Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö lukea psykologisia trillereitä? Minä nimittäin päätin kirjoittaa sellaisen.

Vierailija
27.11.2019 |

Tänään aloitin. Siitä tulee menestyskirja, niin uskon. Jos on hyvä tarina ja osaa kirjoittaa erinomaisen hyvin, niin ei kai voi epäonnistua, eihän? Päätin, että joku iso kustantamo haluaa sen julkaista ja se käännetään myös ainakin englanniksi. Minusta tulee kansainvälisesti menestynyt kirjailija. Näin on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään. Luen nytkin yhtä parhaillaan, mikähän sen nimi olikaan. Synkän metsän siimeksessä, Ruth Waren kirja. Vaikuttaa hyvältä. Saatkin tältä palstalta hyviä henkilö hahmoja sun kirjaan. Heh. Onnea ja menestystä!

Vierailija
2/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että päätit aloittaa vaikeimmasta mahdollisesta? No, onnea matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkeja. Luen paljon ja varsinkin jännitystä, aina ne ei vaan tahdo olla oikeen hyviä. Dekkareita en jaksa enää lukea. Ei ehkä helpoin ammatti tai siis saada julkaistua kirjojaan, mutta toivotaan, että onnistut. 

Vierailija
4/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kuulostat energiseltä. Paljon intoa kirjoittamiseen sekä luovuutta juonenkäänteisiin. En uskalla lukea psykologiasia trillereitä, liian jännää.

Vierailija
5/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä tuotesijoittelua? Se on tosi tärkeää, muista tuotesijoittelu!

Vierailija
6/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tykkään. Luen nytkin yhtä parhaillaan, mikähän sen nimi olikaan. Synkän metsän siimeksessä, Ruth Waren kirja. Vaikuttaa hyvältä. Saatkin tältä palstalta hyviä henkilö hahmoja sun kirjaan. Heh. Onnea ja menestystä!

Kiitos! Todellakin, täältä voi saada hahmoja ja ehkä jopa sisältöä kirjaan. Ja kiitos! ap

Vierailija
7/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että päätit aloittaa vaikeimmasta mahdollisesta? No, onnea matkaan.

Kiitos! Miten niin  vaikeimmasta? Mulle vaikeinta olisi kirjoittaa jotain hienoa ja syvällistä, jotain jossa olisi sanomaa. Arvostan sellaista tekstiä, mutta en kykene itse sitä tuottamaan. ap

Vierailija
8/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko juonivinkkejä, voisin antaa...jotain tosi erikoista ja pelottavaa.

Vierailija
9/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä seurata kun tulee uusia kirjailijoita että kuka oot. Ei niitä niin usein tuu, etteikö vois tunnistaa. 

10/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Erityisen paljon tykkään, jos kertomuksessa on joitain outoja elementtejä, mystisyyttä Twin Peaksin tyyliin, esim. enneunia, salaperäisiä hahmoja, salaseura tms.

Vierailija
11/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, hyvin kirjoitetuista.

Mäkin kirjoitan. Katsotaan, kumpi saa valmiiksi ensin. ;)

Vierailija
12/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kuulostat energiseltä. Paljon intoa kirjoittamiseen sekä luovuutta juonenkäänteisiin. En uskalla lukea psykologiasia trillereitä, liian jännää.

Kiitos! Olen täpinöissäni, koska keksin vihdoin hyvän tarinan. Olen haaveillut kauan kirjoittamisesta ja olen toki monenlaista kirjoittanutkin, mutta koskaan ei ole tullut oikein valmista. Ja valmista ei ole tullut, koska kirjoittaminen on takkuillut sen takia, että en vain ole keksinyt riittävän hyvää tarinaa. Mutta nyt..!  ap

Vierailija
13/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Kyllä. Erityisen paljon tykkään, jos kertomuksessa on joitain outoja elementtejä, mystisyyttä Twin Peaksin tyyliin, esim. enneunia, salaperäisiä hahmoja, salaseura tms.

Minä myös tykkään tuollaisista. Ja tähän kirjaan tulee jotakin hyvin outoja juttuja...ap

Vierailija
14/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, hyvin kirjoitetuista.

Mäkin kirjoitan. Katsotaan, kumpi saa valmiiksi ensin. ;)

Voi että, mahtavaa! Onko ensimmäinen kirjasi? Onnea ja jaksamista kirjoittamiseen! Onkohan missään jotain yhteisöä meille wannabe-kirjailijoille? ap

Vierailija
15/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko juonivinkkejä, voisin antaa...jotain tosi erikoista ja pelottavaa.

Ainahan sitä voi ottaa vinkkejä vastaan. Tosin mietin, että olisko se sitten ihan mun kirja, jos joku muu siihen keksisi juonikuvioita? ap

Vierailija
16/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat lempikirjojani.

Vierailija
17/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vattu kun olen samaa pohtinut. Mulla olisi siinä myös todellisesti tapahtuneita elementtejä.

Vierailija
18/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vattu kun olen samaa pohtinut. Mulla olisi siinä myös todellisesti tapahtuneita elementtejä.

No ei muuta kuin kirjoittamaan! Minullakin on mukana oikeita juttuja, mutta itse pääjuoni on keksitty. ap

Vierailija
19/19 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä tuotesijoittelua? Se on tosi tärkeää, muista tuotesijoittelu!

No ehdottomasti on! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän