Anoppi soitti ja sanoi ettei tarvitse ostaa lapsille lahjoja, he ostavat kun heillä on varaa
Mies kun on lomautettu ja minä työtön. En ole kiitollinen vaan raivoissani enkä tosiaan suostu, sillä tiedän että anoppi menisi sitten kailottamaan pitkin kyliä miten kelvoton miniä ja tossun alla oleva poika ostattivat heillä raukoilla kaiken. Tuollaista mustamaalausta ja totuuden vääristelyä se on ollut 12 vuotta, anoppi ei ikinä oppinut tykkäämään minusta.
Kommentit (31)
Meillä taas vähävarainen anoppi ei usko, että ei tarvitse ostaa yhtään ainutta lelua tai vaatekappaletta lapselle.
Pyysin sensijaan ostamaan askartelutarvikkeita, niitä on joka lähtöön ja ovat edullisia, muttei jotenkin pidä niitä yhtään arvossa..minusta olisi parempi lahja, kun siihen sisältyy mielikuvituksen/luovuuden kehittäminen ja yhdessä tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vi""u että meni kylmät väreet ! Tuli ihan mieleen ex-anoppi joka
- Vaihtoi lupaa kysymättä asuntomme verhot.
- Siivosi aina kylään tullessaan ja selosti kaikille että kun "Jari " ei osaa siivota ja "Minna" ei viitsi niin hänen täytyy.
- Tuli vara-avaimilla sisään ilmoittamatta miten sattui, kerran jopa kesken seksin jolloin alkoi mielenosoituksellisesti hakata makuuhuoneen seinää keittiön puolelta . Emme tajunneet mistä se ääni tuli ,kunnes kävelin alasti keittiöön ja anoppi istui siellä.
Mies oli niin tossukka ettei kyennyt kieltämään äitiään . Päätin että minä lähden.
Voi minä olin niin onnellinen, kun sinustapäästiin eroon. Kuohuviiniä koko ilta ex-appesi kanssa kohoteltiin sille ilouutiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vi""u että meni kylmät väreet ! Tuli ihan mieleen ex-anoppi joka
- Vaihtoi lupaa kysymättä asuntomme verhot.
- Siivosi aina kylään tullessaan ja selosti kaikille että kun "Jari " ei osaa siivota ja "Minna" ei viitsi niin hänen täytyy.
- Tuli vara-avaimilla sisään ilmoittamatta miten sattui, kerran jopa kesken seksin jolloin alkoi mielenosoituksellisesti hakata makuuhuoneen seinää keittiön puolelta . Emme tajunneet mistä se ääni tuli ,kunnes kävelin alasti keittiöön ja anoppi istui siellä.
Mies oli niin tossukka ettei kyennyt kieltämään äitiään . Päätin että minä lähden.
Voi minä olin niin onnellinen, kun sinustapäästiin eroon. Kuohuviiniä koko ilta ex-appesi kanssa kohoteltiin sille ilouutiselle.
Kävit kaivamassa miehesi haudasta, vai ?
Minä olen niin kyllästynyt siihen, kun miniä antaa meille pitkät listat toiveista, mitä pitäis saada. Joskus mentiin lelukauppaan ja siellä pitkät neuvottelut puhelimen kanssa, että varmasti tulee se oikea ja viimeistä huutoa oleva lahja. Onhan se oma tapansa tuokin, mutta nykyisin annan mieluummin vaan rahaa. Hyvin tuntuu kelpaavan. Olisi kiva, jos joskus muistais edes kiittää.
Aloittajan anoppi puhuu pas""aa pitkin kyliä ja ap on tässä pahis?! Taitaa olla näitä hirviöanoppeja itse vastailemassa...
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi omasta mielestään täydellinen hirviöanoppi näemmä. Katselin itse moista otusta vuoden verran ja päätin että pitäkööt peräkamarinpoikansa ja tonttinsa.
Niin, ilmeisesti saitkin tietää, että testamenttimme mainitsemastasi tontista ym. omaisuudestamme on tehty vain poikamme hyväksi. Siihen ei sukuun soluttautuneilla pyrkyreillä ole mitään mahdollisuutta. Turhaan olisit siinä aikaasi tyhlannutkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan anoppi puhuu pas""aa pitkin kyliä ja ap on tässä pahis?! Taitaa olla näitä hirviöanoppeja itse vastailemassa...[/quote
Näillä anopeilla kun on ihan sama oikeus täällä solvata näitä luuseri ällötys miniöitä. Tätä aletaankin tehdä joka päivä. Kerrotaan mitä mielenkiintoisampia ”tarinoita” miniöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan anoppi puhuu pas""aa pitkin kyliä ja ap on tässä pahis?! Taitaa olla näitä hirviöanoppeja itse vastailemassa...[/quote
Näillä anopeilla kun on ihan sama oikeus täällä solvata näitä luuseri ällötys miniöitä. Tätä aletaankin tehdä joka päivä. Kerrotaan mitä mielenkiintoisampia ”tarinoita” miniöistä.Johan te niitä tarinoitanne levittelette tutuille ja tuntemattomille muutoinkin, ei tuo miniöiden elämää miksikään muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin kyllästynyt siihen, kun miniä antaa meille pitkät listat toiveista, mitä pitäis saada. Joskus mentiin lelukauppaan ja siellä pitkät neuvottelut puhelimen kanssa, että varmasti tulee se oikea ja viimeistä huutoa oleva lahja. Onhan se oma tapansa tuokin, mutta nykyisin annan mieluummin vaan rahaa. Hyvin tuntuu kelpaavan. Olisi kiva, jos joskus muistais edes kiittää.
No kun se vähän sinnepäin oleva lahja ei ilahduta lasta, jos joku tietty on toiveissa. Jos se on liian raskasta hankkia, mutta jotain haluaa antaa, niin raha on todellakin parempi vaihtoehto.
Meillä anoppi kysyy lahjatoiveita, ei noudata niitä ja valittaa, kun ei osaa ostaa lahjoja vaan aina tulee vääriä (vaikka kukaan ei ikinä milloinkaan ole maininnutkaan, että lahja ei ollut toiveiden mukainen vaan tämä on hänen omaa luuloaan).
No mutta! Ostatte ihan itse sellaiset lahjat kuin haluatte. Ei ongelmaa.