Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin uuteen asuntoon. Kaveri tuli käymään ja kummasteli parisänkyäni (olen sinkku).

Vierailija
28.11.2019 |

Kuulemma vaikutan epätoivoiselta jos minulla on sinkkuna 180cm leveä parisänky. Lisäksi vaikutan liian varautuneelta yhden yön juttuihin, mikä on noloa kaverini mielestä. Mitä vastata hänelle? Menin ihan puihin kun hän vakituisessa parisuhteessa oleva sanoi noin :(

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen tarvitse vastata mitään. Ihan normaalia, että sinkullakin on parisänky. 

Vierailija
2/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut että eipä oikeastaan paljon kiinnosta mitä muut ajattelee mun huonekaluista. Jos tykkään vaikka kolmoissängystä niin hommaan sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri 15v eikö niin? Siinä iässä vähän kaikki on noloa. Helpottaa kun kasvaa aikuiseksi. 

Vierailija
4/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin, ostin heti parisängyn uuteen kotiini. Se on seksipuuhissa paljon parempi ja satunnaissuhteet sopivat hyvin uuteen elämääni.

Vierailija
5/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen ihminen edes käyttää sanaa 'noloa'? Olisin nauranut.

Vierailija
6/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisänky vaikka en ole koskaan harrastanut seksiä. Ostin sen nukkumista varten. N36

Vierailija
7/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kaverin parisuhde olla kovin kaksisella tolalla kommenteistaan päätellen. Onnellisessa ja terveessä parisuhteessa elävillä ei lähtökohtaisesti ole tarve piikitellä ja dissata sinkkuja. Toinen mahdollisuus on, että hän on kateellinen uudesta asunnostasi ja sen sisustuksesta ja siksi halusi lapsellisesti tölväistä sinua.

Älä suotta kutsu tätä niin sanottua kaveria enää uudelleen kylään. Vaali uutta kotiasi, ei se ole mikään kuonankippauspaikka elämäänsä tyytymättömille möläyttelijöille.

Vierailija
8/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen ihminen edes käyttää sanaa 'noloa'? Olisin nauranut.

Mä 49v käytän sanaa noloa, mutta noloista asioista. V

Vierailija
9/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni parisuhteessa elävä (nainen yleensä) ajattelee että sinkkujen pitäisi elää selibaatissa koko sinkkuaika ja odotella mr.Oikeaa.  Että heillä on kyllä oikeus heilutella peittoa vaikka joka ilta oman miehen kanssa mutta herraisä jos sinkku erehtyy harrastamaan seksiä niin se on kamalaa ja lorttomaista toimintaa. Ja etenkin yhen illan jutut tuomitaan usein sanomalla että minä en kyllä ikinä pystyisi sellaiseen. Hyvähän se on sanoa kun on ukko omasta takaa jonka kanssa lemmiskellä.

Vierailija
10/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ei ymmärrä seksiä.

Vierailija
11/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sinkku ja omistan ison parisängyn. En suostuisi enää nukkumaan kapeassa sängyssä, jossa hädin tuskin mahtuu kääntymään tippumatta lattialle. Ja seksi baari iltojen jälkeen on kivempaa leveässä sängyssä.

Vierailija
12/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni parisuhteessa elävä (nainen yleensä) ajattelee että sinkkujen pitäisi elää selibaatissa koko sinkkuaika ja odotella mr.Oikeaa.  Että heillä on kyllä oikeus heilutella peittoa vaikka joka ilta oman miehen kanssa mutta herraisä jos sinkku erehtyy harrastamaan seksiä niin se on kamalaa ja lorttomaista toimintaa. Ja etenkin yhen illan jutut tuomitaan usein sanomalla että minä en kyllä ikinä pystyisi sellaiseen. Hyvähän se on sanoa kun on ukko omasta takaa jonka kanssa lemmiskellä.

Nämä sinkkujen seksielämää paheksuvat eivät kyllä vietä mitään riehakasta peitonheilutteluelämää parisuhteessaan. Siksihän he niin happamia ovatkin, kun kuvittelevat, että sinkulla on harva se ilta joku viihdyttäjä vuoteessaan ja he puolestaan eivät saa roolileikeillä, seksikkäillä alusvaatteilla tai edes Maamme-laululla. "Kun minä en kerta saa, niin sitten et saa sinäkään!" Siinä heidän ajatusmaailmansa tiivistettynä.

Vierailija
13/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisänky täälläkin, ja samoin muilla sinkkukavereilla. 

Vierailija
14/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla sinkuilla on parisänky ja heillä on myös vilkkaampi seksielämä kuin parisuhteessa elävillä.

Vierailija
15/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla sinkuilla on parisänky ja heillä on myös vilkkaampi seksielämä kuin parisuhteessa elävillä.

Ei pidä paikkaansa. t. sinkku, jolla on kapea sänky eikä lainkaan seksielämää

Vierailija
16/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat makkarit ja molemmilla isot jenkkisängyt. Päikkärit jos nukutaan ollaan samassa sängyssä. Jos se kaverisi ajatteli että se vie paljon tilaa.

Vierailija
17/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain parisängyn kun olin 10v. Ai kamala, mitähän siitä on ajateltu. :D

Vierailija
18/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi kuulostaa juuri sellaiselta tyypiltä, joka törmää tolppaan selvinkin päin. Hanki parempia frendejä!

Vierailija
19/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin, rakastan nukkua isossa sängyssä kun on pituutta melkein pari metriä, pitää nukkua silleen 45 asteen kulmassa heh.

Vierailija
20/59 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on omat makkarit ja molemmilla isot jenkkisängyt. Päikkärit jos nukutaan ollaan samassa sängyssä. Jos se kaverisi ajatteli että se vie paljon tilaa.

Siinä tapauksessa hän olisi voinut vain todeta, että sänky vie hänen mielestään asunnosta paljon tilaa. Nuo epätoivoisuus- ja nolon varautunut yhden illan juttuihin -kommentit viittaavat siihen, että tarkoitus oli loukata ap:ta ja saada hänet murehtimaan omaa viallisuuttaan. Parisuhteissa olevat ovat joskus tosi lapsellisia suhtautumisessaan sinkkuihin, tai pikemminkin ne epätyydyttävissä ja riitaisissa suhteissa elävät.