Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikki kahvisi?

Vierailija
28.11.2019 |

Minä pidän tummapaahtoisesta kahvista ja tämän hetken suosikkini on Zoega's Mezzo.

Valmistan kahvini perinteisellä pulputinpannulla l perkolaattorilla. En edes omista kahvinkeitintä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zoega's Intenzo tai Nordqvistin tumma, en muista nimeä. Parisien on ihan ok myös mutta suosin ruotsalaisia, ne on niin paljon parempia.

Ei todellakaan ole.

Vierailija
22/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin Indonesia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käy mutta koska kotimaista pitää suosia juon sitä Pauligin New York - kahvia

Hyviä kotimaisia kahvipensaitahan kasvaa vain Pallastunturin kupeessa. On voittamatonta!

Vierailija
24/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wilson nro 3

Wilson on kyllä hyvä valinta kun tekee mieli tummaa kenialaista. Myös nro 5 maistuu minulle.

Vierailija
25/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cafe Brutal

Vierailija
26/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cafe Brutal

Cafe Deluxe

Vierailija
27/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin New York ja Kulta-Katriina

28/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordqvistin Reko ja jauhan pavut itse.

Roberts Coffeella oli aikanaan sellainen ihana appelsiinikahvi, Café Naranja. Harmittaa, kun sitä ei tehdä enää.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
29/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cafe Brutal

Cafe normal

Vierailija
30/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Café Intención Ecológico.

Jauhan pavut itse (sähkökäyttöisellä pikkumyllyllä), keitän kahvin perkolaattorilla ja nyt olen tykästynyt käyttämään vuohenmaitoa lehmänmaidon sijaan.

Vierailija
31/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapaahtoinen joku... En tiedä, kokeilen aina uusia.

Nyt olen kyllä alkanut saada tarpeekseni tuosta kaffinkeittimestä. Puhdistan sitä ihan siihen tarkoitetuilla aineilla ja noudatan ohjeita. Annan aineen vaikuttaa jonkin aikaa ja sitten keitän muutaman kerran ihan pelkkää vettä. Silti kaffi maistuu lähes aina ihan pahalta ja v.ituttaa vain. Kahvinkeittimeni ostin viime vuonna. Pannun pesen koneessa aina kun se haiskahtaa liikaa. Samoin sen suppilo-osan. Ei auta ei.

Minulla on myös dolce gusto-masiina ja rakastan sitä. Kauhistuttaa ajatella, että meinasin palauttaa sen. Ihan vain siksi etten heti osannut käyttää sitä kunnolla ja luulin masiinassa olevan vikaa. Onneksi en palauttanut!!

Sillä tulee ihanat erikoiskaffit, aina hyvää🥰

Vierailija
32/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passalacqua Mexico

Lucaffé Classic

Miscela d'Oro Gran Crema

Caffe New York XXXX

Vierailija
33/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt, että pitäisikö heittää tuo kaffinkeitin hlvettiin ja ostaa pelkkä kaffikone. Nykyisessä keittimessä on papujauhatusmahdollisuuskin. Sitä käytän lähestulkoon aina. Mutta kovin on pahaa kahvia nykyään.

Vierailija
34/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacobs Krönung kuohukermalla – kahvien taivaasta. Kolmospaahto. Aikanaan kun sai Mövenpickiä, se oli ehdoton lemppari.

Vierailija
35/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melitta Montana, jota saa Lidlistä. Se aiemmin myynnissä ollut Melitta Auslese oli myös loistavaa. Kahvin keitän perinteisellä pannulla ja kuppiin laitan kandisokeria sekä punaista maitoa.

Vierailija
36/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plörökahvee.

Vierailija
37/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordqvist Reko.

Vierailija
38/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

cafe makiaatto

Vierailija
39/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy, mutta yleensä ostan kotiin kulta katriinaa, joskus myös juhla mokkaa.

Vierailija
40/45 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää-kahvi ja Tom of Finland...eiku, nämä ovat onneksi jo taitanet poistua saatavilta. Ja Tomppa-hölmöilyyn mukaan menemisen vuoksi Paulig vaihtui lopullisesti ruåtsalaisiin eli Nordqvist Festivitaan ja Löfbergin Kharismaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi