Onko Hohto -elokuva mielestäsi pelottava?
Kommentit (27)
Näin Hohdon nuorena. Oli se pelottava ja kaikkiaan hyvä. Nyt pari vuotta sitten katsoin sen uudestaan ja se oli ihan todella karmiva, paljon vaikuttavampi kuin nuorena. Oli ihan eri fiilis, kun on itse suunnilleen saman ikäisen lapsen äiti.
Ei ole pelottava, vaan enemmänkin jännittävä draamaelokuva.
No katsoin sen ala-asteikäisenä kaverin kotona ja traumatisoiduin vuosiksi, varmaan siksi kun kotona oli siihen asti saanut katsoa lähinnä pikkukakkosta. En tiedä yhtään miltä näyttäisi nyt aikuisen silmin katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysynyt tätä 3-kymmentä vuotta sitten niin vastaus olisi ollut on. Nyt ei, mutta hyvä.
3-kymmentä?!
Niin mitä tuosta?
Olen nähnyt sen joskus kauan sitten ja ainakin silloin olin ihan kauhuissani ja järkyttynyt. Pahin mitä olen nähnyt. En tiedä, vieläkö olisi yhtä kamala. Jostain syystä en ole lasten syntymien jälkeen enää pystynyt kauhuelokuvia katsomaan, vaikka nuorena ne oli mun suosikkeja. Tai olen joistakin nykyelokuvista pätkiä katsonut, mutta ne on olleet enempikin koomisia. Tuskinpa kovin monta hyvää kauhuelokuvaa on edes tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kysynyt tätä 3-kymmentä vuotta sitten niin vastaus olisi ollut on. Nyt ei, mutta hyvä.
3-kymmentä?!
Niin mitä tuosta?
Pitäisi olla 30 tai kolmekymmentä.
Stanley Kubrick kuulemma ryhtyi koko projektiin siksi että tarvitsi kassamenestyksen ja arveli että kauhulla lohkeaa rahaa. Se on enemmänkin perhedraama kuin kauhua.