Miten toiset näkee sinut vs. itse
Kertokaas miten vieraat ihmettelee esim. baarissa että et sä oo vielä kahtakymmentä ja itse kun nappaat vaikka selfien ja katot että hitto mikä vanha väsynyt gubbe. Miten nähdä itsensä kuten muut näkevät? Oikea ikä siis jo melkein 40.
Kommentit (5)
Itselläkin ikää 37 ja silti luullaan jatkuvasti alle kolmikymppiseksi. Tunnen itseni ikivanhaksi, mutta ulkonäkö on ilmeisesti nuorekas. Omasta mielestäni näytän kyllä suunnilleen itseni ikäiseltä. Ennemmin ottaisin kyllä nuoren ihmisen mielen ja vanhan ihmisen ulkoisen olemuksen kuin toisinpäin, mutta eipä noita itse pysty valitsemaan. Nuorekkaalla ulkonäöllä en tee mitään, minulle on aivan sama miltä näytän.
Peilissäkin vielä voisi kuvitella että näin ne muut näkevät. Mutta jossain oli että siinäkin tulee vääristynyt kuva. Ja ne selfiet, sata nappaat ja kaikki sellaisia Terve!
Arvaavat yleensä 37 vuotiaaksi. Olen 42.
Onko ihmisillä yleensä jotain käsitystä siitä, miten toiset ihmiset heidät näkevät? Mulla ei oo nimittäin haluakaan. Joskus nuorempana monet sanoivat, että olin tosi pelottavan oloinen. Sen verran monesta lähteestä tämän olen kuullut, että pakko se on uskoa. Tuntui niin oudolta, etten voinut kuin nauraa.
Mä en todellakaan ole se hottis jollaiseksi miellän itseni jos en katso peiliin.