Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaan mies pois! Voin vaikka maksaa, että otat sen! :(

Vierailija
05.06.2006 |

Mies on todella paljon pois kotonta (yrittäjä) ja meidän yhteinen aika (kahdestaan ja lasten kanssa) on todella vähissä. Mies on ollut nyt perjantaista asti tekemässä remonttia kaverillensa n. 300km:n päässä ja piti tulla tänään kotiin. Äsken soitin ja kysyin moneltako tulee niin mies sanoikin, että ei tule tänään vaan vasta torstaina. :(

Minä kävin just kaupassa ja ostin ainekset, että voisit tehdä meille hyvän ruuan illaksi ja ajattelin leipoakin miehelle jotain, että tuntisi varmasti olevansa tervetullut kotiin.

Mies sanoi, että koska yrityksessä on nyt hiljaisempaa ei hänen tarvitse olla välttämättä siellä paikalla. Sanoin, että eikö sitten olisi voinut pitää paria vapaapäivää minun ja lasten kanssa kun ei olla pitkään aikaan oltu yhdessä, mutta ei. Mies kysyi, että mitä se kotona istuisi :(

Eilen laitoin viestin illalla ja kysyin monenko aikaan tulee tänään ja mies ei vastannut. Tänään sanoi, että ei muistanut vastata. Valehteleekin vielä kaupanpäälle. Muistaa aina kaikille kavereillensa tekstata/soittaa jos joku haluaa.

Olen nyt tuon puhelun jälkeen vaan itkenyt kotona. Tuntuu niin hemmetin pahalle, että ihminen ketä minä rakastan ei ole kiinnostunut minun ja lasten seurasta. :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin järjestää menoni ja harrastaa kun lapset ovat jo kouluiässä ja minulla on hyvä tukiverkosto.

En kaipaa kolmatta isoa lasta (=lue miestä) tähän talouteen.

Ei tarvitse riidellä

Ei tarvitse pelätä että mies käy vieraissa ja kantaa tauteja kotiin.

Vierailija
22/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käsittää miksi meidän naisten pitää paapoa noita miehiä? Meidän pitää kehittyä vaikka miten upeiksi supernaisiksi jotka kestävät ja kärsivät, leipovat ja luovat joulua kotiin, yllättävät miehiään vaikka miten ja miehet elävät kuin suuret lapset, siirtyen sohvalta ruokapöytään ja jalkapalloa katsomaan..niinkö te haluatte elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna nyt selvittäisin ihan ensimmäiseksi, että onko miehesi edes siellä missä sanoo olevansa.

Se onnistuu helposti esim. näin:

Soitat sen kaverin kännykkään ja kysyt " onko " xxx" siellä?"

-Jos se kaveri sanoo että on, oota heti.. ja antaa puhelimen miehelle, niin sanot vaan että yritin soittaa sulle, mut puhelimeesi ei saatu yhteyttä.. (mistä noista kännyistä ikinä tietää mitä ne temppuilee..) Ja sitten keksit jonkun asian miksi soitit.

-Jos kaveri on ihmeissään ja sanoo että Ei, ei se täällä ole.. niin sitten pyydät vaan anteeksi ja sanot että " sori, mä jotenkin sain sen käsityksen että tuli teille, no oon vaan varmaan ymmärtänyt väärin" Ja naurat päälle!

..siis saat selville, josko kuitenkin on toinen nainen kyseessä.

Vierailija
24/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä viesti että haluat erota kun ei se enään sua rakasta.

Vaihda lukot oviin ja sano sille sori, nyt tää loppui

Vierailija
25/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi että sinä ja perhe olette ykkös-sijalla miehellesi, ei kaverit ja muu höpötys, jos ei kelpaa niin ala elää omaa elämääsi, älä miehen aikataulun mukaan.

Etkai sinä ole miehesi äiti? ja paapoja?

Nyt itseä niskasti kiinni ja lakkaa ruikuttamasta.

Vierailija
26/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin miehesi muutoin olisi niin paljon pois kotao, toinen nainen on jossain.

ei kun nyt pakkatt sen kimpsut ja sanot et tervemenoa, mitä tekee miehellä joka ei oo koskaan kotóna,

niin no joo. jos se tuo hyvin rahaa. tuoko??

sit ehkä kannattaa kattella

Vierailija
27/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä jotkut miehet " hankkivat" vaimon ja perheen ja sitten tekevät parhaansa vältelläkseen näitä. Miksi? Sitä en tajua.

Suosittelisin ottamaan miehen tarkempaan keskusteluun, jossa selvitetään asiallisesti kaikkien motiivit ja toiveet. Olisi kuitenkin hyvä että tiedät missä suhteessanne mennään, että voisit ajossa alkaa järjestää omaa elämääsi (ja lasten) mieleiseksesi. Esim. ottaa rakastajan tai pari ja suunnitella mitä haluat loppuelämältäsi. Ketään ei voi pakottaa perhe-elämään, muttei kannata jäädä perään kyselemään ja odottelemaankaan, että tuleeko se ukko vaiko onko jotain tärkeämpää. Tietysti yksinhuoltajan elämä on aina helpompaa, jos mies on " taustalla" tuomassa rahaa, kustantaa kämppää ja muuta tarpeelista elämää.

Mieti mitä haluat elämältäsi, kysy onko mies mukana elämässänne ja jos ei ole tee rohkeasti ratkaisut sen mukaan miten teille lasten kanssa on paras! Voimia ja rohkeutta elämääsi, tuollaiset miehet eivät ansaitse edes tulla jätetyksi - vain unohdetuiksi!

Vierailija
28/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tylylle miehelle vain tyly textari ja asiat pikaseen selviksi. Ei ne miehet koskaan hyyssäämällä ja mielistelemällä opi, joskus on pakko laittaa kova kovaa vasten ja katsoa herääkö se järki päästä vai ei! Silloin vasta näkee kiinnostaako perhe OIKEESTI vai ei. Ei kantsii aikaa tuhlata tollaseen äijään enempää.

Vierailija
29/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvaappa mitä________?

Ne kaikki kaverit vaan asui Kempeleessä yhdessä ja samassa ok-talossa, eikös ookkin kummaa?

Vierailija
30/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen passaa ja paapoo ukkoaan ja välttelee oikeista asioista puhumista ettei se mies nyt vaan suuttuisi. PELKÄÄTTEKÖ PUOLISOITANNE ??

Mies voi pitää vaikka haaremia ja herkkäuskoiset naiset uskoo kaikki remontit ja kaverien auttamiset ihan 10-0.

Tajuatteko että teitä kustaan silmään.

HERÄTKÄÄ JO HERRANTÄHDEN.

Vierailija
31/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti on yksinhuoltajana rankkaa, mutta jos mies on yhdessä perheen kanssa tasan yhden viikon vuodessa, mikä on kaikille outo tilanne, niin SE ON HYVÄ SYY EROTA, ei mikään kevyt " ei enää huvittanut" -juttu!

Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ovat valmiita sitoutumaan toiseen ihmiseen ja perheeseensä oikeasti.

Voi ei! Eniten se mies siinä menettää, eihän tuollainen mies voi tuntea omia lapsiaan.

Vierailija
32/32 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän