Suosittele plastiikkakirurgia Helsingissä
Ketä plastiikkakirurgia suosittelette Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla? Harkitsen kasvojen pistoshoitoa (botox ja ehkä hyaloronihappo) ja jossain vaiheessa yläluomileikkausta.
Ikää on 45 vuotta. Otsassani ollut vaakaryppy nuoresta lähtien. Lisäksi on jonkin verran naururyppyjä silmäkulmissa. Olen käynyt melko säännöllisesti kosmetologin kasvohoidoissa, mutta nyt tuntuu, ettei niistä saa enää sellaista tehoa kuin aikaisemmin.
Kertokaa kokemuksianne näistä toimenpiteistä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kupi.
Suurin pa***jauhaja Suomen kirurgeista. Haukkuu kollegojaan jotta asiakas valitsisi hänet. Klinikalla on aivan järkyttävä tunnelma tietyn naisihmisen johdosta. Kupi haluaa leikata sinut paikallispuudutuksessa, koska hintakilpailu. Asiakas sisään ja ulos äkkiä, jottei tule kustannuksia... Olet matkalla kotiin tai kotonasi kun komplikaatioriski on suurimmillaan. Jos olet valmis maksamaan nukutuksesta, niin Kupin hinnoilla voit valita paljon paremman kirurgin ja yrityksen.
Kun jaetaan palkintoa kollegoiden haukkumisesta, niin ei pidä unohtaa Asko Salmea. Hän on siinä kunnostautunut koko uransa ajan. Kupi vai Salmi... luulen että jaettu ykkössija.
Salmi on kai lopettelemassa. Korkea aika, 71 vuotias kirurgi alkaa olemaan jo vähän liiankin kokenut. Ja kyllä, olen kuullut samaa Salmen puheista.
Vierailija kirjoitti:
katja puumasen keskustelut lehdissä ja ja muualla on tosi vanhoja asioita 10 -15 vuotta vanhoja ei osaa tätä päivää
Puuttuuko sulta näppäimistöstä välimerkit?
Vierailija kirjoitti:
Yksi jota ei voi suositella on Siim Simmo. Tunnen muutamia leikkaussalihoitajia ja Siimillä on maine todella kovakouraisena kirurgina. Jos kudos ei heti tottele, niin Simmo hakkaa sitä veitsellä. Eli vaikuttaa rauhalliselta ihmiseltä, mutta on kiivas ja tietysti valtava ego. Kovakouraisuus tietysti johtaa helpommin komplikaatioihin.
Teki minulle rintojen kohotuksen-kaduttaa uskomattoman paljon. Mieluummin vähän roikkuisi kuin sentin leveät arvet ja toinen osoittaa lintuun ja toinen kiveen. Aiemmin rintani olivat symmetriset.
Muutama liian vanha kirurgi: Asko Salmi, Jyri Hukki, Jaan Troost (ei ole plastiikkakirurgi), Jyri Kullamaa alkaa olla siinä rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Eri plastikkakirurgit tekee eri juttuja. Ei kaikki ole hyviä kaikissa.
Ehkä ei sitten kannattaisi mennä plastiikkakirurgille joka on joku yleismies jantunen.
Erittäin huono kokemus Siim Simmosta. Leikkasi rintojen kohotuksen. Ihan järkyttävät leveät arvet. Minua on leikattu aiemminkin ja aina siistit lähes näkymättömät arvet, siksi uskaltauduinkin leikkaukseen, koska ilman liivejä arvet ovat erittäinkin esillä. Valittamiset meni kuuroille korville. Puhui lähtötilanteesta.. miten se vaikuttaa arpien leveyteen?
Tämä kirurgi ei osaa tehdä siistiä jälkeä. Persoona outo. Passiivis agressiivinen. En pitänyt hänestä.
Yksi paljon epäonnistuneita leikkauksia tehnyt - Riikka Veltheim. Tuhosi mm. Ruotsissa naisen kasvot
https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna
Vierailija kirjoitti:
Muutama liian vanha kirurgi: Asko Salmi, Jyri Hukki, Jaan Troost (ei ole plastiikkakirurgi), Jyri Kullamaa alkaa olla siinä rajoilla.
Näistä olen tavannut Hukin ja hänen kätensä vapisivat ! Eivät kaiken aikaa, mutta esim. pidellessään papereita näin ettei ihan kaikki ole kunnossa. Miten se sitten vaikuttaa leikatessa, en tiedä, mutta valitsisin kuitenkin ehkä kirurgin jolla ei ole ikärasitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään eikä kukaan. Miksi et vanhene luonnollisesti ja arvokkaasti??
Avasin ketjun mielenkiinnosta, koska itsellä alkaa luomileikkaus olla edessä. Kiitos, vanhenen luonnollisesti ja ehkä jopa arvokkaasti, jos se nyt on edes osuva termi tähän tilanteeseen, mutta googlaa lippaluomi. Pyrkimyksenäni on saada normaali näkökenttä.
Täytän 50v helmikuussa ja luomileikkausta harkitsen itsekkin. Tosi iso muutos tullut yläluomiin muutamassa vuodessa, toisessa silmässä kyse on enempi ulkonäköasiasta, mutta toista silmää jo painaa ikävästi ja kun lisäksi kärsin kuivasilmäsyydestä niin tämä toinen silmä ärtyy pahasti.
Kyllä minä kestän naamaani tulleet juonteet ja rypyt, mutta näkökenttä olisi kiva pitää vapaana.
Asia josta ei juurikaan puhuta on se, että luomileikkaua kuivattaa entisestään silmiä. Tee otsankohotus jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi paljon epäonnistuneita leikkauksia tehnyt - Riikka Veltheim. Tuhosi mm. Ruotsissa naisen kasvot
https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna
Itse olen harkinnut Veltheimia yhtä pientä toimenpidettä varten, mutta taidankin jättää väliin
Kun jaetaan palkintoa kollegoiden haukkumisesta, niin ei pidä unohtaa Asko Salmea. Hän on siinä kunnostautunut koko uransa ajan. Kupi vai Salmi... luulen että jaettu ykkössija.