Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!

Vierailija
27.11.2019 |

Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.

Kommentit (610)

Vierailija
101/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Vierailija
102/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painavan kauppakassin tai kassien kantaminen kävellen pitkiä matkoja.

Osta hyvä ihminen hyvä reppu!

Tai vedettävä "mummokärry", ainakin mun nivelrikkoisille käsille tosi kätevä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka pitävät marketin käytäviä kahvilan veroisena kohtaamispaikkana, jäävät kärryineen tien tukkeeksi ja juoruilemaan. Tätä näkee paljon pienemmillä paikkakunnilla.

Kärryt myös mieluusti käännetään poikittain, että käytävä tukkeutuu paremmin. Vielä parempi teho saavutetaan kun asetetaan kaksi kärryä poikittain käytävälle keskustelun ajaksi.

Tämä! Olen alkanut ihan vakavalla naamalla neuvoa näitä, miten käytävän saa VIELÄ PAREMMIN TUKKOON!

Vierailija
104/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaa ostaneensa vahingossa sangattomia biopusseja. Miksi ja mihin tarkoitukseen sellaisia edes myydään???

Mihin niitä sankoja tarvitaan? Minä olen ihan iloisena käyttänyt sangattomia edes ajattelematta asiaa, enkä ole huomannut siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
105/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörän kellon kilkuttajat. Kävelen koiran kanssa ihan reunassa, koira pöpelikössä. Takaa tulevan pyöräilijän on sitten pakko kilistellä sitä kelloaan, vaikka en ole arvon pyöräilijän tiellä enkä minä eikä koirani aio siihen ponkaistakaan. Minulle tulee aina sellainen olo, että pyöräilijä haluaa minun väistävän lisää.

Tää on nyt vähän hämmentävä kommentti. Tuntuu nimittäin, ettei koirien ulkoiluttajien kanssa voi voittaa. On meinaan kahdenlaista tyyppiä näissä:

1) Toivovat, että pyöräilijät kilkauttavat kelloa ennenkuin ajavat ohi, jotta tietävät ajoissa pitää koiran aisoissa, joillain koirilla kun tuntuu olevan tapana riehaantua pyöristä. Kiittävät, kun kelloa käyttää.

2) Toivovat, että pyöräilijät eivät kilauta kelloa, kun ajavat ohi, sillä kellon kilkatus säikäyttää heidät tai koiran.

Miten minä työmatkapyöräilijänä tiedän, kumpaan kastiin kukin koiranulkoiluttaja kuuluu, jotta osaan toimia täsmälleen oikealla tavalla? 

Ehkä täältä saat vastauksen... https://www.vauva.fi/keskustelu/3605576/koiranomistajat-ja-pyorailijat

Vierailija
106/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidas nettiyhteys. Sitä luulisi, että siihenkin tottuu, mutta 5 vuotta olen jaksanut säästää nettiyhteyden hinnassa ja kuitenkin vituttaa joka kerta kun käytän sitä.

Miksi et osta kunnon nopeutta niin vituttaisi vähemmän? Säästät sitten jossain muussa. No ei mulle kuulu mutta ihmettelen.

Vierailija
107/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-puoliso

Vierailija
108/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaa ostaneensa vahingossa sangattomia biopusseja. Miksi ja mihin tarkoitukseen sellaisia edes myydään???

Ihan samaan tarkoitukseen kuin muitakin biopusseja. Ainakin minä olen saanut sangattoman pussin ihan helposti solmittua kiinni ja kiikutettua biojätteeseen.

Vierailija
109/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju näin räntäsateisen päivän piristykseksi🖤 Mutta asiaan, mulla polttaa hihat heti ne kassajonossa kärryillä tönivät. Olen alkanut sanoa, että menen kyllä tönimättäkin heti kun edellä menevät saavat asioitua! Vastauksena on yleensä idioottimainen "häh?"

Vierailija
110/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painavan kauppakassin tai kassien kantaminen kävellen pitkiä matkoja.

Laita ostoskassin kahvoista läpi jokin lyhyt keppi tai vastaava kädensija ja kannat kassia tuosta, siis niin että kassi roikkuu sormien välistä. Helpompi kantaa kun ohueksi venyvä muovi ei pääse uppoutumaan sormien ihoon ja tuo kädensija jakaa painon isommalle alueelle.

Vierailija
111/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörän kellon kilkuttajat. Kävelen koiran kanssa ihan reunassa, koira pöpelikössä. Takaa tulevan pyöräilijän on sitten pakko kilistellä sitä kelloaan, vaikka en ole arvon pyöräilijän tiellä enkä minä eikä koirani aio siihen ponkaistakaan. Minulle tulee aina sellainen olo, että pyöräilijä haluaa minun väistävän lisää.

Tää on nyt vähän hämmentävä kommentti. Tuntuu nimittäin, ettei koirien ulkoiluttajien kanssa voi voittaa. On meinaan kahdenlaista tyyppiä näissä:

1) Toivovat, että pyöräilijät kilkauttavat kelloa ennenkuin ajavat ohi, jotta tietävät ajoissa pitää koiran aisoissa, joillain koirilla kun tuntuu olevan tapana riehaantua pyöristä. Kiittävät, kun kelloa käyttää.

2) Toivovat, että pyöräilijät eivät kilauta kelloa, kun ajavat ohi, sillä kellon kilkatus säikäyttää heidät tai koiran.

Miten minä työmatkapyöräilijänä tiedän, kumpaan kastiin kukin koiranulkoiluttaja kuuluu, jotta osaan toimia täsmälleen oikealla tavalla? 

Hihkaise: "en tiedä kumpaan kastiin kuulutte, niihin joille pitää kilkauttaa kelloa vai niihin joille ei saa"

Vierailija
112/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun joku soittaa sulle 5-10 kertaa jos et heti ekalla kerralla vastaa. Minä jätän tarkoituksella vastaamatta tuollaiseen pommitukseen. Kaipaan aikoja kun sai olla tavoittamattomissa.

Joo, ja ne jotka soittavat vastauksen tekstiviestiin, vaikka olisi kyllä/ei -kysymys. Sitten minulle ollaan vihaisia kun en vastannut. Sori - vihaan puhelimia, olen ahdistunut introvertti.

Ja sitten on se toinen ääripää, joka haluaisi sopia tekstiviesteillä asian, minkä läpikäymiseen menisi puhelimessakin vähintään vartti. Ei, en kuluta seuraavaa paria tuntia viestittelyyn sen takia, ettei joku kehtaa vastata puhelimeen (mutta kumminkin vastaa viesteihin heti).

Vierailija
113/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kaupassa jäädään pakkaamaan ostoksia siihen sivuun, ei päätyyn. Miksi?? Kun siitä ei mahdu ohi kärryjen kanssa päätyyn pakkaamaan omia tavaroita. Sitten kun sanoo että pääsiskö tästä ohi, mulkoillaan kiukkuisesti.

Vierailija
114/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun kaupassa jäädään pakkaamaan ostoksia siihen sivuun, ei päätyyn. Miksi?? Kun siitä ei mahdu ohi kärryjen kanssa päätyyn pakkaamaan omia tavaroita. Sitten kun sanoo että pääsiskö tästä ohi, mulkoillaan kiukkuisesti.

Maksavalla asiakkaalla on oikeus pakata siten kuin hänelle parhaiten sopii. Perässätulijat odottakoot vuoroaan kiltisti ja etuilematta.

Vierailija
115/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksavalla asiakkaalla on oikeus pakata siten kuin hänelle parhaiten sopii. Perässätulijat odottakoot vuoroaan kiltisti ja etuilematta.

Mutta sehän hidastaa kassa-asiointia ihan valtavasti, jos kaikkien pitää "odottaa vuoroaan" ja seistä peukaloitaan pyöritellen sinä aikana kun kassahenkilö skannaa ostoksia. Mikä ihme sinua estää pakkaamasta siellä päädyssä niin kuin muutkin? Ei ainakaan lyhyys. Minä olen lyhyt, mutta ihan hyvin olen kyennyt olemaan tukkimatta muiden kulkureittiä. Jos en ylety tuotteisiin, käväisen siinä sivussa vetämässä ne lähemmäs ja jatkan pakkaamista päädyssä.

Vierailija
116/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju näin räntäsateisen päivän piristykseksi🖤 Mutta asiaan, mulla polttaa hihat heti ne kassajonossa kärryillä tönivät. Olen alkanut sanoa, että menen kyllä tönimättäkin heti kun edellä menevät saavat asioitua! Vastauksena on yleensä idioottimainen "häh?"

Tällaisissa tilanteissa minä pökkään persuksella vähän taaksepäin. Yleensä silloin takanatulijat ymmärtävät jättää vähän hajurakoa. Nykyisin yritän välttää ruuhka-aikoja, kun ei ole työn riesaa.

Vierailija
117/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan/taaperon kirkuminen

"Käytämme evästeitä palvelumme parantamiseksi" -ilmoitukset

Android-sovellusten turhat notifikaatiot jotka kaiken huipuksi pääsevät läpi älä häiritse -tilassa

Meteli naapurista kun yritän nukkua

Vierailija
118/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ylihinnoitellut kahvilat.

Suomen ylihinnoitellut viinit ja että ne pitää ostaa alkosta.

Suomen ylihinnoitellut autot.

Vierailija
119/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla ei ole lukihäiriötä mutta silti kirjoittavat sanat tarkoituksella väärin. Esim:

Kuullostaa, vartia, kokoajan, puollustaa. 

Argh, savu nousi korvista jo, kun joutui noita kirjoittamaan.

Vierailija
120/610 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka kokevat olevansa oikeutettuja vihaanaa ja näyttävät sen. Eivätkä siis osaa nähdä kuin oman osuutensa tilanteesta. Eli kapeakatseiset ihmiset jotka elävät jatkuvasti vihaisen lapsen moodissa eivätkä osaa ottaa vastuuta itsestään ja aikuistua.

Ihmisillä on oikeus ihan kaikkiin tunteisiin. Viha, suru, mielipaha ja kaikki on IHAN SALLITTUJA!

Ihmiset sairastuvat vakavasti kun heille lapsina opetettaan, ettei kaikkia tunteita ole lupa tuntea tai näyttää.

Sinulla on se ongelma jos et selviä siitä että jollain ihmisellä on normaaleja tunteita ja ne näkyvät.

Vihaisuus saa näkyä. Se että jollainen on vihainen ilme tai äänensävy ei tarkoita että hän on kapeakatseinen tai lapsen tasolla.

Sinulla on ongelma, ja sinun pitää tehdä sille jotain, eikä inistä ja kitistä.

Sinun mielipahasi ja pelkosi ei ole yhtään tärkeämpiä kuin toisten vihan tunteet.

Pysy mökissäsi piilossa jos et kestä normaaleja elämän asioit

Jos ihmiset ovat sinullle vihaisia, niin katso peiliin ja lakkaa ärsyttämästä heitä tahallasi!

Hohhoijaa, tuo on sinun näkemyksesi. Kyllä minä sentään asioita kestän, koska olen tyyni kuin viilipytty enkä ärsyynny pienistä asioista kuten siitä ettei joku osaa käyttää vilkkua. Hän saattaa olla vaikka juuri saanut kortin eikä vielä täysin hallitse kaikkea autoon liittyvää.

Minä suutun oikeista asioista. Kyllä tiedän että viha on ja kaikki muutkin tunteet ovat luonnollisia tunteita ja niitä kuuluukin tuntea. Mutta että suuttuu noin älyttömän pienistä asioista niin täytyy olla elämä vaikeaa.

Mitä enemmän minulla on itsetuntemusta, sitä vähemmän tunnen suuttumusta. Tyyni tunne sisällä enkä pienistä säpsähdä. Kaikkea hyvää sinulle äkäpussi 💙