Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin uuteen asuntoon. Kaveri tuli käymään ja kummasteli parisänkyäni (olen sinkku).

Vierailija
28.11.2019 |

Kuulemma vaikutan epätoivoiselta jos minulla on sinkkuna 180cm leveä parisänky. Lisäksi vaikutan liian varautuneelta yhden yön juttuihin, mikä on noloa kaverini mielestä. Mitä vastata hänelle? Menin ihan puihin kun hän vakituisessa parisuhteessa oleva sanoi noin :(

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nukkua yksin leveässä sängyssä. Ei tulisi edes mieleen mikään kapea versio.

Vierailija
22/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on mullakin, rakastan nukkua isossa sängyssä kun on pituutta melkein pari metriä, pitää nukkua silleen 45 asteen kulmassa heh.

Meillä oli exän kanssa 180*210, hän nukkui kulmittain ja minä pätkä toisessa nurkassa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisänky, muttei seksiä varten. Ihan kaverit pääsevät nukkumaan kunnon sänkyyn kun ovat yötä.

Vierailija
24/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teineilläkin 160 senttiset sängyt. Sänky on nukkumista varten pääosin. Tilaa hekin haluavat nukkuessaan.

Sitten kun muuttavat ostan 180 senttiset uuteen kotiin. Oli yksi tai kaksin, jos haluavat siis.

Vierailija
25/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on näin sinkkuna parisänky, ollut aina, ja ihan vain oman mukavuuden takia. Ýksikään mies ei sängyssäni ole ollut.

Vierailija
26/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisänky on mukavampi, asui yksin tai perheen kanssa. Siihen saa ladata tarjottimen kirjoineen jne. Kuka haluaa nukkua kädet kylkiä myöten? Se parisängyn leveys yleensä on, toisin kuin ap:n  sängyssä 160 cm. Jospa kaveri ihmetteli tätä poikkeuksellisen isoa sängyä, King Size?

Vierailija
27/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa "kaverista". Miksi kuuntelet vattuilua enää. Hanki vaikka kaksimetrinen sänky jos siltä tuntuu.

Vierailija
28/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 180× 200 sänky ja olen sinkku.

Pojantyttärellänikin 15 v on 160 cm leveä sänky.

Eiköhän tämä oli nykyään aika tavallista.

Vierailija
29/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettuani kotoa pois ostin ensiasuntooni jo 120 cm:n sängyn. Vuosien parisuhteessa oli 140 cm:n sänky, ja nyt eronneena hommasin 160 cm:n sängyn. 

Vierailija
30/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris olisi ollut varmaan ihan shokissa jos olisi tullut täällä käymään kun ei ole sänkyä ollenkaan.

Vierailija
31/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut parisänky aina aikuisiällä, vaikka olen ollut pitkää sinkkunakin välillä. On ihanaa nukkua leveästi.

Vierailija
32/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuo "kaveri" kiusasi sua! Ei ole oikea hyvä ystävä. Varo häntä

Vierailija
33/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on sivuasia, hänen tarkoitus oli vaan latistaa sua. Ideana pilkata sinkkuuttasi ja sinua. Älä tapaa tuota kaveria enää

Vierailija
34/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on parisänky. Jos tilaa on, niin miksi ei? Suhteessa ollessakin nukuin leveästi, en todellakaan aio huonontaa unenlaatuani.

Vierailija
35/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yhden hengen sänkyjä ole kovin paljon markkinoillakaan, muuten kuin lasten ja sellaisia nousutuella varustettuja vanhuksille, yleensä kai sellainen hankitaan vierasvuoteeksi työhuoneeseen tms. Makuuhuoneeseen harvoin tarvitaan ylimääräistä lattiatilaa edes, joten paljon enemmän on valinnanvaraa kun katselee suoraan parisänkyjä.

Lapsellista kiusaamista, olen samanlaista kuullut muista asioista, tyyliin mitä sä muka teet iltaisin, eikö ole kamalan surullista matkustaa yksinään, sinkut nyt kerkeävät urheilemaan jne jne. ymmärrettävästi olen kyseiset ihmiset pudottanut aika nopeasti ystävälistaltani. Hassuinta asiassa on se, että kun muutin erääseen aika mukavaan kaupunkiin ulkomaille, samat ihmiset alkoivat kärttää majoitusta koko perheelle. Ilmeisesti he olettivat että hankin kuitenkin hyvää hyvyyttäni hehtaarihallin asunnoksi, jotta voisin majoittaa halvalla parempia perheellistyneitä ihmisiä. Kutsua ei sitten minulta herunut, vaikka asuntoni oli yllättävänkin iso.

Vierailija
36/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla sinkuilla on parisänky ja heillä on myös vilkkaampi seksielämä kuin parisuhteessa elävillä.

Ei pidä paikkaansa. Olen sinkku, mulla on 90-senttinen sänky (koska en näe järkeä tuhlata sille yhtään enempää tilaa mun pienestä yksiöstä) ja seksiä harjoitan ainoastaan parisuhteissa.

Vierailija
37/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että siinä on lihomisvara mukana.

Silloin kun ollaan kutuinnossa riittää metrin levyinen sänky hyvin.

Mutta sit kun on jo väsytty kaveriin ja halutaan pääasiassa nukkua rauhassa tarvitaan parisänky.

Näytitkö frendillesi myös kapioarkkusi?

Vierailija
38/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla sinkuilla on parisänky ja heillä on myös vilkkaampi seksielämä kuin parisuhteessa elävillä.

Ei pidä paikkaansa. Olen sinkku, mulla on 90-senttinen sänky (koska en näe järkeä tuhlata sille yhtään enempää tilaa mun pienestä yksiöstä) ja seksiä harjoitan ainoastaan parisuhteissa.

Ostatko sängyn kun alat seurustella ja heität sen ulos kun tulee bänät?

Vierailija
39/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makkarissa tilaa, niin miksi ottaa kapeampi sänky? Sänky vielä monivuotinen hankinta ja saattaahan sitä sinkkukin löytää parisuhteen sinä aikana.  

Vierailija
40/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain parisängyn kun olin 10v. Ai kamala, mitähän siitä on ajateltu. :D

No varmaan, että ihan hemmetin turha ostos jollekin 10-vuotiaalle. Vai olitko järkyttävän iso ikäiseksesi? Tuollaisista överiostoksista pikkulapsille huomaa ne lellikakarat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi