Tämä pimeys ja jatkuva sade tappaa!
Vie kaiken ilon ja ainoa mitä miettii on, että milloin saa taas nukkua. En saa tilattua kampaajaa, hierojaa tai hammaslääkäriä kun kaikki energia menee töihin raahautumiseen. 8 tuskan tuntia, sitten voikin taas nukkua koko illan ja viikonlopun.
Ei nää olot oo mitenkään inhimilliset.
Kommentit (68)
Muuta pohjoisemmas. Täällä Oulussa on parissa päivässä satanut ihan kiitettävästi lunta. Toki oli tuossa hetki sitten viikon märkä ja pimeä kausikin (ja sitä enne sataneet lumet suli pois), nyt on taas pakkasta ja lunta :)
Kyllä. Olisi kiva harrastaa jotain liikuntaa pihalla. Mutta meneppä tuonne loskaan ja pimeyteen. Aina väsyttää. Vähän eri asia jossain kaliforniassa asua ja lähteä iltalenkille meren rannalle...
Vierailija kirjoitti:
Muuta pohjoisemmas. Täällä Oulussa on parissa päivässä satanut ihan kiitettävästi lunta. Toki oli tuossa hetki sitten viikon märkä ja pimeä kausikin (ja sitä enne sataneet lumet suli pois), nyt on taas pakkasta ja lunta :)
Tosin täytyy myöntää, että lumesta huolimatta mulla on väsymys, mutta tällä kertaa ei johdu kelistä vaan raskaasta työstä. Mutta ohimenevää onneksi.
Minä tykkään tästäkin. Teen kynttiläasetelmia, kiehauttelen glögiä, kissa kainaloon, hyvä kirja ja leffa, maastohiihtoa telkusta, uuden villapuseron kuvioinnin suunnittelua ja tekemisen valmistelua.
Mikä pimeys? Meillä Raahessa on kyllä lunta. Ihanan näköistä.
Ihanaa aikaa, ainakin täällä kainuussa :) Lunta ja pimeys <3 Lumi tuo valoa ja tunnelmaa, vielä pikkupakkanen niin aivan täydellistä :) Ymmrrän jos asut etelässä jossa ei ole lunta....:(
Minä pimeys? Täällä on satanut lunta ja jopa aurinko paistoi. Ihanan rapsakka ilma ja valoisaa kiitos lumi!
Hitto soikoon mikä pimeys. Todellinen black friday. Sitä seuraa black saturday, black sunday..