Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikavauvojen silvonta Suomessa

Vierailija
27.11.2019 |

Onko totta, että Suomessa vuonna 2019 vielä silvotaan poikien peniksiä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkaus on mielisairautta.

Vierailija
42/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa voidepurkkejanne. Saattavat sisältää vauvan esinahkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä sairas tapa. En käsitä, miten voi vielä olla laillista. Vai onko se?

Ikävä kyllä KHO antoi päätöksen jossa sallii :,(

Vierailija
44/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä taas soditaan. Eikö voitaisi nyt jälleen kerran olla vaan sitä mieltä että kaikkien silpominen turhaan on huono juttu?

+Halusin vaan tulla kertomaan kuinka tyhmä eksäni luuli että hänelle on tehty ympärileikkaus ja puhui siitä aina kovaa kaikille. Oikeasti häneltä oli vaan jotenkin löysytetty esinahkaa teininä, mutta tallessa se oli kokonaan yhtäkaikki. En tiedä onko hän vieläkään tajunnut tätä.

Vierailija
45/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä taas soditaan. Eikö voitaisi nyt jälleen kerran olla vaan sitä mieltä että kaikkien silpominen turhaan on huono juttu?

+Halusin vaan tulla kertomaan kuinka tyhmä eksäni luuli että hänelle on tehty ympärileikkaus ja puhui siitä aina kovaa kaikille. Oikeasti häneltä oli vaan jotenkin löysytetty esinahkaa teininä, mutta tallessa se oli kokonaan yhtäkaikki. En tiedä onko hän vieläkään tajunnut tätä.

Moni nainen puolustelee poikien silvontaa. Ja samalla vastustaa tyttöjen vastaavaa.

Vierailija
46/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä on pitänyt suussaan klitoriksen huppua (esinahkaa) sekä peniksen terskaa peittåvää esinahkaa?

Minä olen, onko muita?!?

M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
47/52 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä on pitänyt suussaan klitoriksen huppua (esinahkaa) sekä peniksen terskaa peittåvää esinahkaa?

Minä olen, onko muita?!?

M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Minä olen myös hylkeen esinahkaa.

Vierailija
48/52 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen puolustelee poikien silvontaa. Ja samalla vastustaa tyttöjen vastaavaa.

Sairaita nämät ämmät, jotka jopa oikein vaativat miehen olevan silvottu. Ja näitä on paljon.

Vierailija
49/52 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajukeille tiedoksi että poikien ympärileikkaus ei ole ihan samassa kategoriassa tyttöjen operaatioiden kanssa. Poikien EI estä elämää,tyttöjen pilaa elämän loppuelämäksi,kipu ja tuska. Eli turpa kiinni. 

On se samassa kategoriassa. Kategorian nimi on kehollisen itsemääräämisoikeuden rikkominen.

Vierailija
50/52 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain toisessa keskustelussa oli ihan hyvä kommentti tyyliin: kulttuurin sivistyneisyyttä voidaan mitata sillä oppiiko miehet pesemään peniksensä myös sieltä esinahan alta.

Kun useinhan ympärileikkausta kuulee perusteltavan hygieenisyydellä

Vierailija
51/52 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinaiset oikein puolustavat näitä poikien ympärileikkauksia ja pahoinpitelyitä kun samaan aikaan huutavat tyttöjen pahoinpitelystä ja ympärileikkauksista. Miksi ei voida vaan kieltää kaikkien ympärileikkauksia? Lie tuo KHO päätöksen tekijäkin feministi?

Vierailija
52/52 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain toisessa keskustelussa oli ihan hyvä kommentti tyyliin: kulttuurin sivistyneisyyttä voidaan mitata sillä oppiiko miehet pesemään peniksensä myös sieltä esinahan alta.

Kun useinhan ympärileikkausta kuulee perusteltavan hygieenisyydellä

Eivätpä ole Suomessakaan oppineet. Vinkki: pelkällä vedellä pesu ei todellakaan riitä. Haiseva pili jos mikä tappaa seksihalut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme