Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Vierailija kirjoitti:
Pyörän kellon kilkuttajat. Kävelen koiran kanssa ihan reunassa, koira pöpelikössä. Takaa tulevan pyöräilijän on sitten pakko kilistellä sitä kelloaan, vaikka en ole arvon pyöräilijän tiellä enkä minä eikä koirani aio siihen ponkaistakaan. Minulle tulee aina sellainen olo, että pyöräilijä haluaa minun väistävän lisää.
En halua, että väistävät, vaan tarkoitus on varoittaa ettei koirasi pelästy ja juokse pyörän alle. Sellaisiakin vaaratilanteita tulee aina välillä vastaan nimittäin. Teen sitä ihan koirasi turvallisuuden ja osittain myös omani takia. En ajattele, että olet tiellä jos et kerran ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo useamman kymmenen vuotta tämä vaikea masennus ja on varmasti tuhansia kertoja tullut mietittyä itsemurhaa.
Tuntuu hyvin oudolta lukea tämän ketjun kommentteja suihkuverhoista ja hyttysistä.
Minun pitäisi kai vastata otsikon kysymykseen, mutta mikään ei sekunneissa saa vitutuskäyrääni tappiin.
Asiat jotka eniten vituttaa, ovat tietenkin muut ihmiset. En ole vielä pohdinnoissani päässyt lopputulemaan, onko pahat ihmiset (sadistit ja psykopaatit) enemmän vituttavia kuin tyhmät ihmiset (uskovaiset, matalaälyiset ja lammaslaumat).
Olen myös syvämasentunut ja lisäksi sosiaalisten pelkojensa orja.
Suihkuverho liimaantumista vihaava.
Ota se suihkuverho pois kuten minä olen tehnyt.
Suihkuverhot, märät sukat ja hyttyset eivät enää sen jälkeen sekunnissa saa vitutuskäyrää tappiin kun on jokapäiväisiä kipuja ja tuskallisia oikeita vaivoja.
Voit olla onnellinen jos jaksat hermostua suihkuverhosta. Sinulla menee vielä ihan hyvin silloin.
Se kun joku soittaa sulle 5-10 kertaa jos et heti ekalla kerralla vastaa. Minä jätän tarkoituksella vastaamatta tuollaiseen pommitukseen. Kaipaan aikoja kun sai olla tavoittamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyttysten puremat kesä kuumalla kun iho hikoaa ihan nahkeaksi ja on pakko raapia puremia vaikka ne ovat jo verillä ja ei saa sen takia nukuttua (allerginen itikoille)
Ebastiini auttaa. Itse hommasin sitä aikoinaan nikkeliallergian tekemään ihottumaan ja oheistuotoksena huomasin hyödyllisen vaikutuksen itikanpistoihin. Nykyään itikat eivät tule edes niin paljon iholle kuin ennen, eikä pistosten kutina enää haittaa juurikaan. Olin kärsinyt itikkavaivasta vuosikymmeniä, joten helpotus oli autuaallista.
Kuuttakymppiä kahdeksankympin alueella ajavat nysvääjät. Joka aamu ja ilta mennään työmatkalla tämmöisten perässä kymmenen auton jonoissa. Älkää lähtekö ajamaan, jos ette uskalla ajaa kahdeksaakymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun joku soittaa sulle 5-10 kertaa jos et heti ekalla kerralla vastaa. Minä jätän tarkoituksella vastaamatta tuollaiseen pommitukseen. Kaipaan aikoja kun sai olla tavoittamattomissa.
Joo, ja ne jotka soittavat vastauksen tekstiviestiin, vaikka olisi kyllä/ei -kysymys. Sitten minulle ollaan vihaisia kun en vastannut. Sori - vihaan puhelimia, olen ahdistunut introvertti.
Se kun joka aamu herää vaikka ei olisi halunnut.
Purkan mäyssytys on yksi pahimmista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei ymmärrä että ympärillä liikkuu muitakin ihmisiä eli kävellään vastaantulijoiden kaistaa ja kun lähestytään näitä vastaantulijoita ei voida edes väistää. Eli päälle kävelevät ihmiset ovat yksi rasittavimmista asioista.
Itse et voi väistää?
Kun on kolmekymppinen nainen ei parikymppiset miehet herätä kiinnostusta, mutta omanikäiset tai sitä vanhemmat kiinnostaa, mutta sen ikäisiä miehiä taas ei enää kiinnosta kun alkaa olla eretiohäiriöitä yms.
