Einö Grönillä vaimo ja naisystävä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eikös muusikoilla aika usein ole näin. Eivät vain avoimesti kerro lehtien palstoilla.
Itse olen pitänyt normaalina. että niin miehellä kuin naisella voi olla sukupuoleen katsomatta erilaisia kavereita ja ysäviä. - Tällä palstalla olen oppinut, että on ihmisiä, joille on mahdotonta, että nainen ja mies voisivat olla "vain" ystäviä. - Tai jos herää epäily, eä näin olisi, niin kannattaa antaa juttuvinkki mediallle ja vaahdota sanan vaapuden rajoittamsesta, jos näin erikoista ja ihmeellsitä asiaa ei jostain syystä uutiisoitaisi, Tai jollei se muita kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulen vanhana jätetyksi mieluummin, kuin että puolisolla olisi toinen sairauteni takia. Sairaus ei oikeuta pettämistä.
Jospa jätät sitten ihan itse. Miksi jonkun muun pitäisi tehdä sekin puolestasi.
Järkyttävää. Jollei mies kestä todellisuutta. Avioliitossa annetaan lupaus! Vai onko vaimon "tehtävä" ollutkin huolehtia Eikan tarpeista, ja nyt kun hän ei enää pysty, mitätöidään täysin ihmisarvo.
En tuomitse. Vaimo ei kärsi mitenkään, hänhän on siinä tilanteessa missä nyt on. Oli sitten Eikka yksin tai uuden ystävän kanssa.
Se ei muuta vaimon tilannetta mitenkään, ei parempaan eikä huonompaan suuntaan.
Itse nimenomaan haluaisin niin, että mies jatkaa elämäänsä jos minä sairastuisin niin, että en enää olisi se sama ihminen enkä olisi mitenkään mieheni puoliso siinä mielessä kun avioliittolupaus on aikoinaan tehty.
Soisin ihan mielelläni miehelle onnellisia aikoja ja asioita kun minä en enää pysty niitä antamaan.
Jospa he ovat sopineet näin.