Sainko pakit?
Lähestyin viestillä erästä ihanaa miestä työpaikallani joku aika sitten, hänkin oli selvästi kiinnostunut. Kasvotusten kysyin eräänä päivänä, ehtisikö lähteä viikonloppuna kahville. Ei ehtinyt, kertoi miksei, mutta ei liioin ehdottanut toista päivää. Kysyin että tavataanko joskus muulloin. Hänellä on arkisin ja viikonloppuisin paljon ohjelmaa. Vastasi vaan että katsotaan vähän tilanteen mukaan (vetosi täyteen kalenteriinsa). Totesin vaan että palataan asiaan ja hän vastasi samoin. Samana iltana laitoin hänelle muusta asiasta viestiä mutta ei ole vastannut. Voinko vielä pyytää kahville vai sainko hienovaraiset pakit?
Kommentit (30)
Sait kohteliaat pakit. Uutta matoa koukkuun vaan :)
Sait aika epäselvät pakit, mutta tulkittavissa pakeiksi on kuitenkin.
Anna varatun miehen olla. Sitä ei kiinnosta.
Siis varatulle miehelle tyrkytät itseäsi? Anna olla, lehmä.
Sä oot niinku mun yks kaveri 🤪 kohteliaitten pakkien jälkeen painaa päälle edelleen niin kauan kunnes tulee ne ei-niin-kohteliaat ja rautalangasta väännetyt ”jätä mut nyt rauhaan!!!11” -pakit.
Perustaa sinnikkyytensä siihen että kerran on saanut m u l k k u a ihastukseltaan vaikka se mies ei halunnut lähteä aluksi treffeille 🙈 kun sanoin että ehkä se nyt ei ollut siltikään vaan näki tilaisuutensa tulleen niin mä olin kuulemma vain kateellinen.
Eivät päätyneet yhteen kuitenkaan, mies lakkasi vastaamasta kaverin yhteydenottoihin.
En pitäisi noita minään pakkeina. Uskoisin että vielä kannattaa olla aktiivinen, onhan mies kuitenkin ihana. Älä usko näitä kateellisia pahanilmanlintuja jotka koittavat väittää että tyrkyttäisit. Miehet tykkää aloitteellisista ja peräänantamattomista naisista.
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi noita minään pakkeina. Uskoisin että vielä kannattaa olla aktiivinen, onhan mies kuitenkin ihana. Älä usko näitä kateellisia pahanilmanlintuja jotka koittavat väittää että tyrkyttäisit. Miehet tykkää aloitteellisista ja peräänantamattomista naisista.
Totta hemmetissä noi ON pakit ja kannattaa suosiolla luovuttaa. Toimisitko itse kuten tuo mies jos olisit kiinnostunut? Tuskin. Kyllä mies osaisi itse olla aktiivinen jos olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Älä pyydä kahville tai edes viestittele, vaan odota miehen siirtoa.
Miehet ahdistuu jos niitä jahdataan.
Naisilla on hassuja selityksi, kun ei voida millään hyväksyä että joku ei kiinnostuisi minusta, kun olen niin täydellisen ihana :D
Jos miestä kiinnostaa, hän ei ahdistu vaan ilahtuu jahtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ollaan tosi kateellisia kun joku reppana jahtaa varattua jolta sai jo pakit. Olisinpä itsekin noin epätoivoinen!
Siinäpä syy miksi sitä ei kiinnosta. Jätä rauhaan.