Kissa käveli näppiksen poikki ja ruudussa häivähti teksti, että olen kirjautuneena sanoma.tilille
Minulla on ko. tili, mutta en kirjaudu AV:lle tullessa. Se näköjään käy automaattisesti, tietojen keruu minusta täällä. Tilillä olen mielestäni ruksinut valinnan, ettei oletuksena automaattisesti kirjaa minua sisään missään Sanoman palvelussa.
Tiesittekö muut?
Kommentit (28)
Noinhan se menee. Jos olet kirjautunut sisään hs.fi niin evästimien kautta vakoilevat kaikki mitä täällä teet. Kaikki sun trollaukset ovat heidän tietokannassa.
Saakohan tuota mistään pois käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Jospa kissa taas kävelisi?
Laita kissa käveleen takaperin näppikselle.
Katti kalastelee sinun tietoja verkosta 🎣🐈
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Jos olet kirjautunut sisään hs.fi niin evästimien kautta vakoilevat kaikki mitä täällä teet. Kaikki sun trollaukset ovat heidän tietokannassa.
Jep, jos avaan hesarin sivun, tunnukseni kirjautuu sinne automaattisesti, vaikka en ole edes tilaaja tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa selaimen asetuksista evästeet pois käytöstä. Toki silloin voi käydä niin, että sivut ei toimi.
Esim. Firefoxissa Tools -> Settings -> Privacy & Security ja sieltä näppäät haluamasi asetukset.
HS JA YLE LUULEVAT OLEVANSA KOKO KANSA VIHER PUNIKKI TOIMITTAJINEEN.
Tuo voisi selittää sitä, miksi AV:lle ei tarvitse erikseen kirjautua, koska varmaan melkein kaikilla on oma.samona -tili. Kaikki ovat joskus vähintään Aku Ankkaa tilanneet. Eli tietävät muutenkin palstan selaajien henkilöllisyydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaa selaimen asetuksista evästeet pois käytöstä. Toki silloin voi käydä niin, että sivut ei toimi.
Esim. Firefoxissa Tools -> Settings -> Privacy & Security ja sieltä näppäät haluamasi asetukset.
Niin yksityisyyden menetys saattaa olla "hintana" palvelun käytöstä.
Outoa.
Tosin joskus fb:stä on tullut sähköpostiini ilmoituksia sellaisista postauksista, joissa olen esiintynyt joko kuvalla tai nimeni on niissä mainittu. Otin ne toki talteen.
Vasta jälkeenpäin selvisi, että narsistinen, 'onnellisesti naimisissa' oleva ex-hoitoni teki sillä suunnalla kiusaa jonkun feikkitilin avulla mustamaalatakseen teinityttöjä, joita paneskeli ja vedätti ennen avioliittoaan. Vaimo joko osallistui samaan kimppakivaan tai mies vedätti sitäkin.
Siellä on nyt ap koko joukko incel-insinöörejä jahtaamassa sua...
Olisiko teistä hauskaa, jos oikea nimenne joku päivä putkahtaisi kaikkien kirjoittamienne tekstien kohtaan "vierailija"? Tai mitä pitäisitte siitä?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt ap koko joukko incel-insinöörejä jahtaamassa sua...
Miksiköhän? En ole komea enkä rikas...
Mun kissa kerran kun käveli näppiksen päältä sai tehtyä jonkin ihme viivan eräälle nettisivulle, jota koodasin enkä ikinä saanut selville miten se kissa sai "koodattua" sen viivan sinne sivustolla tai miten sen viivan saisi pois. Onneksi nettisivun tilannut henkilö ei kyseisestä viivasta välittänyt ja oli tyytyväinen uuteen sivustoonsa.
lehdistö tukea jaetaan näiden jo kuolleidenkin mukaan. koko lehdistö tuki 1,1 miljardia euroa MIHINKÄHÄN MENEE
Siis voiko sitä näppistä käyttää edelleen vaikka se onkin poikki? Vai kaivoitko jostain varanäppiksen esiin? Vai kirjoitatko puhelimella?
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko sitä näppistä käyttää edelleen vaikka se onkin poikki? Vai kaivoitko jostain varanäppiksen esiin? Vai kirjoitatko puhelimella?
He-heh. Liimasin kasaan.
Outoa.