Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille

Vierailija
28.11.2019 |

Kertokaa miehet kokemuksianne ilman kumia panemisesta. Vedättekö peniksen ulos ennen laukeamista ja ruikitteko naisen päälle? Oletteko lauenneet sisään ja nainen on tullut raskaaksi myöhemmin? Miten olette reagoineet kun kuulette että nainen jota panitte yks viikonloppu on raskaana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti! Ei äiteem kanssa noita hommia pitäis olla. Tumputa vaan. 

Vierailija
2/7 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn käyttääkö nainen e-pillereitä, jos käyttää niin patukka sisään ja spermat pilluun.

Noin 75% naisista käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi; ehkäisy on keksitty

Olen lauennut naisen kaikkiin kolosiin, kasvoille, rinnoille, rintojen väliin, reisien väliin, naisen käteen jne jne.

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
4/7 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia mahdollista. Raskausuutisista en tykännyt.

Vierailija
5/7 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia mahdollista. Raskausuutisista en tykännyt.

Onko niitä montakin tullut?

Vierailija
6/7 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää kovin hyvin. Kondomit jäivät käytöstä ehkä 14 v sitten.

Ehkäisymuotoina ovat olleet e-pillerit ja nyttemmin vasektomia. Raskausuutiset olivat oikein jees.

En ruiki vaimon päälle, vaan sisään. Parasta on, jos pystyn ajoittamaan siihen hetkeen, kun vaimo on itse saamassa orgasmia: silloin hänellä menee ihan uusi vaihde silmään, ja seurauksena villi, yhteinen ilotulitus. Tätä olen yrittänyt opetella. Lopputuloksena tyytyväisempi vaimo, tyytyväisempi mies, parempi seksielämä.

T. ajoituksen mestari.

Vierailija
7/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen vetäissyt kullin ulos pyllystä ja lauennut pepun päälle ja joskus on tullu ns reisille tai lauennut jo käsihommissa. Ehkäisynä ei ole tullut mieleenkään käyttää keskeytettyä yhdyntää, mutta jotenkin eri fiilis kieltämättä oli lapsia tehdessä, kun tiesi että nyt menee spermat pimpsaan ilman ehkäisyä.