Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisten kanssa aina edetä epäsuorasti?

Vierailija
27.11.2019 |

Vai voiko heidän kanssaan puhua suoraan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kysymyksenasettelu! Kaikki naisethan ovat ihan samanlaisia ihmisiä, joten kun saat täältä vauva-palstalta jonkin vastauksen, niin se on sitten yleispätevä tilanteessa kuin tilanteessa, ja jos se ei toimi, niin vastauksessahan ei sitten ollut mitään vikaa, vaan tähtien asennossa. Muista se.

Vierailija
2/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Itse olen erittäin suora ja arvostan suoraa asioiden esittämistä. Minulle jopa se että baarissa tulee kysymään suoraan että haluaisinko panna sinä iltana, on ok, ja voin vastata siihen myöntävästi jos itsekin olen yhden yön seksiä hakemassa ja mies siinä mielessä kiinnostava. Mutta tiedän kyllä naisia, jotka tykkää epäsuoremmista lähestymisistä monessa asiassa, ja jopa sellaisia jotka leikkiii vähän vaikeasti tavoitettavaa ja miehen täytyy sinnikkäästi mutta kohteliaasti piirittää saadakseen naisen. Ei ole kyllä varmasti helppoa miehillä, kun jotkut odottaa että piiritetään ja toiset kuten minä taas ärsyyntyy ihan suunnattomasti siitä jos ei uskota kerrasta että jos sanon ei niin se tarkoittaa EI eikä se muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität pyytää naisia johonkin teatteriproduktioon?

Vierailija
4/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessasi lopputulos on joka tapauksessa sama.

Vierailija
5/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi jos olet suora ihminen, siinähän näkee kuinka ottaa suoruuden vastaan ja kuinka synkkaa.

Vierailija
6/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan asiasta ja siitä, kuinka hyvin toisenne tunnette. Jos sinulla on yhtään maalaisjärkeä, sitä suosittelen käyttämään.

Vierailija
7/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä kysymyksenasettelu! Kaikki naisethan ovat ihan samanlaisia ihmisiä, joten kun saat täältä vauva-palstalta jonkin vastauksen, niin se on sitten yleispätevä tilanteessa kuin tilanteessa, ja jos se ei toimi, niin vastauksessahan ei sitten ollut mitään vikaa, vaan tähtien asennossa. Muista se.

Kiitos. Yritän muistaa.

-Ap

Vierailija
8/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: onko mies ihminen? Miten toimit miehen kanssa?

Vinkki: nainenkin on ihminen, mutta sitä väkeä, jota miehet ahdistelevat, raizkaavat ja tappavat.

Vierailija
9/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mua ainakin ärsyttää ihan suunnattomasti, jos mies ei pääse asiaan vaan kiertää, kaartaa ja vihjailee tai luulee. Sano suoraan mitä oot vailla tai mene pois.

Vierailija
10/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mua ainakin ärsyttää ihan suunnattomasti, jos mies ei pääse asiaan vaan kiertää, kaartaa ja vihjailee tai luulee. Sano suoraan mitä oot vailla tai mene pois.

Ja sano myös rehellisesti se mitä oot vailla äläkä valehtele.

Vierailija
11/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kysymyksestä. "Mennäänkö joskus kahville" on ihan hyvä sanoa suoraan ja kieretelmättä. Mutta "pannaanko?" ei ehkä uppoa suorana kysymyksenä kauhean moneen naiseen vaikka poikkeuksiakin toki löytyy.

Vierailija
12/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa ei puhe auta. Pitää olla suoraviivainen ja fyysinen. Kättä alaselälle ja välillä testaat miten reagoi kun lasket sen pepulle ja taputtelet vähän. 

Vierailija
13/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nämä jotka vaikka tinderissä kovaan ääneen vannovat että seksiseuraa ei sitten olla etsimässä, ja kun mies uskoo sen kerrasta, niin vetävätkin raivarit ja haukkuvat homoksi? Eli olivatko vaiko eivät olleet etsimässä seksiseuraa? :O

Vierailija
14/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa ei puhe auta. Pitää olla suoraviivainen ja fyysinen. Kättä alaselälle ja välillä testaat miten reagoi kun lasket sen pepulle ja taputtelet vähän. 

Niin, ja se piti vielä sanoa, että jos tuomioita tulee, niin ei kun niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä!

Vierailija
15/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja se piti vielä sanoa, että jos tuomioita tulee, niin ei kun niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä!

Pitää olla tarpeeksi itsevarma. Vähän kuin karatessa kun lyödään tiiliä halki. Sinun pitää uskoa siihen, että saat sen halkaistua ja lyödä täysillä. Sama naisen kanssa. Kun hän antautuu ei tarvitse huolehtia mistään MeToosta.

Vierailija
16/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssani ainakin pitää :D

Vierailija
17/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä, harvassa on naiset jotka tykkäävät suorasta puheesta kuten "pannaanko".

Vierailija
18/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nämä jotka vaikka tinderissä kovaan ääneen vannovat että seksiseuraa ei sitten olla etsimässä, ja kun mies uskoo sen kerrasta, niin vetävätkin raivarit ja haukkuvat homoksi? Eli olivatko vaiko eivät olleet etsimässä seksiseuraa? :O

Uskooko joku mies muka kerrasta? Kyllähän silti testailemaan on päästävä.

Vierailija
19/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista on epäsuoria. 

Vierailija
20/21 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt ymmärtänyt tämän hiukan väärin. Se että nainen ei "hae seksiseuraa" ei tarkoita ettei nainen voisi haluta seksiä. Hän ei vain halua VAIN  seksiä vaan myös ihan oikean suhteen sen lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän