Onko meikinkäyttö syynä siihen että naiset kuvittelevat olevansa ulkoisesti tasokkaampia kuin miehet?
Jos naiset eivät voisi enää meikata niin sukupuolet lähentyisivät toisiaan. Se olisi oikeastaan aika hyvä ja terve muutos.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää aloittajaa meikkaamasta itseään. Miksi naisten pitäisi tulla "alemmas sun tasolle" mikset itse nosta itseäs sinne"naisten tasolle?" Jos sä kerran sen noin koet, niin pakkelit naamaan vaan ja baanalle.
Milläs meikillä saa lisää pituutta tai laatikkoleuan? :)
Hanki rahat laatikkoleukaleikkaukseen. Niin me naisetkin leikkautamme neniä ja ties mitä.
Nyt miehet kaupoilla nostamaan tasoanne! 4 senttiä lisää pituutta: https://www.ebay.com/itm/INSTANTHEIGHT-Adjustable-Height-Increasing-Sho… naama ja iho minttiin: https://spy.com/articles/grooming/hygiene/mens-makeup-guide-best-produc… varustus isommaksi: https://www.ebay.com/itm/US-Men-Enlarge-Silicone-Underwear-Padded-Pouch…
Suomalaiset miehet pitää ulkonäköön panostamista edelleen nolona, mutta monessa muussa maassa panostetaan ihan eri tavalla ja se näkyy. Eikä todellakaan kyse mistään transumeikeistä vaan tavallisia heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla ja pitäähän miehetkin usein sitä (voimakkaasti) meikattua naista upeampana kuin maltillisemmin meikattua. Saati kokonaan naturellia.
Monesti olen kyllä miettinyt näitä push-uppeja, litistäviä alushousuja ja nyt (kiitos maisan) myös persetoppahousuja että olisipa tosi lystiä, kun baaripokalla olisikin vastaava arsenaali maskuliinisuutta nostavia alusvaatteita ja alastomana edessä seisoisikin joku nysä kiinni löysäkroppaisessa jetrossa.
Todella toivon ettei tuollainen feikkaaminen rantaudu miesten pariin...
Voi pyhä yksinkertaisuus. Vai ettei naisten meikkauksella "muuteta" luustoa? Katsokaa vaikka YouTubesta joku contouring-ohjevideo, ja miettikää oikein kovasti, mistä sillä yritetään luoda illuusiota... Spoileri alert: "paremmasta" luustosta.
Samaa ideaa osaa näppärä mies varmasti soveltaa myös maskuliinisen luuston imitoimiseen. Yllättyisin itse asiassa kovasti, jollei joku olisi tätäkin jo miettinyt ja tehnyt vastaavia videoita maskuliinisen luuston loihtimiseen. Siitä vain harjoittelemaan. Ei naisillakaan mene siihen kuin arviolta ikävuodet 6-16!
ainiin ja hommatkaa hyvin istuva puku! Teettäkää vaikka. Yksi asia mihin kiinnitän keski-euroopassa (jossa naisetkin ovat kyllä todella huolitellumpua kuin täällä) aina huomiota on se miten miesten puvut istuu kuin nakutettu. Suomessa usein rypyssä ja liian isoja, varsinkin olkapäistä. Ei oman ulkonäön parantaminen ja panostaminen ole mikään häpeä tai “homojen hommaa.”
Oon varmaan sitten ultimaalisen upea ilmestys, kun olen ilman meikkiä pärjännyt parisuhdemarkkinoilla paremmin kuin hyvin.. not.
Monet naiset ei meikkaa. Niistä, jotka meikkaa, suurin osa käyttää arjessa meikkiä hyvin vähän, suurin osa miehistä ei varmaan huomaisi suurtakaan eroa. Meikillä tulee iso ero silloin jos on piirteiltään hyvin vaalea tummalla meikillä, tai hyvin räväkkä tyyli. Juhliin, baariin tms toki joidenkin tyyli on meikata kunnolla.
Aloitus olisi ajankohtainen, jos Suomessa naiset oikeasti meikkaisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Vai ettei naisten meikkauksella "muuteta" luustoa? Katsokaa vaikka YouTubesta joku contouring-ohjevideo, ja miettikää oikein kovasti, mistä sillä yritetään luoda illuusiota... Spoileri alert: "paremmasta" luustosta.
Samaa ideaa osaa näppärä mies varmasti soveltaa myös maskuliinisen luuston imitoimiseen. Yllättyisin itse asiassa kovasti, jollei joku olisi tätäkin jo miettinyt ja tehnyt vastaavia videoita maskuliinisen luuston loihtimiseen. Siitä vain harjoittelemaan. Ei naisillakaan mene siihen kuin arviolta ikävuodet 6-16!
Kuinka moni vääntää jotain tuntien contouria? Eiköhän ole pääasiassa teinien juttu.. hetkinen, et kai sinä teinejä katsele sillä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti miehetkin voisivat alkaa panostaa ulkonäköönsä. Kyllä se miehenkin tasoa nostaa.
Näinpä. Miksi vain naisten täytyy? Sopiva, mietitty hiusmalli ja oikean kokoiset jotakuinkin kivat tai neutraalit vaatteet. Hygienia, kosteusvoide ja vähän liikuntaa. Me teemme vielä moninkertaisesti tuohon verrattuna.
No siihen vielä miehille päälle kaikkien lihasten treenit eri päivinä eli esim.pohje- ja säärilihaksille ainakin viittä eri liikettä ja varsinainen 'jalkapäivä' reisille ja pakaroille erikseen. Eikä vielä olla päästy ylävartalon lihaksiin. Todella aikaavievää ja yli 30 vuotiaana tulee kipuja ja kolotuksiakin rasituksesta.
Moi Mies29+1! Mitä mieltä olet siitä, että tässä keskustelussa epäillään sinun olevan lapsia vokotteleva Markus?
Onko kommentoitavaa?https://www.vauva.fi/keskustelu/3496220/kiitos-nettivinkin-poliisille-t…
Minuakin kiinnostaisi tämä. Vastaisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni vääntää jotain tuntien contouria? Eiköhän ole pääasiassa teinien juttu.. hetkinen, et kai sinä teinejä katsele sillä silmällä?
:D vai sellaista... Käsittääkseni tuohon suoritukseen käytetään arkena pikemminkin 1-2 minuuttia, juhliin ehkä 5-10 minuuttia. Ohjevideot ovat asia erikseen. Itse olen omaa luustooni valmiiksi ihan tyytyväinen, vain todella tärkeisiin juhliin edes harkitsisin moista. Olen aikuinen, aikuisista pitävä heteronainen...
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää aloittajaa meikkaamasta itseään. Miksi naisten pitäisi tulla "alemmas sun tasolle" mikset itse nosta itseäs sinne"naisten tasolle?" Jos sä kerran sen noin koet, niin pakkelit naamaan vaan ja baanalle.
Tosiaan koet että naiset ovat korkeammalla?
No keskimäärin kyllä. Naiset tutkitusti syövät terveellisemmin, liikkuvat enemmän, ovat hoikempia, huolehtivat ulkonäöstään enemmän, kouluttautuvat korkeammalle, harrastavat kulttuuria enemmän jne. Toki on korkeatasoisia miehiä ja vähemmän korkeatasoisia naisia. Mutta keskimäärin näin.
Miehen fysiikka ja solut ovat geneettisesti ylivertaisia, siihen ei paljon naisen kuntoilu auta. Koulutus ja kulttuuri esiintyy naisilla käsienheiluttelun muodossa, missäänhän he eivät miehille oikeasti pärjää.
Ja tosiaan, naiset meikkaavat sekä harrastavat miljoonaa muuta todellisuuden peittelyä ulkonäössään. Miksi?
Ok, sinä pidät miehistä enemmän kuin naisista. Se on ihan laillista, mutta jätä sitten myös naisten haukkuminen, ja keskity niihin miehiin. On myös miehiä, joiden mielestä naiset ovat se viehättävämpi sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat komistua korkeintaan kropaltaan ja pukemalla hienot vaatteet päällensä. Kasvojen komeus ei ole saavutettavissa meikillä sillä miehen komeutta ajatellen tärkeintä on leukaperät, ja niitä ei millään meikillä luoda. Naisen kasvonpiirteitä on taas paljon helpompaa kaunistaa koska meikillä saa silmät suuremmiksi, nenän varjostuksilla kapeammaksi ja poskiin punaisuutta poskipunalla, huulet voi meikata houkuttelevan punaisiksi. Miehiä edellämainitut muutokset ei komista. Komeus on paljon vaikeampaa saavuttaa kuin kauneus, koska komeudessa on kyse luustosta. Jykevää leukaa ei voi loihtia kuin asentamalla leukaan uuden luuston.
Älä jumitu siihen leukaan. Pelkkä leuka ei tee komeaksi saati hyvännäköiseksi. Mies voi tehdä ulkonäölleen paljonkin, Riippuu toki omasta persoonasta ja tyylistä. Moni rock-henkinen meikkaakin, joskin yleensä käyttävät lähinnä silmämeikkiä ja meikkaustyyli on erilainen kuin jollain misseillä. Mutta jos ei rokkityyli ole oma juttu, voi kuitenkin tehdä hiuksilleen paljonkin - hiustyyli, väri, pituus... kaikkea tällaista. Mies voi pukeutua kiinnostavasti ja tavalla, joka tuo omaa persoonaa esiin tai korostaa oman vartalon hyviä puolia. Aika monella yleisesti hyvännäköisenä pidetyllä naisella on ihan normaali leuka, ei mitään jykevää laatikkoleukaa. Ja toisaalta, jos itseä oma leuan muoto häiritsee, niin mieshän voi peittää sen parralla, mikäli se sopii omaan tyyliin - ja niitä partamallejakin on useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla menee 5 min
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti miehetkin voisivat alkaa panostaa ulkonäköönsä. Kyllä se miehenkin tasoa nostaa.
