Tapailemani mies onkin miljonääri
Huh..
Itse olen pienipalkkaisessa työssä, 40 vuotias eronnut nainen.. en tiedä jatkaako tapailua, alkoi ahdistaa tämä, että meidän tulotaso on niin erilainen.. miehessä ei toistaiseksi ole mitään vikaa eikä hän itse ole tuonut varallisuuttaan esille, mutta huomaahan sen ja sitten kun googletin, niin totuus paljastui. Tunnen itseni niin surkeaksi ja vaatimattomaksi mutta hän kyllä vaikuttaa kiinnostuneemmalta kuin minä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse. Juokse. Juoksejuoksejuokse. Tosta ei seuraa mitään hyvää.
Kui?
Tollasen kanssa koko elämä on pelkkää nillitystä ja valitusta siitä kun muijalla ei ole varaa muuhun kuin ärräkahviin ja pizzaan kahdesti kuussa.
Riippuu ihan tyypistä. Itse olin pienipalkkaisessa työssä ja säästöjä alle 3000e kun tapasin mieheni. Miehen mielestä oli alusta asti selvää, että hän kustantaa koska hän ei halua alentaa elintasoaan.
Se kävi minulle hyvin, yhtä hyvin olisi käynyt se että olisi eletty omillamme ja tehty yhteisiä asioita joihin minullakin olisi ollut varaa, mies olisi voinut itse ajaa paremmalla autolla ja käydä itse paremmilla lomilla. Kunnon kumppanin kanssa ihan kaikki on sovittavissa järkevästi.
Oma kokemukseni aiheesta. Olen asunut yhdessä miehen kanssa, jonka tulot ovat monin kertaiset omiini verrattuna. Tässä vuosien varrella mies on kutsunut minua nihilistiksi, pihiksi ym. Ei suostu ymmärtämään sitä, että jos pienipalkkainen saa jotain säästettyä, niin kyseisiä säästöjä ei halua viljellä minne tahansa (tai ehkä joku haluaakin.)
Olen saanut kuulla nyppyyntyneistä neuleistani, ketjuliikkeistä ostetuista perusvaatteistani. Vierestä olen saanut katsella jatkuvaa merkkikenkien ja -vaatteiden jatkuvaa turhaa ostelua (tyyliin seitsemät kengät vuodessa). Koska en halua kuivata vaatteitani kuivarissa (etteivät ne kuluisi niin nopeasti) olen saanut kuulla siitäkin, että "laita vaan vaatteesi kuivariin, meneehän nää mun moninkertaisesti kalliimmat vaatteetkin sinne!".
Kun mies ajaa sadantonnin autolla, tuntuu oma muutaman tonnin auto melko vaatimattomalta. Siihen mies on kommentoinut, että no mikset osta parempaa, onhan noita autoja.
Koitan tässä avata sitä, että jos puolisokandidaatin tulot on huomattavasti isommat kuin omat, niin hommalla on muutamia vaihtoehtoja. Tässä ne paremmuusjärjestyksessä:
1) Homma on ok, mikäli mies maksaa kulut eli kaiken. Ostaa sinullekin niitä kalliita matkoja, ruokia, vaatteita, autoja, maksaa asumisen jne. Jos mies ei ole TÄYSIN RAKASTUNUT ja erittäin EMPAATTINEN, niin tässä on ISO vaara, että mies alkaa pitää sinua ilmaisena piikana koska hänen mielestään sinunkin kuuluu tuoda suhteeseen jotakin ja monelle miehelle se tarkoittaa huushollerskaa, puhumattakaan muista palveluista sekä hänen omista vapauksistaan.
2) Homma vielä ok, jos mies maksaa edes asumisen ja ruoat, mutta sinä maksat huvituksesi ja vaatteesi. Sinulla on tällöin käytännössä mahdollisuus asua prameasti ilman että kaikki tulosi menevät pelkkään asumiseen. TässäKIN on ISO vaara, että mies alkaa pitää sinua ilmaisena piikana koska hänen mielestään sinunkin kuuluu tuoda suhteeseen jotakin ja monelle miehelle se tarkoittaa huushollerskaa, puhumattakaan muista palveluista sekä hänen omista täysistä vapauksistaan kaiken suhteen.
3) Homma on ok, jos sinun täytyy maksaa puolet kaikista yhteisistä menoista sekä omat kulusi vielä päälle MIKÄLI menot mitoitetaan sinun maksukykysi mukaan. Tämä tosin EI TULE TAPAHTUMAAN, koska 100ke hanhenmaksapalleroihin tottunut mersunmies ei pysy degradettaan. Joten voit unohtaa tämän vaihtoehdon.
4) Homma EI ole ok, jos sinun täytyy maksaa puolet kaikista yhteisistä menoista sekä omat kulusi vielä päälle. Tätähän nämä "tasa-arvomiehet" haluavat ja olettavat, moni 100ke:n mersun mies ei vaan kehtaa sanoa ääneen. TÄMÄ ON KUITENKIN SE, MIHIN UKKOSI PYRKII. Ongelma piilee siinä, että SINULLA EI OLE VARAA. Lisäksi ukkosi pyrkii siihen, että hoidat lisäksi kaikki kotihommat yksin, koska hänen mielestään pelkästään se, että hän on naisten silmissä tavoiteltu varojensa takia, sinun täytyy tietää tämä ja tästä koituu se, että sinun täytyy panostaa täysillä pysyäksesi pelissä mukana.
JATKUU
Sara
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni aiheesta. Olen asunut yhdessä miehen kanssa, jonka tulot ovat monin kertaiset omiini verrattuna. Tässä vuosien varrella mies on kutsunut minua nihilistiksi, pihiksi ym. Ei suostu ymmärtämään sitä, että jos pienipalkkainen saa jotain säästettyä, niin kyseisiä säästöjä ei halua viljellä minne tahansa (tai ehkä joku haluaakin.)
Olen saanut kuulla nyppyyntyneistä neuleistani, ketjuliikkeistä ostetuista perusvaatteistani. Vierestä olen saanut katsella jatkuvaa merkkikenkien ja -vaatteiden jatkuvaa turhaa ostelua (tyyliin seitsemät kengät vuodessa). Koska en halua kuivata vaatteitani kuivarissa (etteivät ne kuluisi niin nopeasti) olen saanut kuulla siitäkin, että "laita vaan vaatteesi kuivariin, meneehän nää mun moninkertaisesti kalliimmat vaatteetkin sinne!".
Kun mies ajaa sadantonnin autolla, tuntuu oma muutaman tonnin auto melko vaatimattomalta. Siihen mies on kommentoinut, että no mikset osta parempaa, onhan noita autoja.
Koitan tässä avata sitä, että jos puolisokandidaatin tulot on huomattavasti isommat kuin omat, niin hommalla on muutamia vaihtoehtoja. Tässä ne paremmuusjärjestyksessä:
1) Homma on ok, mikäli mies maksaa kulut eli kaiken. Ostaa sinullekin niitä kalliita matkoja, ruokia, vaatteita, autoja, maksaa asumisen jne. Jos mies ei ole TÄYSIN RAKASTUNUT ja erittäin EMPAATTINEN, niin tässä on ISO vaara, että mies alkaa pitää sinua ilmaisena piikana koska hänen mielestään sinunkin kuuluu tuoda suhteeseen jotakin ja monelle miehelle se tarkoittaa huushollerskaa, puhumattakaan muista palveluista sekä hänen omista vapauksistaan.
2) Homma vielä ok, jos mies maksaa edes asumisen ja ruoat, mutta sinä maksat huvituksesi ja vaatteesi. Sinulla on tällöin käytännössä mahdollisuus asua prameasti ilman että kaikki tulosi menevät pelkkään asumiseen. TässäKIN on ISO vaara, että mies alkaa pitää sinua ilmaisena piikana koska hänen mielestään sinunkin kuuluu tuoda suhteeseen jotakin ja monelle miehelle se tarkoittaa huushollerskaa, puhumattakaan muista palveluista sekä hänen omista täysistä vapauksistaan kaiken suhteen.
3) Homma on ok, jos sinun täytyy maksaa puolet kaikista yhteisistä menoista sekä omat kulusi vielä päälle MIKÄLI menot mitoitetaan sinun maksukykysi mukaan. Tämä tosin EI TULE TAPAHTUMAAN, koska 100ke hanhenmaksapalleroihin tottunut mersunmies ei pysy degradettaan. Joten voit unohtaa tämän vaihtoehdon.
4) Homma EI ole ok, jos sinun täytyy maksaa puolet kaikista yhteisistä menoista sekä omat kulusi vielä päälle. Tätähän nämä "tasa-arvomiehet" haluavat ja olettavat, moni 100ke:n mersun mies ei vaan kehtaa sanoa ääneen. TÄMÄ ON KUITENKIN SE, MIHIN UKKOSI PYRKII. Ongelma piilee siinä, että SINULLA EI OLE VARAA. Lisäksi ukkosi pyrkii siihen, että hoidat lisäksi kaikki kotihommat yksin, koska hänen mielestään pelkästään se, että hän on naisten silmissä tavoiteltu varojensa takia, sinun täytyy tietää tämä ja tästä koituu se, että sinun täytyy panostaa täysillä pysyäksesi pelissä mukana.
JATKUU
Sara
Jos miehellä on jälkikasvua, hän haluaa jättää omaisuutensa lapsilleen, ei sinulle, turha luulla. Lisäksi tästä koituu se, että jos hän johonkin tuhlaa, hän tuhlaa lapsiinsa, ei sinuun. Ja jos tästä erehdyt huomauttamaan puolellakaan sanalla, saat kuulla olevasi ahne loinen.
Todennäköisesti mies ei vastaa ykkössarjaa. Ne ovat harvinaisuuksia, jotka on viety jo ajat sitten muiden naisten toimesta. Kuuntele ja katsele tarkoin, miten mies kohtelee muita ihmisiä. Arvosteleeko mies vähän koulutettuja ja rahattomia. Onko raha ja menestys miehelle ihmisen mitta?
Ellei mies ole vanhan rahan miehiä (ts. on rikastunut esim. yrityskaupoilla) niin se kertoo sen, että kyseessä on työhullu. Haluatko työhullun? Erittäin harva kukoistavan yrityksensä myynyt yrittäjä on päässyt miljonääripisteeseen vähällä työllä. Kestätkö sen, että mies on erinäisissä tapahtumissa illat ja viikonloput, muussa tapauksessa on toimistolla myöhään eli ainakin seiskaan/kasiin. Yleensä menestyminen lisäksi vaatii tunteettomuutta ja kyynärpäitä. Pomoksi kun ei pääse joojoomiehenä. Menestyvät yrityksen johtajan täytyy päätökset tehdä sen mukaan, mikä on firmalle parhaaksi, ei sen mukaan mikä tuntuu itsestä parhaalta, koviin päätöksiin esim irtisanomisiin tarvitaan kovuutta. Haluatko sellaista?
Tässä sinulle pohdintojen aihetta. Helpommalla pääset, kun nait omalta tasoltasi. Kokemusta on. Kaikki ei ole sitä miltä ensinäkemältä näyttää. Käytännössä tiedät mitä tuleman piti vasta sitten, kun olet tuon miehen kanssa asunut useamman vuoden. Kukaan kun ei jaksa näytellä loputtomiin.
Sara
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettet ole sekoittanut toiseen samannimiseen tyyppiin? Eli älä nyt ainakaan kysymättä jätä tuosta syystä.
Miljonäärejä on sitäpaitsi monenlaisia. Esim veljeni elää ihan tavallista elämää ja ehkä jopa köyhemmän oloisesti kuin moni keskituloinen. Ostaa kaupasta punalappuisia ruokia. Tavallinen auto ja tavalliset vaatteet jne. Toki on sijoituksia mutta ei ne näy arkielämässä juuri missään (paitsi tietysti joutuu käyttämään aikaa sijoitusten hoitoon ym). Kaikki omaisuus yhteistä vaimonsa kanssa. Alkupääoma oli veljelläni yksin mutta yhdessä vaimonsa kanssa ovat tehneet kovin töitä ja se on moninkertaistunut miljooniksi. Ja koko perheellä sama elintaso. Eikä miljoonat vaikuta arjen elämään.
Itse en ymmärrä tällaista. Massia löytyisi nauttia elämästä, mutta silti vedetään pitkää penniä ja saituroidaan joka asiassa. Mihin sitä pesämunaa haudotaan? Aiotaanko alkaa törsäämään eläkkeellä? Vai yritetäänkö säästää kaikki mahdollisille lapsille? Henkiläkohtaisesti voin todeta, että ei siitä rahasta enää nauti "vanhuksena" samalla lailla kuin nuorempana olisi. Jos teillä on rahaa, niin käyttäkää ja nauttikaa herran jestas! Yksi elämä täällä vain on.
Riippuu tietysti, mistä rahat ovat tulleet ja millainen ihminen on muutenkin. Itse tunnen yhden oikein maanläheisen miljonäärin, joka elää kuten me tavalliset duunarikaveritkin, mitä nyt saattaa joskus viihteellä käydessä innostua maksamaan taksin koko porukalle. Ei se, että on rahaa, tarkoita välttämättä yhtään erilaista elämää.
Kyllä oma mieheni on ainakin testamentannut minulle rahaa. Lapsi on miljonääri jo omalla perinnöllään. Mies ei halua että joudun vaikeuksiin rahallisesti jos hän kuolee.
Oma mieheni voi myös hyvin ajaa 1000e autolla tai 200 000e autolla, se on hänelle aivan sama. Mieluiten hän ajaa pyörällä koska tykkää hyötyliikunnasta.
Ei kaikki rikkaat ole kuspäitä. Omani on lämmin, herkkä, rakastava ja ihana mies.
Minulla on periaate, että jokainen maksaa omansa. En haluaisi ottaa toisen rahoja, tai toisinpäin. Minulle tulisi maksullinen olo jostain miehen maksamasta matkasta ym. tavaroista. Joskus nuorempana olen tapaillut miestä, joka olisi halunnut maksaa matkan, kieltäydyin. Tuollaisista lahjoista tulisi olo, että pitäisi tehdä vastapalveluksia, joka yleensä tarkoittaisi seksiä.
Toisaalta en pysty maksamaan toisen ihmisen kuluja joten omillaan ollaan tässä asiassa.
Eli tässä suhteessa ei väliä toisen varakkuudella.
Jos tapaisin miehen, joka olisi huomattavasti itseäni varakkaampi, ja hän haluaisi pitää tietyn elintason, sekä olisi kiinnostunut seurustelemaan kanssani, pitäisi hänen silloin auttaa minua nostamaan tulotasoani niin, että voisin maksaa omat kuluni.
Tämä taas on vaikeammin toteutettavissa. Olen pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettet ole sekoittanut toiseen samannimiseen tyyppiin? Eli älä nyt ainakaan kysymättä jätä tuosta syystä.
Miljonäärejä on sitäpaitsi monenlaisia. Esim veljeni elää ihan tavallista elämää ja ehkä jopa köyhemmän oloisesti kuin moni keskituloinen. Ostaa kaupasta punalappuisia ruokia. Tavallinen auto ja tavalliset vaatteet jne. Toki on sijoituksia mutta ei ne näy arkielämässä juuri missään (paitsi tietysti joutuu käyttämään aikaa sijoitusten hoitoon ym). Kaikki omaisuus yhteistä vaimonsa kanssa. Alkupääoma oli veljelläni yksin mutta yhdessä vaimonsa kanssa ovat tehneet kovin töitä ja se on moninkertaistunut miljooniksi. Ja koko perheellä sama elintaso. Eikä miljoonat vaikuta arjen elämään.
Itse en ymmärrä tällaista. Massia löytyisi nauttia elämästä, mutta silti vedetään pitkää penniä ja saituroidaan joka asiassa. Mihin sitä pesämunaa haudotaan? Aiotaanko alkaa törsäämään eläkkeellä? Vai yritetäänkö säästää kaikki mahdollisille lapsille? Henkiläkohtaisesti voin todeta, että ei siitä rahasta enää nauti "vanhuksena" samalla lailla kuin nuorempana olisi. Jos teillä on rahaa, niin käyttäkää ja nauttikaa herran jestas! Yksi elämä täällä vain on.
Se vähän riippuu. Jos olet itse tienannut pennosesi, voipi olla, että ei huvita törsätä. Toisten rahoilla olisi kiva pistää palamaan.
Rahaa on huomattavasti vaikeampi ansaita kuin kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JATKUU
SaraJos miehellä on jälkikasvua, hän haluaa jättää omaisuutensa lapsilleen, ei sinulle, turha luulla. Lisäksi tästä koituu se, että jos hän johonkin tuhlaa, hän tuhlaa lapsiinsa, ei sinuun. Ja jos tästä erehdyt huomauttamaan puolellakaan sanalla, saat kuulla olevasi ahne loinen.
Todennäköisesti mies ei vastaa ykkössarjaa. Ne ovat harvinaisuuksia, jotka on viety jo ajat sitten muiden naisten toimesta. Kuuntele ja katsele tarkoin, miten mies kohtelee muita ihmisiä. Arvosteleeko mies vähän koulutettuja ja rahattomia. Onko raha ja menestys miehelle ihmisen mitta?
Ellei mies ole vanhan rahan miehiä (ts. on rikastunut esim. yrityskaupoilla) niin se kertoo sen, että kyseessä on työhullu. Haluatko työhullun? Erittäin harva kukoistavan yrityksensä myynyt yrittäjä on päässyt miljonääripisteeseen vähällä työllä. Kestätkö sen, että mies on erinäisissä tapahtumissa illat ja viikonloput, muussa tapauksessa on toimistolla myöhään eli ainakin seiskaan/kasiin. Yleensä menestyminen lisäksi vaatii tunteettomuutta ja kyynärpäitä. Pomoksi kun ei pääse joojoomiehenä. Menestyvät yrityksen johtajan täytyy päätökset tehdä sen mukaan, mikä on firmalle parhaaksi, ei sen mukaan mikä tuntuu itsestä parhaalta, koviin päätöksiin esim irtisanomisiin tarvitaan kovuutta. Haluatko sellaista?
Tässä sinulle pohdintojen aihetta. Helpommalla pääset, kun nait omalta tasoltasi. Kokemusta on. Kaikki ei ole sitä miltä ensinäkemältä näyttää. Käytännössä tiedät mitä tuleman piti vasta sitten, kun olet tuon miehen kanssa asunut useamman vuoden. Kukaan kun ei jaksa näytellä loputtomiin.
Sara
Aivan totta Sara. Menestyneen ihmisen kumppanin elättämisen ymmärrän, koska usein toisen menestys vaatii sen, että toisen pitää uhrata oma elämänsä menestyneemmän hyväksi.
Menestys ei tule ilmaiseksi: läheisten pitää ottaa vastaan menestyjän paineita ja stressiä. Jonkun pitää hoitaa talon juoksevia asioita, jotka ovat pakollisia, mutta näkymättömiä.
Eli käytännössä toinen tekee näkymättömät ja arvottomat asiat, kun toinen saa kunniaa ja loistaa parrasvaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä rahaa on jäänyt säästöön, kun on eletty vaatimattomasti ja säästetty joka penni?
Vanhanajan ihmiset ovat tälläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on periaate, että jokainen maksaa omansa. En haluaisi ottaa toisen rahoja, tai toisinpäin. Minulle tulisi maksullinen olo jostain miehen maksamasta matkasta ym. tavaroista. Joskus nuorempana olen tapaillut miestä, joka olisi halunnut maksaa matkan, kieltäydyin. Tuollaisista lahjoista tulisi olo, että pitäisi tehdä vastapalveluksia, joka yleensä tarkoittaisi seksiä.
Toisaalta en pysty maksamaan toisen ihmisen kuluja joten omillaan ollaan tässä asiassa.
Jos tapaisin miehen, joka olisi huomattavasti itseäni varakkaampi, ja hän haluaisi pitää tietyn elintason, sekä olisi kiinnostunut seurustelemaan kanssani, pitäisi hänen silloin auttaa minua nostamaan tulotasoani niin, että voisin maksaa omat kuluni.
Minusta tämä on hyvä periaate, että parisuhteessa varakkaamman pitää auttaa köyhempää nostamaan tulotasoaan, niin kenelläkään ei ole nokan koputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu. Jos olet itse tienannut pennosesi, voipi olla, että ei huvita törsätä. Toisten rahoilla olisi kiva pistää palamaan.
Rahaa on huomattavasti vaikeampi ansaita kuin kuluttaa.
Minulla on juuri toisin päin. En halua kuluttaa muiden rahaa
Vierailija kirjoitti:
Tietysti mies ei nyt suoraan sanonut tuota seksiasiaa. Mutta ymmärsin kyllä rivien välistä, että mies olisi halunnut minun olevan ”kiva”, kun kerran olisi maksanut matkan. Käytännössä olisi sitten ollut pakko tehdä matkalla, mitä mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Tollasen kanssa koko elämä on pelkkää nillitystä ja valitusta siitä kun muijalla ei ole varaa muuhun kuin ärräkahviin ja pizzaan kahdesti kuussa.
Eivät kaikki miljonäärimiehet säästele rahaa nuoremmille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa on huomattavasti vaikeampi ansaita kuin kuluttaa.Minulla on juuri toisin päin. En halua kuluttaa muiden rahaa
Sama täällä. Vaikka toinen ihan vapaaehtoisesti maksaisi minulle jotakin, koen tästä huonoa omaatuntoa ja jääneni ikään kuin velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taas on vaikeammin toteutettavissa. Olen pitkäaikaistyötön.Tietysti mies ei nyt suoraan sanonut tuota seksiasiaa. Mutta ymmärsin kyllä rivien välistä, että mies olisi halunnut minun olevan ”kiva”, kun kerran olisi maksanut matkan. Käytännössä olisi sitten ollut pakko tehdä matkalla, mitä mies haluaa.
Eihän miehet sitä suoraan sano, mutta antavat ymmärtää. Olen lukuisia kertoa törmännyt tähän. Jos vaikka baarissa tarjotaan juotavaa, kahden drinkin jälkeen pitäisi antaa merkki, että lähteekö yöksi. Jos ei ole kiinnostusta, saattaa miehen käytös muuttua töykeäksi, ikäänkuin sanaton lupaus olisi petetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Miljonäärimies voisi auttaa kumppaniaan nostamaan tulotasoaan. Varmasti on osaamista tähän.
Se on helppoa ja halpaa antaa suoraan rahaa, ihan kuin jollekin nukelle.
Reilumpaa olisi opettaa myös toinen tekemään rahaa. Harvalla on viitseliäisyyttä tähän. Rahan epäsuhta saa aikaan myös valta-aseman, jossa toinen on riippuvainen toisesta. Monet miehet haluavat juuri tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Rahan antaminen suoraan on tosi halpaa. Minusta naisten pitäisi vaatia enemmän. Miehen tietotaitoa ja osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kui?
Rahan antaminen suoraan on tosi halpaa. Minusta naisten pitäisi vaatia enemmän. Miehen tietotaitoa ja osaamista.
Jos tapailemallani varakkailla miehellä olisi menestyvä yritys, vaatisin, että minunkin on perustettava yritys ja miehen pitäisi auttaa tietotaidollaan yritystäni menestymään. Haluan munan lisäksi pesämunan 🤣
Ihan varmasti on. En itsekään sano ettenkö voisi ihastua todella varakkaaseen henkilöön muiden ominaisuuksien takia. Jos mies ei kokisi tarpeelliseksi tuoda heti esille varakkuuttaan, kuten ap:n tapauksessa, ja olisi mahdollista tutustua ilman sitä tietoa, näin voisi käydäkin. En kuulu googlailijoihin, joten saattaisin elää täysin pimmennossa asian suhteen. Jos kuitenkin jotain kautta saisin tietoon miehen varakkuuden, ahdistus voisi tulla siitä, että uskon varakkaalla henkilöllä olevan yleensä melko kovat vaatimukset kumppanille. Jos ei niiden tulojen suhteen niin sitten jonkin muun.
Hyvin moni varakas (eikä tarvitse olla edes miljonääri, sellaista ei tietääkseni ole kohdalleni sattunut) tuo jo varhaisessa vaiheessa itse esille oman varakkuutensa ja käyttää sitä ilmeisesti keinona lisätä omaa viehätysvoimaansa. Esim. ekoilla treffeillä ja jo ennen niitä on kerrottu tarkasti tulot. En tällöin voi välttyä vaikutelmalta, että henkilö yrittää tavallaan ostaa minua suhteeseen. Aina kun mies on tuonut varakkuutensa esiin, kiinnostukseni on sammunut välittömästi, vaikka sitä aluksi olisi ollutkin.
En muuten väittänyt missään, että pienituloisten naisten olisi vaikempaa pariutua kuin suurituloisten.