Oletko tehnyt DNA-testin? Paljastuiko yllätyksiä?
Itse en vielä, johtuen lapsen vastustuksesta. On sitä mieltä, että en saa antaa dna:tani mihinkään epämääräisiin paikkoihin, koska asiasta voi olla hänelle joskus haittaa. Sanoin kyllä, että varmaankin dna jo jossakin biopankissa on ja että ei kannata miettiä moisia juttuja liikaa. Vastasi, että no ei kai se minua haittaa, koska kuolen kuitenkin aiemmin, mutta häntä haittaa. Mietin siis ehkä vielä.
Mies tilasi paketin, saa nähdä mitä paljastuu. Tuskin ihan lähisukulaisiin tulee uusia, mutta kaikkea muuta voi ilmentyä vähän kauempaa
Kommentit (10)
Juu, isäni olikin äitini ja äiti ei ollut mulle sukua lainkaan. T. woke
Olen tehnyt. Tuli satatuhatta uutta sukulaista ympäri maailmaa. Loppuikä menee ihmetellessä mitä sukua ovat.
Oon siis itse osallistunut tosi moneen tutkimukseen ja ilmoittautunut lahjoittajaksi yms ja verinäytteitä tutkimuksiin liittyen on otettu vuosikymmenten aikana paljon niin varmasti tietoni ovat päätyneet paikkoihin, missä niiden ei pitäisi olla. -ap
Vierailija kirjoitti:
Teillä tekee lapsi viisaimpana päätökset. Mitä se kertoo ap:sta?
En nyt niin sanoisi. Ehkä hän pelkää joskus tulevaisuudessa jäävänsä kiinni rikospaikkatutkimuksessa äitinsä joskus antaman ja interpolille päätyneen dna:n perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä tekee lapsi viisaimpana päätökset. Mitä se kertoo ap:sta?
En nyt niin sanoisi. Ehkä hän pelkää joskus tulevaisuudessa jäävänsä kiinni rikospaikkatutkimuksessa äitinsä joskus antaman ja interpolille päätyneen dna:n perusteella.
Kiittämätön kakara. Eikö se ole saanut vielä tarpeeksi?
Lähetä koirasta otettu näyte niin et paljastu.