla tuomioita?
Liikenneturvallisuuden vaarantaminen (2014), ennakkoilmoituksen laiminlyönti (2016).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Antilla tuomioita?
Liikenneturvallisuuden vaarantaminen (2014), ennakkoilmoituksen laiminlyönti (2016).
Ei muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Antilla tuomioita?
Ja nämä hän on kieltänyt? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: Halla-aholla on poliittisista syistä ajettu ja demlan junailema sananvapausrikostuomio, joista tuli käräjillä ja hovissa vapauttava tuomio. Ja Putkonen oli demariaktiivi yli 20 vuotta raiskaustuomionsa jälkeen. :D
Vain se viimeinen eli voimaan jäänyt merkitsee. Vai tosissaanko persut mainostaa että 66% oikeusistuimista vapautti syytteestä kun se viimeinen antoi tuomion?
Kuvastaa sinänsä persujen tajua siitä miten maailma toimii, sitten nää haluaa väkisin säätämään kansan asioita ministereiksi tällä tietopohjalla.
Kuvastaa sitä, kuinka kaltevalla pohjalla koko tuomio oli. Itse en edusta perussuomalaista puoluetta, joten voit lopettaa yleistämisen mielipiteideni perusteella että persut sitä persut tätä. Sinänsä taidat mutuilla, etten ymmärtäisi lain säätämisestä tai tuomioistuinten toimintaperiaatteista yhtään mitään. Samalla perusteella mutuilen itse että olet narsisti ja paha ihminen ja varastat kaupasta meikkejä. Olemme sujut.
Ei kuvasta ja loppusi outoa selittelyä en viitsi edes kommentoida. Ole suoraselkäinen ja tunnusta virheesi tai suksi pikkukakarakavereidesi joukkoon valittamaan. Muita ei kiinnosta selittelyt jälkeenpäin selvissä tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvasta ja loppusi outoa selittelyä en viitsi edes kommentoida. Ole suoraselkäinen ja tunnusta virheesi tai suksi pikkukakarakavereidesi joukkoon valittamaan. Muita ei kiinnosta selittelyt jälkeenpäin selvissä tapauksissa.
Edustat selvästi koulukuntaa, jonka suun saa tukittua vain kehumalla sinua. Olet hieno ihminen ja kaikesta aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustat selvästi koulukuntaa, jonka suun saa tukittua vain kehumalla sinua. Olet hieno ihminen ja kaikesta aina oikeassa.
En tiennytkään että keskustelun päätavoite on tukkia vastapuolen suu. Ehkä se sitten persuille on mutta nehän onkin niin monessa mielessä kuin pikkukakaroita.
Halla-aho pitää laittaa vaihtoo. Ei aja suomalaisetkin etua. Kannattaa Eu:ta ja täysin osaamaton ajamaan rajoja kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pakko kahdesta valita, niin naapurin suvislissun saa minun puolestani rai”skata, jos itse siltä siten säästyisin.
Olisiko tämä myös "iloinen asia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tämä myös "iloinen asia"?
Kyllä siinä mielessä, että se voisi saada suvislissun järkiinsä.
Media ja vihervassarit olisivat repineet kappaleiksi al-taeen. Nyt ukko istuu sairasloman jälkeen kuin mitään ei olisi kirjoitellutkaan ja mediakaan ei ole työntämässä mikkiä kurkkuun.