Näinpä. Miksi vain naisten täytyy? Sopiva, mietitty hiusmalli ja oikean kokoiset jotakuinkin kivat tai neutraalit vaatteet. Hygienia, kosteusvoide ja vähän liikuntaa. Me teemme vielä moninkertaisesti tuohon verrattuna.
No siihen vielä miehille päälle kaikkien lihasten treenit eri päivinä eli esim.pohje- ja säärilihaksille ainakin viittä eri liikettä ja varsinainen 'jalkapäivä' reisille ja pakaroille erikseen. Eikä vielä olla päästy ylävartalon lihaksiin. Todella aikaavievää ja yli 30 vuotiaana tulee kipuja ja kolotuksiakin rasituksesta.
Voi sinua raihnaista raukkaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ei-komean miehen tulisi meikata näyttääkseen komealta Hollywood-tähdeltä? Niin. Kun mies laittaa meikit naamalle hänestä tulee NAISEN näköinen. Millainen meikki loihtii taviksesta miehestä komean ja maskuliinisen näköisen miehen? Kerropa se. Vai etkö tiedä? Se johtuu siitä että maskuliinisuus on paljon vaikeammin saavutettavissa oleva asia kuin feminiinisyys.
Jos mies ei ole maskuliininen, niin onko hän sitten feminiininen vai neutri?
Contour-meikillä leuatonkin mies voi loihtia itselleen leukaperät. Siitä vain harjoittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat komistua korkeintaan kropaltaan ja pukemalla hienot vaatteet päällensä. Kasvojen komeus ei ole saavutettavissa meikillä sillä miehen komeutta ajatellen tärkeintä on leukaperät, ja niitä ei millään meikillä luoda. Naisen kasvonpiirteitä on taas paljon helpompaa kaunistaa koska meikillä saa silmät suuremmiksi, nenän varjostuksilla kapeammaksi ja poskiin punaisuutta poskipunalla, huulet voi meikata houkuttelevan punaisiksi. Miehiä edellämainitut muutokset ei komista. Komeus on paljon vaikeampaa saavuttaa kuin kauneus, koska komeudessa on kyse luustosta. Jykevää leukaa ei voi loihtia kuin asentamalla leukaan uuden luuston.
Mies voi aina kasvattaa parran, jos naama on ruma tai esim. leuaton. Nainen ei oikein helposti voi.
Tuo on tavallaan ymmärrettävä kompromissi, koska naiset ehkä vain kyynistyisivät enemmän jos joutuisivat olemaan aloitteellisempia, koska naisten psyyke ei kestä riskienottoa samalla tavalla kuin miesten. Naisethan eivät tunnetusti ikinä saa miehiä nauramaan tai edes yritä naurattaa miehiä, koska aivojen rakenne on jotenkin erilainen. Ulkonäkö on siis melkein kaikki kaikessa.
Eli miesten on tärkeää nähdä naiset kiinnostavimpana kuin ovatkaan, jotta suhteita syntyisi. Se, että naiset eivät meikkaisi ei tekisi miehiä sen kiinnostavammaksi naisten silmissä, mutta voisi ehkä lisätä epätoivoa. Vaikea sanoa mitä siitä sitten tarkalleen seuraisi; alkaisiko epätoivo vai kyynisyys korostua? Epätoivo johtaisi siihen, että naiset tekisivät enemmän aloitteita ja kyynisyys poteroitumiseen.
VAU mä olen kai sitten harvinainen nainen kun heitän läppää miespuolisten opiskelijakavereideni kanssa ja ne nauraa jopa mun vitseille. Vau. Hieno tunne tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi aina kasvattaa parran, jos naama on ruma tai esim. leuaton. Nainen ei oikein helposti voi.
Entäs Conchita Wurst?
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan sitten ultimaalisen upea ilmestys, kun olen ilman meikkiä pärjännyt parisuhdemarkkinoilla paremmin kuin hyvin.. not.
Monet naiset ei meikkaa. Niistä, jotka meikkaa, suurin osa käyttää arjessa meikkiä hyvin vähän, suurin osa miehistä ei varmaan huomaisi suurtakaan eroa. Meikillä tulee iso ero silloin jos on piirteiltään hyvin vaalea tummalla meikillä, tai hyvin räväkkä tyyli. Juhliin, baariin tms toki joidenkin tyyli on meikata kunnolla.
Aloitus olisi ajankohtainen, jos Suomessa naiset oikeasti meikkaisi paljon.
Tämä. Mietin itsekin, mistä universumista täällä keskustellaan. :D
Kyllä se taitaa henkilö olla, mutta ei aika sair@s.