Jos 50.000 euroa ois ainoa mitä sinulla olisi, 50-vuotias nainen?
Olisit 50-vuotias nainen. Ei perhettä, ei asuntoa, ei autoa, ei velkoja, ei mitään. Voisit tehdä mitä ikinä osaat, haluat ja voit. Ja tililläsi olisi tuo 50.000 euroa. Miten käyttäisit sen ja miksi?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo!
50 000 on tosi pieni raha. Sillä ei todellakaan elä eläkepäiviin asti :D
mä olen 53, ei perhettä, ei miestä. Asun omassa maksetussa asunnossa, jonka arvo on 180 000. Mun tilillä on 50 000€, silti ostan sikanautaa tarjouksesta, käyn joka päivä töissä, en harrasta mitää kallista vaan käyn koiran kanssa kävelyllä.
En ole millään muotoa varakas
Arvostan kyllä säästäväisyyttäsi, mutta jos elätät vain itsesi ja koiran työtuloillasi ja alla on velaton asunto ja tilillä noin paljon säästöjä, miksi ostat tarjoussikanautaa? Ei niin ettei saisi mutta koetko siis että on pakko toimia niin koska rahaa on niin vähän ettet halua kuluttaa sitä?
En ole henkilö jolle kysymyksen laitoit vaan tuo jolla 103 tilillä.
Joo. Ostan kyllä halvinta jauhelihaa ja seuraan tar⁰jouksia. Toisaalta laitoin pari kk sitten 10 kasvojenkohotukseen samoin kuin hampaisiin toisen 10. Ratsastukseen menee 5-6 vuodessa. Mutta säästän sitten täysin toisaalla. Ja käyn töissä. Oma yritys
Se 103
Mulla on tällä hetkellä tilillä 103 000, tuo 50 t ei muuta tilannetta yhtään.
Tuo summa (103) niin perintöveron menee jotain 14. Autoa ostamassa siihen 20. Firman tilillä riittäisi 20 mutta 40 siellä tottunut pitämään. Tuhlaustilillä 10.
Jos vielä 50 ylimääräistä niin kai sijoitan osan, suurin osa tilillä kuten nytkin.