Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vellihousu-lapsi keskeyttämässä armeijan

Vierailija
29.11.2019 |

Kyllä s*atana saa taas hävetä.. Tässä vaiheessa on keskeyttämässä palveluksen. Selitäpä tämä asia isovanhemmille joulupöydässä. Selitä työkavereille, miksi oma lapsi ei kestänyt armeijaa. Selitä naapurille, joka ihmettelee, kun lapsi on taas kotona. Isänsä kuitenkin palveli vuoden ja kävi rukin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmosta se on, ei kaikilla pää kestä

Vierailija
2/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se perinnöttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä tarvitse selitellä yhtään kenellekään. Halutessaan lapsi itse kertoo syynsä

Vierailija
4/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No semmosta se on, ei kaikilla pää kestä

Joillain se voi jäädä myös kunnosta kiinni. Esim. Polvet ei kestä tai tulee marssimurtuma äkillisestä pitempiaikaisesta fyysisestä rasituksesta.

Esikoisen tuvasta yksi keskeytti sosiaalisista syistä eli väitti että täytyy mennä töihin perheenelatuksen takia.

Vierailija
5/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöhän se oli, kun ylipäänsä meni sinne. Vain alamaisen mentaliteetilla varustetut menevät sinne käskytettäviksi ja hyppyytettäviksi. Kyllä, herra! Kyllä, herra! VMP.

Vierailija
6/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusmiehillä armeijassa on paljon huonommat olot kuin vangeilla vankilassa. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4071836f-2c7d-4bfc-82ae-751df43f3ecf

Ei ihme, että monikaan ei halua mennä armeijaan rangaistavaksi, kun mitään pahaa ei ole tehnyt. Jollei sitten feministien kirjoissa pahaksi lasketa sitä, että on sattunut syntymään mieheksi.

Vierailija
7/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenlainen provo.

Mutta surkea.

Vierailija
8/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi meilläkin.Kaikkein rankimman ajan kesti ja kun helpotti,vaihtoi sivariin.Lähinnä kyllästyi jatkuvaan sairasteluun,kasarmit homeessa ja pitkiin lomamatkoihin.

Oma päätöksensä,ei hävetä tippaakaan!

Vierailija
9/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että taas saa hävetä? Mitä ne edelliset häpeän syyt sitten on olleet?

Vierailija
10/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hävettävää. Aikuinen saa päättää itse asioistaan eikä ne kuulu edes vanhemmille. Eihän hän ole tekemässä mitään rikollista. Elämää on muuallakin. Löysää pipoa.

Vierailija
11/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään hävettävää. Aikuinen saa päättää itse asioistaan eikä ne kuulu edes vanhemmille. Eihän hän ole tekemässä mitään rikollista. Elämää on muuallakin. Löysää pipoa.

Kuuluu kau hiukan vanhemmille jos tämä aikuinen on takaisin kotiin muuttamassa sieltä armeijasta.

Vierailija
12/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt haluaa keskeyttää, sehän pääsisi sieltä kokonaan pois ennen joulua. Provosi ajoitus on huono!

Vierailija
13/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vuoden voi viettää hyödyllisemminkin, kuin armeijassa. Vaikkapa vapaaehtoistyössä. Varmasti paljon opettavaisempaa ja kasvattavaa.

Vierailija
14/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä on sairautta. Ennen kuin paranin narsismista, tunsin häpeää vähän joka asiasta. Puitteet piti pitää kunnossa. Sitten rytinällä päätin parantua. Paras ja nopein tapa on altistaa itsensä häpeälle.

Vierailija
15/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeä on sairautta. Ennen kuin paranin narsismista, tunsin häpeää vähän joka asiasta. Puitteet piti pitää kunnossa. Sitten rytinällä päätin parantua. Paras ja nopein tapa on altistaa itsensä häpeälle.

Ja nyt olen onnellinen siinä mielessä, että minun ei tarvitse esittää tai salata mitään. Olen murskannut tuon kuoren ympäriltäni.

Vierailija
16/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkikasvu paljastui miehimykseksi. Seurustelee nyt miekkosen kanssa

Vierailija
17/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin hävetti kun poikani jätti armeijan käymättä ja muutenkin on tyrinyt elämänsä. Mut kyllä selviän ja niin sinäkin selviät. Itselläni auttaa kun en puhu poikani asioista juuri kellekään. Jotain positiivisesti ympäripyöreää työkavereille.

Vierailija
18/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö vai 🌈 ?

Vierailija
19/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Perussuomalaisille on ääni käpykaartin lusmuilua vastaan!

Vierailija
20/30 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minuakin hävetti kun poikani jätti armeijan käymättä ja muutenkin on tyrinyt elämänsä. Mut kyllä selviän ja niin sinäkin selviät. Itselläni auttaa kun en puhu poikani asioista juuri kellekään. Jotain positiivisesti ympäripyöreää työkavereille.

Joskus mietin, että olenkohan ollut tarpeeksi hyvä äiti lapsilleni, tämmöisten lukemisen jälkeen olen varma, että olen ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän