Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
4121/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ehdottaa naiselle syntyvän lapsen isyyden selvittämistä, niin nainen voi ehdottaa miehelle, että hän avaa tilin elatusmaksuja varten vuokravakuuden varaan. Näin nainen saisi varmuuden, että mahdollisen eron tullen mies ei luista elatusmaksujen maksamisesta. Tietenkin nainen luottaa mieheen, tuo on vain varmuuden vuoksi eikä siitä pidä hermostua. Joillain miehillä on kun tapana jättää elatusmaksut maksamatta ja kun rahat on tilillä, niin ei pääse käymään.

Vierailija
4122/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jätkänä (20v) aion itekki vaatia muijilta isyystestiä ku lapsia alkaa tulla. Että fiksu mies sulla!!

No, mutta tiedätkö itse kuka isäsi on? Nyt heti ehdottamaan isällesi isyystestiä, ettei vaan vahingossaole elättänyt sinua, vaikka taidatkin olla jonkun toisen lapsi!

Äitisikin varmasti ilahtuu! Kyllä hän on todennäköisesti kuitenkin pettänyt isääsi...

Ja isovanhemmat, oi oi, sielläkin mummo on vieraissa heilunut. Ja serkut, kenen lapsia ovatkaan?

Mummovainaan sisaruksia kun katsoo ja miettii, niin syytä on kyllä epäillä, onhan se hämmästyttävää miten osalla voi olla punainen tukka ja siniset silmät, osalla taasen ruskea kiharainen tukka ja ruskeat silmät.

Legendan mukaan siellä maalla on joskus käynyt suoralahkeisten karavaani, ilmeisesti kaupustelemassa jotain isomummo-vainaalle.

DNA-testein totuus selviäisi.

Paitsi että jos ymmärtää edes perusteet geenien periytymisestä, ja tietäisi suvun ulkonäköjä edes pari sukupolvea tuosta taaksepäin, niin siinä ei olisi välttämättä yhtään mitään ihmeteltävää. Legendat taas useimmiten syntyy ihan satuiluna ja juoruista.

Niin, eihän siinä mitään ihmeteltävää ole jos ennestään vaaleaan sukuun syntyykin jossain välissä pari tummempaa.

Niin. Ennestään vaaleaan sukuun. Suvussa on ollut kaikki vaaleita, todistetusti, vaikkapa noista sisaruksista 6 sukupolvea taaksepäin? :) Ihan kaikki. Ei yhtä ainutta tummempaa henkilöä ole ollut naimakauppojen kautta? Tämä tiedetään tuolta ajanjaksolta, jolta ei ole juurikaan valokuvia, eikä mitään muutakaan dataa? Kun kerran kyse on mummosta ja isomummosta. Yeah, right! Kuulostaa uskottavalta.

Kuten sanottiin, että jos yhtään ymmärtää geenien periytymistä, niin tuossa ei välttämättä ole mitään ihmeellistä. Etenkin silmien ja hiusten väriin liittyvät geenit kulkevat yllätävän pitkiä aikoja niin, että voivat pullahtaa yllättäenkin esiin. Ja muutenkin toi "legenda" ontuu pahasti. Jos osalla, siis useammalla, on toiset piirteet, ja useammalla sitten eri piirteet, niin legendassa esiintyvän karavaanin olisi pitänyt vierailla paikkakunnalla useita kertoja, riippuen lapsien määristä, ja ikäeroista. Tai sitten viettää paikkakunnalla aikaa vuoden, tai useampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin tehdä testin ja ottaisin eron.

Vaikka koville se ottaisi.

En voisi elää enää ihmisen kanssa, joka epäilisi minua näin suuressa asiassa.

Sen jälkeen saisi ihan itse miettiä, miksi epäili minua pettämisestä. Koska sitähän hän olisi tapauksessa todellakin tehnyt.

Olemme naimisissa ja se liitto perustuu meillä minusta luottamukseen olla yhdessä eikä muiden kanssa.

Jos on syytä epävarmuuteen, silloin on aika lähteä suhteesta.

En ikinä pettäisi. Ja olen miehellenikin sanonut, että jos pettäisi niin sitten vaan kättä pystyyn ja erotaan. Että toista pitää sen verran kunnioittaa, ettei ainakaan salaa asiaa.

No mahtaisiko olla kiinnostusta miehelläkään teettää testiä jos et ole mikään baareissa ravaaja?  Enkä näin naisena osaa asettua miehen asemaan, voisiko testi olla myös todella konkreettinen todiste siitä että on isä ja tämä on samaa verta. Itselläni ultrakuva konkretisoi äitiyteni, isä tajusi vasta kun lapsi oli hänen sylissään synnärillä. Testillä voi olla ihan viatonkin tarkoitus. Älkää sortako miehiä.

Ei, testillä ei ole ikinä viaton tarkoitus. Käy itse kysymässä mieheltäsi, suostuuko hän isyystestiin, dettä saadaan varmuus onko hän lapsesi isä.

Hei. Jos mies kenellä ei ole lapsia entuudestaan, arvelee ääneen haluavansa isyystestin varmuuden vuoksi, voisi olla parilla hyvinkin keskustelun paikka. Miehethän eivät tunnetusti ole verbaalisesti järin taitavia, joten kysehän on ihan vain miehen avautumisesta asiasta. Akat on heti hirttämässä munista. Ihan kuin miehet eivät töksäyttelisi välillä mitä sattuu, tarkoittamatta sillä mitään kovin järisyttävää. Terveisin vanhempi elämää nähnyt nainen. Nykyään aivan kamalaa, tuomitaan miehet ja isovanhemmat, väärää termiä käyttävät. Järkyttävää.

Onko sinun lasten osalta testattu, kuka heidän isänsä on?

No kuule ei ole kun oli tiedossa kummallakin. Asiasta ei keskusteltu edes, olen näet kotona viihtyvää sorttia, introvertti ja mieheni on paras kaverini. Toki työssä käyvä, en vedätä miestäni.

Entä onko sinun lasten osalta testattu kuka heidän isänsä on? Miten paljon vietät aikaasi kodin ulkopuolella työn lisäksi? Viikonloput kaveriporukassa, harrastukset ja muu aktiviteetti kodin ulkopuolella?

Eli ainoastaan kotona viihtyvien introverttien naisten lapsia ei tarvitse testata. Kaikkien ekstroverttien naisten, joilla on ystäviä, harrastuksia ja jotka kehtaavat vielä käydä töissäkin kodin ulkopuolella, heidän lapsensa tulee testata? Voi hyvää päivää tätä ketjua... :D :D :D

No missäs lukee tuollaista sontaa, onko sulla ahtaat aivot? Voi hyvää päivää näitä lapsellisia nuoria naisia jotka vetävät äärestä toiseen. Vauvapalsta on varsinainen typerysten kaatopaikka. Onneksi minun tyttäreni ymmärtävät puhetta päinvastoin kuin nämä pahantahtoiset palstapirut.

No tuossa lainatussa viestissähän se lukee ihan selvästi, ota silmä käteen ja katso!

"No kuule ei ole kun oli tiedossa kummallakin. Asiasta ei keskusteltu edes, olen näet kotona viihtyvää sorttia, introvertti ja mieheni on paras kaverini. Toki työssä käyvä, en vedätä miestäni."

Että kellä ne ahtaat aivot oli?

No kenellä??? Ilmeisesti sillä joka tekee mitä huvittaa, koska huvittaa, koska on nainen, ja lähtökohtaisesti vihaa miestään.

Kuka pöljäke alkaa tekemään lapsia miehen kanssa, jota vihaa? Kyllä nyt on taas psykoosit tulilla siellä.

Ilmeisesti aika monia noin niinku yleisesti miehiä vihaava nainen tekee lapsia, vihaamansa sukupuolen edustajan avustuksella tokikin, koska eihän se niiden muiden sukupuolien kanssa onnistu.

Naisten ei tarvitse ottaa koko miestä, jos hän haluaa lapsen, muutama siittiö riittää.

Ei semmosta tee kuin nimenomaan miehiä vihaavat naiset peniskateuksissaan.

Vierailija
4124/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jätkänä (20v) aion itekki vaatia muijilta isyystestiä ku lapsia alkaa tulla. Että fiksu mies sulla!!

No, mutta tiedätkö itse kuka isäsi on? Nyt heti ehdottamaan isällesi isyystestiä, ettei vaan vahingossaole elättänyt sinua, vaikka taidatkin olla jonkun toisen lapsi!

Äitisikin varmasti ilahtuu! Kyllä hän on todennäköisesti kuitenkin pettänyt isääsi...

Ja isovanhemmat, oi oi, sielläkin mummo on vieraissa heilunut. Ja serkut, kenen lapsia ovatkaan?

Mummovainaan sisaruksia kun katsoo ja miettii, niin syytä on kyllä epäillä, onhan se hämmästyttävää miten osalla voi olla punainen tukka ja siniset silmät, osalla taasen ruskea kiharainen tukka ja ruskeat silmät.

Legendan mukaan siellä maalla on joskus käynyt suoralahkeisten karavaani, ilmeisesti kaupustelemassa jotain isomummo-vainaalle.

Paitsi että jos ymmärtää edes perusteet geenien periytymisestä, ja tietäisi suvun ulkonäköjä edes pari sukupolvea tuosta taaksepäin, niin siinä ei olisi välttämättä yhtään mitään ihmeteltävää. Legendat taas useimmiten syntyy ihan satuiluna ja juoruista.

Niin, eihän siinä mitään ihmeteltävää ole jos ennestään vaaleaan sukuun syntyykin jossain välissä pari tummempaa.

Niin. Ennestään vaaleaan sukuun. Suvussa on ollut kaikki vaaleita, todistetusti, vaikkapa noista sisaruksista 6 sukupolvea taaksepäin? :) Ihan kaikki. Ei yhtä ainutta tummempaa henkilöä ole ollut naimakauppojen kautta? Tämä tiedetään tuolta ajanjaksolta, jolta ei ole juurikaan valokuvia, eikä mitään muutakaan dataa? Kun kerran kyse on mummosta ja isomummosta. Yeah, right! Kuulostaa uskottavalta.

Kuten sanottiin, että jos yhtään ymmärtää geenien periytymistä, niin tuossa ei välttämättä ole mitään ihmeellistä. Etenkin silmien ja hiusten väriin liittyvät geenit kulkevat yllätävän pitkiä aikoja niin, että voivat pullahtaa yllättäenkin esiin. Ja muutenkin toi "legenda" ontuu pahasti. Jos osalla, siis useammalla, on toiset piirteet, ja useammalla sitten eri piirteet, niin legendassa esiintyvän karavaanin olisi pitänyt vierailla paikkakunnalla useita kertoja, riippuen lapsien määristä, ja ikäeroista. Tai sitten viettää paikkakunnalla aikaa vuoden, tai useampia.

Niin ne maalitolpat siirtyy, näppärästi noin.

On toki täysin mahdoton ajatus, että vuosien varrella jossain maalaispitäjässä olisi nähty suoralahkeisten karavaaneja kuin kerran, sen ensimmäisen ja viimeisen.

Vierailija
4125/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen saisi ihan itse miettiä, miksi epäili minua pettämisestä. Koska sitähän hän olisi tapauksessa todellakin tehnyt.

Olemme naimisissa ja se liitto perustuu meillä minusta luottamukseen olla yhdessä eikä muiden kanssa.

En ikinä pettäisi. Ja olen miehellenikin sanonut, että jos pettäisi niin sitten vaan kättä pystyyn ja erotaan. Että toista pitää sen verran kunnioittaa, ettei ainakaan salaa asiaa.

No mahtaisiko olla kiinnostusta miehelläkään teettää testiä jos et ole mikään baareissa ravaaja?  Enkä näin naisena osaa asettua miehen asemaan, voisiko testi olla myös todella konkreettinen todiste siitä että on isä ja tämä on samaa verta. Itselläni ultrakuva konkretisoi äitiyteni, isä tajusi vasta kun lapsi oli hänen sylissään synnärillä. Testillä voi olla ihan viatonkin tarkoitus. Älkää sortako miehiä.

Ei, testillä ei ole ikinä viaton tarkoitus. Käy itse kysymässä mieheltäsi, suostuuko hän isyystestiin, dettä saadaan varmuus onko hän lapsesi isä.

Hei. Jos mies kenellä ei ole lapsia entuudestaan, arvelee ääneen haluavansa isyystestin varmuuden vuoksi, voisi olla parilla hyvinkin keskustelun paikka. Miehethän eivät tunnetusti ole verbaalisesti järin taitavia, joten kysehän on ihan vain miehen avautumisesta asiasta. Akat on heti hirttämässä munista. Ihan kuin miehet eivät töksäyttelisi välillä mitä sattuu, tarkoittamatta sillä mitään kovin järisyttävää. Terveisin vanhempi elämää nähnyt nainen. Nykyään aivan kamalaa, tuomitaan miehet ja isovanhemmat, väärää termiä käyttävät. Järkyttävää.

No kuule ei ole kun oli tiedossa kummallakin. Asiasta ei keskusteltu edes, olen näet kotona viihtyvää sorttia, introvertti ja mieheni on paras kaverini. Toki työssä käyvä, en vedätä miestäni.

Entä onko sinun lasten osalta testattu kuka heidän isänsä on? Miten paljon vietät aikaasi kodin ulkopuolella työn lisäksi? Viikonloput kaveriporukassa, harrastukset ja muu aktiviteetti kodin ulkopuolella?

Eli ainoastaan kotona viihtyvien introverttien naisten lapsia ei tarvitse testata. Kaikkien ekstroverttien naisten, joilla on ystäviä, harrastuksia ja jotka kehtaavat vielä käydä töissäkin kodin ulkopuolella, heidän lapsensa tulee testata? Voi hyvää päivää tätä ketjua... :D :D :D

No missäs lukee tuollaista sontaa, onko sulla ahtaat aivot? Voi hyvää päivää näitä lapsellisia nuoria naisia jotka vetävät äärestä toiseen. Vauvapalsta on varsinainen typerysten kaatopaikka. Onneksi minun tyttäreni ymmärtävät puhetta päinvastoin kuin nämä pahantahtoiset palstapirut.

No tuossa lainatussa viestissähän se lukee ihan selvästi, ota silmä käteen ja katso!

"No kuule ei ole kun oli tiedossa kummallakin. Asiasta ei keskusteltu edes, olen näet kotona viihtyvää sorttia, introvertti ja mieheni on paras kaverini. Toki työssä käyvä, en vedätä miestäni."

No kenellä??? Ilmeisesti sillä joka tekee mitä huvittaa, koska huvittaa, koska on nainen, ja lähtökohtaisesti vihaa miestään.

Kuka pöljäke alkaa tekemään lapsia miehen kanssa, jota vihaa? Kyllä nyt on taas psykoosit tulilla siellä.

Ilmeisesti aika monia noin niinku yleisesti miehiä vihaava nainen tekee lapsia, vihaamansa sukupuolen edustajan avustuksella tokikin, koska eihän se niiden muiden sukupuolien kanssa onnistu.

Naisten ei tarvitse ottaa koko miestä, jos hän haluaa lapsen, muutama siittiö riittää.

Sitä lerpuketta nyt ei kyllä kukaan nainen kadehdi.

Vierailija
4126/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa naiselle syntyvän lapsen isyyden selvittämistä, niin nainen voi ehdottaa miehelle, että hän avaa tilin elatusmaksuja varten vuokravakuuden varaan. Näin nainen saisi varmuuden, että mahdollisen eron tullen mies ei luista elatusmaksujen maksamisesta. Tietenkin nainen luottaa mieheen, tuo on vain varmuuden vuoksi eikä siitä pidä hermostua. Joillain miehillä on kun tapana jättää elatusmaksut maksamatta ja kun rahat on tilillä, niin ei pääse käymään.

Niin, noinkin voi tosiaan nainen nykyisten lakien puitteissa miestä kiristää olemaan teettämättä isyystestiä.

Vierailija
4127/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa poljetaan miesten oikeuksia niin rankasti, että siellä isyystestien teettäminen on laitonta.

Jos me miehet emme puolusta sukupuolemme oikeuksia, ei sitä kukaan muukaan tee vaan päinvastoin, toi ranskan meininki on siitä hyvä esimerkki.

Vierailija
4128/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, noinkin voi tosiaan nainen nykyisten lakien puitteissa miestä kiristää olemaan teettämättä isyystestiä.

Eihän se ole kiristämistä. Rahathan on miehen käytössä sitten, kun lapsista ei tarvitse maksaa elatusmaksuja, jos vanhemmat eivät ole eronneet aiemmin. Kai ymmärrät, että kyseessä ei ole mitään henkilökohtaista omaa puolisoa vastaan vaan se on varmuuden vuoksi. Osa miehistä ei maksa elatusmaksuja, mutta eihän nainen epäile oman puolison tekevän niin.

Vierailija
4129/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä tooosi kiva raskausaika noin epäluuloisen miehen kanssa. Ne on pitkät 9 kuukautta olla yksin. Jos joku onnittelee raskaudesta, niin mies sanoo, että enpä vielä tiedä, onko tuo minun. Kun mieheltä kysytään, aikooko hän mennä mukaan synnytykseen, mies sanoo, että tuskin, kun ei tiedä onko tuo minun. Kun vaimo miettii lapselle nimeä tai hankintoja, mies sanoo, että katsotaan noita sitten, kun selviää, onko tuo minun. Kun vaimo voi huonosti ja tarvitsee apua, mies sanoo, että itsepä tuohon tilaan hankkiuduit, pyydä tuon isältä apua. Onhan siinä naisella aikaa miettiä, josko sittenkin eläisi lapsen kanssa kaksin. Minusta kuulostaa paremmalta ratkaisulta.

Mulla on vielä parempi tarina, sillä tvistillä, että mies vaati Alatie synnytystä jossa ehdottomasti vaati olla mukana, koska hänestä olisi ollut hauskaa nähdä ja kokea se. Ei siinä vaiheessa vielä uskonut että lapsi on omansa. No, tuo toive ei valitettavasti toteutunut. Kätilö terveyskeskuksessa oikeasti yritti suostutella minua ajatukseen mukaan

:)

Vierailija
4130/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo järkevämpää kuin perustaa perhe miehen kanssa, joka jo alusta asti epäilee vaimon pettävän häntä. Ilman luottamusta ei kannata parisuhteeseen alkaa.

Vierailija
4131/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne maalitolpat siirtyy, näppärästi noin.

On toki täysin mahdoton ajatus, että vuosien varrella jossain maalaispitäjässä olisi nähty suoralahkeisten karavaaneja kuin kerran, sen ensimmäisen ja viimeisen.

No näköjään siirtyy. :D Sulla nimimittäin.

Sanoinko, että mahdoton ajatus? En kai nyt sentään. Toki toi on mahdollista. Onko se sitten kovin todennäköistä? Että isoisoisä ei olisi ekan kerran jälkeen tuumannut asiasta mitään? Kun kerran koko suku nyt sitten todistetusti on täysin vaaleita, useita sukupolvia taaksepäin? Hän on vain kiltisti katsellut, että hupsis, aina kun karavaani käy, meille syntyy tummempi lapsi. Etenkin kun siihen aikaan syrjähyppyihin suhtauduttiin hieman karummin kun nykyään. Hän on vain hölmönä hymyillyt, kun koko kylä juoruaa asiasta? Onko sulle täysin mahdoton ajatus, että toi legenda ei olisikaan totta? Vai onko oikeassa oleminen niin tärkeää? Legendat kun usein just niitä. Legendoja. Mutta voihan se olla, että legenda on totta. Todennäköistä se ei kuitenkaan ole. Yksi erisävyinen lapsi olisi vielä enemmän uskottava. 

Vierailija
4132/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsen isä olisi vaatinut isyystestiä, niin olisi suuttunut todella paljon. En siksi, että olisin pettänyt vaan siksi, että mies kuvittelisi mun pettäneen samaan aikaan kun hänen kanssaan yritämme lasta. Todella suuri epäluottamuslause parisuhteessa koska pettämisestähän tuossa epäillään kun tuollaista aletaan vaatia. En todellakaan pettänyt lapseni isää ja lapsi on 100% varmuudella sen jonka nimi on papereissa. Ei ole mitään muita mahdollisuuksia. Lapsen isästä ei kyllä voinut erehtyä kun hänet ensimmäisen kerran näki, niin isänsä näköä. Nyt aikuisena on kyllä minunkin piirteitä, mutta edelleen näkyy hyvin tunnistettavia piirteitä isästään.

Lapseni isästä olen jo eronnut, mutta jos nykyisen miehen kanssa saisin lapsen niin kyllä tämäkin lapsi olisi sen miehen jonka nimi papereihin tulisi. Mä en petä puolisoani.

En myöskään kannata sitä, että jokainen lapsi testataan automaattisesti. Se olisi vain osoitus siitä, että jokaista naista pidetään pettävänä ja valehtelevana lorttona. Pienen lorttovähemmistön takia ei pidä rangaista kaikkia muitakin. Jos ollaan oltu vuosia yhdessä, niin todella törkeää epäillä puolison pettäneen ja valehtevan lapsen isästä. Eri asia jos kuukauden parin seurustelun jälkeen tulee raskaaksi, niin siinä tapauksessa on hyvä vahvistaa asia testillä.

Vierailija
4133/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen tehdä. Voihan myös olla, että äiti loukkaantuu tästä epäluottamuksen osoituksesta sen verran, että jää niin iso möykky hampaankoloon, ettei se lähde kuin pois lähtemällä. Mieshän kyllä maksaa ruokot oli exä tai nyxä. Tai voihan sitä hankkia uuden paremman miehenkin, joka on sitten tosiasiallinen isä tälle lapselle.

Vierailija
4134/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet: jos kerran isyystestistä tulee tällainen haloo, parempi teettää testi lapsen äidiltä salassa, eikä ikinä paljastaa tehneensä sitä. Paitsi jos ei ole lapsen isä. Salassa sitten jos ei sovinnolla.

Nyt palstamammat hävittämään kaikki mahdollinen mistä saattaisi saada vauvan dnan vai miten aiotte varautua asiaan?

Ei miehet osaa pitää tuollaista asiaa salassa. Jossain vaiheessa he möläyttää tuon ääneen, joko humalassa tai riidellessä, viimeistään silloin, jos ero on tulossa. Ero tulee tuolloin joka tapauksessa, sillä luottamusta ei tuossa parisuhteessa ole ollutkaan. Onhan se kiva kuulla, että koko parisuhde on perustunut valheelle.

Höpsistä. Mulla on ihana vaimo, mutta tämäntyyppisissä asioissa hän on kovin herkkä. Niinpä teetin isyystestit häneltä salaa molemmista lapsistamme, 15 ja 12 vuotta sitten. Ei ole kertaakaan ollut lähelläkään, että kertoisin asiasta. Itse asiassa en ollut edes ajatellut koko asiaa vuosikausiin, ennen kuin sattumalta törmäsin tähän ketjuun. Voitko vielä selittää tarkemmin millä lailla meidän avioliittomme perustuu valheelle? Mikä se valhe tässä tapauksessa on?

Vierailija
4135/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvisikö isä, on ketju vuodelta 2019 joten oletuksena lapsi on syntynyt jo?

Vierailija
4136/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä sinun tyttäriesi lapset, onko heidän osaltaan selvitetty isyys? Vävyt ilmeisesti halusivat testit ja sinä sanoit, että onpa hyvä idea.

Hei, mene töihin.

Vastaa nyt ihan kiltisti, kun kerran liputat isyystestausten puolesta. Vai eikö enää olekaan niin kivaa, kun itseä tai omia tyttäriä epäillään vieraissa käymisestä?

Hitto näitä horisijoita. Tietenkin isyystesti jos sellaista puolisot epäilee, ei se ole mikään ongelma. Paitsi tietenkin sellaisille jotka vihaavat miestään.

Vierailija
4137/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun testi on automaatio ja molempien vanhempien kohdalla heidän halutessaan täysin yksityisesti hoidettava asia, voi mies valehdella kiristävälle naiselle että ei halua kuulla tulosta, mutta sanoa henkilökunnalle että ilmoittaa tuloksen miehelle kuitenkin, vaikkapa tekstiviestin muodossa tai suullisesti ilman ulkopuolisten läsnäoloa.

Tästä mies sitten palaa epäluotettavan, uhkailevan ja kiristävän naisen tykö jatkamaan "perhe-elämän" teatteria, kunnes jälleen keksii epäillä naista jostain, vaikkapa seuraavan lapsen isyyden pimittämisestä, ja taas testaillaan ja salaa tekstaillaan. Ja nainen on tarinan hysteerinen, uhriutuva peto, jos tällaisen perheidyllin julkeaa "rikkoa", koska onhan se nyt lapsen etu kasvaa kodissa, jossa äiti on isin suurin vihollinen.

Onneksi näin sekopäisiin kuvioihin harvoin todellisessa elämässä törmää.

Vierailija
4138/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, testillä ei ole ikinä viaton tarkoitus. Käy itse kysymässä mieheltäsi, suostuuko hän isyystestiin, dettä saadaan varmuus onko hän lapsesi isä.[/quote]

Hei. Jos mies kenellä ei ole lapsia entuudestaan, arvelee ääneen haluavansa isyystestin varmuuden vuoksi, voisi olla parilla hyvinkin keskustelun paikka. Miehethän eivät tunnetusti ole verbaalisesti järin taitavia, joten kysehän on ihan vain miehen avautumisesta asiasta. Akat on heti hirttämässä munista. Ihan kuin miehet eivät töksäyttelisi välillä mitä sattuu, tarkoittamatta sillä mitään kovin järisyttävää. Terveisin vanhempi elämää nähnyt nainen. Nykyään aivan kamalaa, tuomitaan miehet ja isovanhemmat, väärää termiä käyttävät. Järkyttävää.[/quote]

Onko sinun lasten osalta testattu, kuka heidän isänsä on?[/quote]

Entä onko sinun lasten osalta testattu kuka heidän isänsä on? Miten paljon vietät aikaasi kodin ulkopuolella työn lisäksi? Viikonloput kaveriporukassa, harrastukset ja muu aktiviteetti kodin ulkopuolella?[/quote]

Eli ainoastaan kotona viihtyvien introverttien naisten lapsia ei tarvitse testata. Kaikkien ekstroverttien naisten, joilla on ystäviä, harrastuksia ja jotka kehtaavat vielä käydä töissäkin kodin ulkopuolella, heidän lapsensa tulee testata? Voi hyvää päivää tätä ketjua... :D :D :D[/quote]

No missäs lukee tuollaista sontaa, onko sulla ahtaat aivot? Voi hyvää päivää näitä lapsellisia nuoria naisia jotka vetävät äärestä toiseen. Vauvapalsta on varsinainen typerysten kaatopaikka. Onneksi minun tyttäreni ymmärtävät puhetta päinvastoin kuin nämä pahantahtoiset palstapirut.[/quote]

Onko sinun lasten osalta testattu, kuka heidän isänsä on?[/quote]

Että kellä ne ahtaat aivot oli?[/quote]

No kenellä??? Ilmeisesti sillä joka tekee mitä huvittaa, koska huvittaa, koska on nainen, ja lähtökohtaisesti vihaa miestään.[/quote]

Kuka pöljäke alkaa tekemään lapsia miehen kanssa, jota vihaa? Kyllä nyt on taas psykoosit tulilla siellä.[/quote]

Ilmeisesti aika monia noin niinku yleisesti miehiä vihaava nainen tekee lapsia, vihaamansa sukupuolen edustajan avustuksella tokikin, koska eihän se niiden muiden sukupuolien kanssa onnistu.[/quote]

Naisten ei tarvitse ottaa koko miestä, jos hän haluaa lapsen, muutama siittiö riittää.[/quote]

Ei semmosta tee kuin nimenomaan miehiä vihaavat naiset peniskateuksissaan.[/quote]

Tuo järkevämpää kuin perustaa perhe miehen kanssa, joka jo alusta asti epäilee vaimon pettävän häntä. Ilman luottamusta ei kannata parisuhteeseen alkaa.[/quote]

Hei, onko tullut mieleesi sellainen ajatus, että alussa kaikki on hyvin, sitten tekee mieli vierasta miestä tai naista? Näin pikkujouluaikaan varsinkin sattuu ja tapahtuu, ja iloluontoisemmat (yleensä ekstrovertit) saattavat sählätä ihan kunnolla.

Vierailija
4139/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, onko tullut mieleesi sellainen ajatus, että alussa kaikki on hyvin, sitten tekee mieli vierasta miestä tai naista? Näin pikkujouluaikaan varsinkin sattuu ja tapahtuu, ja iloluontoisemmat (yleensä ekstrovertit) saattavat sählätä ihan kunnolla."

Hei vaan itsellesi. Onko sinulla aavistustakaan, miten parit yleensä toimivat, kun he alkavat suunnitella lapsen hankkimista?  Jos on, niin kerro ihan omin sanoin, miten se esimerkiksi teillä meni. Vai oliko raskaus yllätys kummallekin ja alkoi ehkäisyn petettyä?

Vierailija
4140/7876 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyy pariskunnilla rauha maassa paremmin kun asian hoitaa valtio automaattisesti ilman erillistä pyyntöä.

Rauha on terveissä suhteissa muutenkin ja mennyttä ajat sitten suhteessa, jossa epäilee kumppaninsa valehtelevan isyydestä.

Ei siihen tarvii suhtautua mitenkään lähtökohtaisesti epäilynä väärinteosta, aivan kuten poliisikaan ei niin tee kun pitää puhallutuksia liikenteessä.

Sitä se on, molemmissa tapauksissa.

Minkä sille voi, että molemmissa tapauksissa on perustellut syyt seuloa väärintekijät joukosta.

Ei ole perusteltua epäillä jokaisen naisen valehtelevan isyydestä. Jos joku ei voi asiassa omaan kumppaniinsa luottaa, sitten teetättää testin.

Niin, tai jopa ei tee lapsia ihmisen kanssa johon ei voi luottaa :D

No niin, se se olisikin järkevin vaihtoehto, mutta ketjun miehille näköjään mahdotonta. Jostain syystä siitä epäluotettavasta naisesta ei vain millään voi luopua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi