Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Prismassa käy ihan v*tun outoja ja rasittavia ihmisiä. Ihme vinkujia ja hiiva-aivoja
Kännyköitään räpeltävät ihmiset, jotka eivät huomaa mitään ympärillään, ja kävelevät kaikkia ja kaikkea päin.
Kirsikoiden yms kivi se pilaa koko makunautinnon
Vierailija kirjoitti:
-Bussissa matkustajat, jotka pitävät laukkuaan viereisellä penkillä
Tämä. Samoin ihmiset jotka täydessä metrossa jäävät istumaan käytäväpaikalle. Miksi?
Kun toivot että saisit kerrankin matkustaa julkisissa rauhassa, niin joku massateini tulee seisomaan juuri sille kohtaa, että paskainen kånken hinkkaantuu melkein naamaasi vasten.
Holttitomat pyöräilijät jotka meinaa ajaa päälle. Pitäs olla joku laki ettei pyörällä saa ajaa ellei sitä osaa edes ohjata kunnolla.
Minulla on ollut jo useamman kymmenen vuotta tämä vaikea masennus ja on varmasti tuhansia kertoja tullut mietittyä itsemurhaa.
Tuntuu hyvin oudolta lukea tämän ketjun kommentteja suihkuverhoista ja hyttysistä.
Minun pitäisi kai vastata otsikon kysymykseen, mutta mikään ei sekunneissa saa vitutuskäyrääni tappiin.
Asiat jotka eniten vituttaa, ovat tietenkin muut ihmiset. En ole vielä pohdinnoissani päässyt lopputulemaan, onko pahat ihmiset (sadistit ja psykopaatit) enemmän vituttavia kuin tyhmät ihmiset (uskovaiset, matalaälyiset ja lammaslaumat).
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka eivät käytä vilkkua. Erityisesti liikenneympyrästä poistuttaessa ja muissa vastaavissa tilanteissa, joissa jonkun k-pään vilkun käyttämättömyys aiheuttaa harmia ja turhia odottamisia ja pysähdyksiä muille. Ai stna että tuollasia tekis mieli pudottaa kunnolla pataan. Eli toisinsanoen itsekkäät kyr*päaivot v*tuttaa.
Ihan nätisti sinne ehtii sekaan, miksi jotain autoa pitää jäädä odottelemaan usein kun se vasta on ajamassa ympyrään. Sinne sekaan vaan. Vähän niinkuin vetoketjuperiaatteella ympyrä on tarkoitettukin toimimaan.
Se, että joku vain heittää vitsiä tai naureskelee, jos yrittää keskustella asiallisesti jostain oikeasti vakavasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo useamman kymmenen vuotta tämä vaikea masennus ja on varmasti tuhansia kertoja tullut mietittyä itsemurhaa.
Tuntuu hyvin oudolta lukea tämän ketjun kommentteja suihkuverhoista ja hyttysistä.
Minun pitäisi kai vastata otsikon kysymykseen, mutta mikään ei sekunneissa saa vitutuskäyrääni tappiin.
Asiat jotka eniten vituttaa, ovat tietenkin muut ihmiset. En ole vielä pohdinnoissani päässyt lopputulemaan, onko pahat ihmiset (sadistit ja psykopaatit) enemmän vituttavia kuin tyhmät ihmiset (uskovaiset, matalaälyiset ja lammaslaumat).
Olen myös syvämasentunut ja lisäksi sosiaalisten pelkojensa orja.
Suihkuverho liimaantumista vihaava.
Idiootit liikenteessä. Varsinkin ne jotka ei ymmärrä miten kiertoliittymään ajetaan ja miten sieltä poistutaan.
Kaikenlainen eläinten kaltoinkohtelu.
Kuulokkeiden johto kun takertuu joka paikkaan kiinni. Pitäisi hommata langattomat
Pyörän kellon kilkuttajat. Kävelen koiran kanssa ihan reunassa, koira pöpelikössä. Takaa tulevan pyöräilijän on sitten pakko kilistellä sitä kelloaan, vaikka en ole arvon pyöräilijän tiellä enkä minä eikä koirani aio siihen ponkaistakaan. Minulle tulee aina sellainen olo, että pyöräilijä haluaa minun väistävän lisää.
Uskontoa tuputtavat henkilöt jotka siis tulevat ihan kotiovellesi tuomaan lippuja ja lappuja ja kertomaan että jeesus on herra.. Ei ole minun asia tai minulta pois jos joku uskoo ja haluaa sitä, mutta joku raja siinä että toisten oville tullaan sitä tyrkyttämään!
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset jotka kävelevät leveästi ja hitaasti keskellä vilkasta katua, sitten mulkoilevat ja säikähtävät kun kävelet ohi.
Sinusta voi ehkä joskus tulla itsesäsi ihan samanlainen hidas säpsähtelijä.
Flat Earth -idiootit ja -trollit nettikeskusteluissa.
Painavan kauppakassin tai kassien kantaminen kävellen pitkiä matkoja.
ilmastovauhkoaminen. Etenkin kun pelottelu kohdistuu lapsiin.