Ihmiset, jotka kokevat olevansa oikeutettuja vihaanaa ja näyttävät sen. Eivätkä siis osaa nähdä kuin oman osuutensa tilanteesta. Eli kapeakatseiset ihmiset jotka elävät jatkuvasti vihaisen lapsen moodissa eivätkä osaa ottaa vastuuta itsestään ja aikuistua.
Masentuneet, jotka tulevat tällaisiin ketjuihin itkemään miten heillä on kaikki niin paljon huonommin kuin muilla ja ihmiset ovat onnellisia kun voivat ärsyyntyä esim. suihkuverhosta. Eivät minua ainakaan lakanneet pikkuasiat ärsyttämästä silloin kun olin vakavasti masentunut, päinvastoin ne tuntuivat entistä sietämättömämmiltä.
Auraamaton pyörätie nostaa aina sykettä ja vähän muutakin näin pyöräilijänä
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet, jotka tulevat tällaisiin ketjuihin itkemään miten heillä on kaikki niin paljon huonommin kuin muilla ja ihmiset ovat onnellisia kun voivat ärsyyntyä esim. suihkuverhosta. Eivät minua ainakaan lakanneet pikkuasiat ärsyttämästä silloin kun olin vakavasti masentunut, päinvastoin ne tuntuivat entistä sietämättömämmiltä.
Tämä on totta. Kun on onnellinen niin saa tapahtua jotain todella pahaa että siitä ärsyyntyy. Masentuneena ja pettyneenä kaikki pikku vastoinkäymiset saavat paljon isommat mittasuhteet.
Se kun pyykit onkin edelleen likaisina ja kuivina pesukoneessa kun et muistanut aukaista vesihanaa.
Kun tulee ilmoitus Wilma-viestistä.
Kun jossain ammatissa on ihminen joka on ihan väärä siihen tehtävään.
Kun olet laittamassa ruokaa uuniin ja huomaat ettei ole yhtään leivinpaperia.
Kun ei osata käyttää vilkkua, varsinkin liikenneympyrässä.
Kun kerrankin saisi nukkua päiväunet ja joku soittaa tai tulee oven taakse.
Nuo tilauksiaan vasta kassalla pohtimaan alkavat on kyllä ärsyttäviä. Olin tässä taannoin asuinmaani Ikeassa ja ravintolapuolella oli todella pitkä jono, odottamiseen meni varmaan 25-30 minuuttia. Kun lopulta kuvittelin melkein pääseväni tilaamaan ruokaa, niin edelläni olleet kaksi nuorta naista alkoivat vasta arpomaan, että mitä ottaisivat, olisiko lohipullat parempia kuin lihapullat vai pitäisiköhän ottaa ihan kokonaan vegepullia? Entäpä se yksi vitriinissä ollut salaatti, onko siitä vegeversiota? Ai mikä niistä salaateista? No se yksi missä oli kai lohta ja ehkä kananmunaa? Niin ja onko tuossa leivässä gluteenia? Ja kaiken aikaa jono seisoo ja kasvaa, minä pyörittelen silmiäni ja ruoanjakaja hikoilee samalla väkinäisesti hymyillen. Näillä daameilla oli ollut se puoli tuntia aikaa miettiä tilaustaan Ikean hyvin rajallisesta valikoimasta, mutta ilmeisesti joitain ihmisiä ei kiinnosta muiden olemassaolo ollenkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kun on onnellinen niin saa tapahtua jotain todella pahaa että siitä ärsyyntyy. Masentuneena ja pettyneenä kaikki pikku vastoinkäymiset saavat paljon isommat mittasuhteet.
Tässä pitää tietää että on lievää, keskivaikeaa ja vaikeaa masennusta.
Väitän edelleen, että kun on oikeasti ihan susipaskaa, niin silloin ei vaan perkele mitkään suihkuverhot hetkauta, eikä edes se että joku lyö nyrkillä naamaan.
Tästä tuli mieleeni tapaus, joka meni toisin päin - jonotin 10 minuuttia ja olin valinnut haluamani jutut valmiiksi. Kun tuli vuoroni, työntekijä ilmoitti ettei heillä ole enää kyseistä ruokaa lainkaan, ole ollut enää pitkään aikaan. Miksi sitten teillä on se tuossa näkyvillä hinnan kera...????????!!!!!!!