Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tietämäsi ennätys - kuinka monelle miehelle iloluontoisin tuttusi on tehnyt lapsia?

Vierailija
28.11.2019 |

Minä tiedän pari tapausta joilla on viidelle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lapsia kahdelle eri miehelle, mutta toisella näistä miehistä on lapsia kolmen eri naisen kanssa ja toisella neljän eri naisen kanssa. Kuka lienee meistä se iloluonteisin.

Vierailija
22/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä puolitutulla naisella on neljä lasta, kaikki eri isille. Nyt odottelee viidettä lastaan uuden, turkkilaisen miehensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä huomata että mulle ei tule mieleen ketään, jolla olis useamman naisen/miehen kanssa lapsia. Aika monilla ei ole lapsia itseasiassa ollenkaan. (Ja itse olen siis 55 eli kaveripiirikin on jo kypsemmän ikäistä porukkaa enimmäkseen).

Vierailija
24/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tutulla ei tietääkseni ole lapsia kuin kahdelle miehelle, mutta on kerennyt kyllä asumaan avoliitossa/naimisissa 5 eri miehen kanssa ennenkuin esikoinen täytti 13v

Näitä naisia mä en ymmärrä. Miksi ei voida taata lapselle turvallista kotia, vaan äiskä raahaa jokaisen poikaystävän asumaan kotiinsa ja lapselle iskäksi.

Sit somessa ollaan niin #leijonaäiti että ihan etoo.

Koittakaa ihan oikeasti TEHDÄ kaikkenne niitten lapsien eteen ettekä vain ulisisi sitä että tekisitte kaikkenne ja kuinka rakas se lapsi on ja koko elämä.

Erota saa ja pariutua eron jälkeen uudelleen, mutta se pitäisi oikeasti mennä sen lapsen ehdoilla.

Vierailija
25/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aihetta sivuten, niin yks miespuolinen kaveri sai kolme eri muijaa raskaaks reiluun puoleen vuoteen pari kymppisenä, ykskään ei synnytykseen asti kyllä päätynyt. Viimeisen tapauksen jälkeen tajus ehkäisyn merkityksen ainaskin omien sanojen mukaan 🙄

Vierailija
26/26 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaisen yh Elenan tunnistaa juurikin siitä, että on lapsia eri miehille, ja mahdollisesti tatuointeja, ylipainoa sekä mt-ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi