Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin uuteen asuntoon. Kaveri tuli käymään ja kummasteli parisänkyäni (olen sinkku).

Vierailija
28.11.2019 |

Kuulemma vaikutan epätoivoiselta jos minulla on sinkkuna 180cm leveä parisänky. Lisäksi vaikutan liian varautuneelta yhden yön juttuihin, mikä on noloa kaverini mielestä. Mitä vastata hänelle? Menin ihan puihin kun hän vakituisessa parisuhteessa oleva sanoi noin :(

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla sinkuilla on parisänky ja heillä on myös vilkkaampi seksielämä kuin parisuhteessa elävillä.

Ei pidä paikkaansa. Olen sinkku, mulla on 90-senttinen sänky (koska en näe järkeä tuhlata sille yhtään enempää tilaa mun pienestä yksiöstä) ja seksiä harjoitan ainoastaan parisuhteissa.

Riippuu millainen nukkuja on. Minulle 90-senttinen oli liian kapea, koska pyörin paljon unissani. 120-senttinen sen sijaan on just sopiva. 

Vierailija
42/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn koko on joskus myös tilasta kiinni, minulla on 70 cm sänky pienessä huoneessa, hyvin sinne mahtuu minä sekä kissa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni parisuhteessa elävä (nainen yleensä) ajattelee että sinkkujen pitäisi elää selibaatissa koko sinkkuaika ja odotella mr.Oikeaa.  Että heillä on kyllä oikeus heilutella peittoa vaikka joka ilta oman miehen kanssa mutta herraisä jos sinkku erehtyy harrastamaan seksiä niin se on kamalaa ja lorttomaista toimintaa. Ja etenkin yhen illan jutut tuomitaan usein sanomalla että minä en kyllä ikinä pystyisi sellaiseen. Hyvähän se on sanoa kun on ukko omasta takaa jonka kanssa lemmiskellä.

Muuten meni hyvin paitsi viimeinen virke paljasti kateuden 😂 (no oikeastaan ei mennyt hyvin missään kohtaa, mölö).

Älä sure. Parisuhteessa olevat harrastavat vähiten seksiä. Kumppaniin kyllästyy ja arki iskee.

Vierailija
44/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit sanonut et ihan käytännön syistä. Ensin nukun toisella puolen ja sitten toisella niin tarvii pyykätä noita petivaatteita harvemmin :D

45/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyn koko on joskus myös tilasta kiinni, minulla on 70 cm sänky pienessä huoneessa, hyvin sinne mahtuu minä sekä kissa;)

Tuo on kyllä aika oleellista, siis tila mihin laittaa. Itse hommasin 160 leveän kun mahtui niin mitäpä sitä pienemmällä. Mukavampaa kun on tilaa vaikka kylkeä kääntää🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
46/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko miten kaikki on isompaa ja isompaa, ruoka-annokset, ihmiset, sängyt jne. Asunnot vaan pienenee ;D

Mullakin on parisänky vaikka sinkku olenkin ja sellaisena varmaan pysynkin. Mahtuu löhöömään kunnolla eikä laidat tule vastaan vaikka vähän pyörii. 180cm leveä sänky on jo ruma, ja todella epäkäytännöllinen. Toki kaksi ryhävalasta sellaisen saattaa tarvita, muuten en ymmärrä. Toisaalta se ei mulle kuulu millaisen sängyn ihmiset itselleen valitsee joten en kommentoi jos tutuilla niin leveän sängyn bongaan. 

Vierailija
47/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun parisänkyäni joku ihmettelee, sanon että se on kovassa käytössä. Naapurit voi todistaa.

T. Sinkku

Vierailija
48/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei sinkun ole soveliasta nukkua parisängyssä. 60 cm leveä vankilan tai armeijan entinen laverisänky metalliputkilaidoilla on oikein sovelias. Ei tule riettaita ajatuksia mieleen, unissaan pyöriminenkin vähenee, eikä satunnainen kosijakaan näe turhia toivonkipinöitä yöstä samassa sängyssä.

Vierailija
49/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja mulla on pieni sänky.. ihan hyvin mahdun nukkumaan siinä ja jotenkin olen niin tottunut pieneen. Monella sinkulla on suurikin sänky. Ehkä tottumiskysymys.

Vierailija
50/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla sinkuilla on parisänky ja heillä on myös vilkkaampi seksielämä kuin parisuhteessa elävillä.

Ei pidä paikkaansa. Olen sinkku, mulla on 90-senttinen sänky (koska en näe järkeä tuhlata sille yhtään enempää tilaa mun pienestä yksiöstä) ja seksiä harjoitan ainoastaan parisuhteissa.

Ostatko sängyn kun alat seurustella ja heität sen ulos kun tulee bänät?

En tietenkään. Olen seurustellut elämässäni kaksi kertaa (10 ja 6 vuotta) ja on ostettu yhdessä yhteiseen kotiin se sänky sitten kun on ollut sen aika.

Vierailija
51/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit noin pienen?

Vierailija
52/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin poismuuttavalle lapselleni 120cm Askon sängyn. Siihen mahtuu kyllä kaksikin nuorta, itse en enää mahtuisi miehen kanssa.

Vierailija
53/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan juuri päinvastoin, mitä seksielämään tulee. Tilastollisesti sinkuilla on vähemmän seksiä. Trendi on muutenkin ollut pitkään, että seksin kokonaismäärä vähenee, mutta kumppanimäärä nousee. 

Vierailija
54/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 cm tähän mahtuu kyllä 2 kun nukkuu lähekkäin.

Vierailija
55/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun muutin omaan kaksiooni, vessan ovi oli rikki ja siitä puuttui lukko. Äitini sanoi, että ethän sinä edes tarvitse vessanoveen lukkoa, kun elät yksin!

Vierailija
56/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu kaksiossa ja makkarissa tilaa on niin miksei olisi parisänky? Itse kun asuin pienessä yksiössä jossa ei ollut alkovia niin minulla oli 120cm. Hyvin mahduttiin tyttöystävän kanssa siinä nukkumaan. Nykyään on isompi kämppä ja isompi sänky.

Kyllä itsekin ihmettelen niitä joilla on pienessä yksiössä suuri sänky, mutta vain sitä että se vie niin paljon tilaa. Mutta uni on tärkeää ja nukkukoon jokainen missä haluaa. Kun itse muutin omilleni niin nukuin pari viikkoa nojatuolissa kun ei ollut heti varaa ostaa sänkyä :D

Vierailija
57/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku ja ilman seksiä kaksi vuotta. Uuden sängyn ostamista harkitsen ja leveä sänky olisi ihan kiva, olisi enemmän tilaa itselle.

Vierailija
58/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli molemmilla lapsilla jo alakoulu-ikäisinä parisängyt. Mukana nukkua kun on tilaa. Olisi vissiin pitänyt hommata pienet puiset laverit ettei kukaan vaan ajattele mitään outoa.

Vierailija
59/59 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei sinkun ole soveliasta nukkua parisängyssä. 60 cm leveä vankilan tai armeijan entinen laverisänky metalliputkilaidoilla on oikein sovelias. Ei tule riettaita ajatuksia mieleen, unissaan pyöriminenkin vähenee, eikä satunnainen kosijakaan näe turhia toivonkipinöitä yöstä samassa sängyssä.

*huutonaurua* Naapurit kiittää tästä ulvomisesta. Onneksi tässä talossa hiljaisuus alkaa vasta klo 22 :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän